Lage Rugpijn

Haha, dit is eng! We zijn aan het twinnen met die cycli en klachten! Al is mn buikpijn nu zo goed als weer weg... wel af en toe van die steekjes in de onderbuik. Merk al dat ik sinds die buikpijn weer meer aan het opletten ben op wat je allemaal voelt. Lijkt soms ook of ik dan echt wil dat ik misselijk ben of dat je van die plopjes in je buik voelt. 
Vandaag is dag 28 van mn cyclus. Blijft dan in mijn hoofd spoken van: normaal zit ik rond de 28/29, dus ben ik morgen/overmorgen ‘overtijd’. Al zegt een ander deel in mijn hoofd: ja, maar je ovulatie was dit keer een week later, dus die 28/29 telt niet! Nog maar gewoon een week afwachten dan maar... Die laatste week is altijd zo irritant! Zou toch fijn zijn als je vanaf deze dag zou kunnen testen. Zou zoveel gedoe schelen Haha! 
Op het gemakske is ook een goede qua antwoord. Alleen in NL zouden we dan zeggen: alles op zn tijd. Ga daar nu ook extra op letten als anderen dat als antwoord geven. Dan denk ik: zullen zij ook al een tijdje bezig zijn? 
Ik heb afgelopen week trouwens wel rauwe vis en een glaasje wijn gedronken. Ga er vanuit dat het geen kwaad kan. Heb zo het gevoel dat je met vrienden/familie wordt aangekeken van: neem jij geen bier, wijn of alcoholische whatever? Meestal ben ik de bob, maar laatst ging dat niet op dus kk dacht: oké, ik neem wel ene glas, dan zijn die speculaties ook gelijk weg. Achteraf denk je dan: hopelijk is het niet erg geweest. Zelfde met rauwe vis of ongepasteuriseerde dingen. Ik ben daar zo gek op, dat als ik dat niet neem mensen gelijk gaan denken waarom niet ;) Hoe doe jij dat? Neem je het ‘risico’ of nog niet? Heb ook wel gelezen dat de bloedverbinding met t kindje ook pas later is, maar geen idee of dat echt zo is..

Zou gek zijn moesten we dezelfde maand ook raak schieten! Ahah. Mijn buikpijn is ook over zoals bij jou, met af en toe soms een lichte steek. Ik heb dus echt geen idee of het iets goed of slecht betekent. Ik denk eerder dat ik ongesteld ga worden hmm.. 
Ja ik denk dat je nog niet overtijd bent, want tussen de eisprong en de volgende menstruatie zitten er ongeveer 14 dagen tussen. En je had een latere eisprong dus zou je ook iets later ongesteld moeten worden ( hopelijk niet haha). Ik vind deze week ook egt super vervelend, het duurd allemaal zo lang! En ik wil deze keer ook echt niet eerder testen. 
Ik denk ook dat een glaasje wijn, of wat rauwe vis echter geen kwaad kan. Want dan denk ik, hoe doen sommige vrouwen dat die niet eens wisten dat ze zwanger waren en ook af en toe iets drinken of aten wat niet mocht. Ik zou het wel gewoon tot een glaasje houden. Ik zelf drink geen alcohol, maar drankjes zoals redbull of koffie probeer ik wel te minderen. Ik drink het wel eens af en toe maar ook zeker beperkt. Het zelfde als met medicatie, als ik soms twijfel of het raak zou zijn en ik heb voorbeeld enorme hoofdpijn dan neem ik liever nog geen pilletje in. Maar ik snap wel dat mensen dan al vragen gaan stellen en je niet verdacht wil overkomen ahah. Maar lekker doen waar je u zelf goed bij voelt! Ik was onlangs ook bij een feestje en ik was echt aan het genieten van al die gebakjes en taartjes ahah. En toen zei een vriendin ook van " seg , ben je zwanger?" ahah 

Haha zou zeker gek zijn, maar wel heel leuk! Fingers crossed! 
Elke maand is het weer die laatste week hè. Je wilt soort van continue zoeken naar duidelijkheid, door klachten, testen etc. Maar als we eerder testen en het is negatief, dan is het nog steeds onduidelijk, want wie weet heb je te vroeg getest! Er is geen echte ‘win’ met vroeg testen dus (tenzij je positief test dan, maar dan kan het ook nog fout gaan). 
Haha, grappig dat jouw vrienden ook ‘overal’ iets achter zoeken. Ik heb vaak het idee bij niet drinken dat mensen dan dat dan denken, maar idd bij veel eten kan dat ook Haha! Ik ben ook vaak misselijk, dan krijg je ook automatisch die antwoorden. 
Maar goed, nu nog 6 dagen wachten voor mij! En nog iets korter voor jou. Dan hebben we ons verlossende antwoord van de maand! Succes!

Ik hoop het echt zo hard, dus blijven duimen!! Ahah
Ik was deze nacht wel heel ziekjes ineens, kreeg super veel maagpijn en buikkrampen overal. Maar denk niet dat dit hier iets mee te maken heeft. En voor de rest ook geen symptomen, en bij jou?
We zijn er bijna dus nog even volhouden! Toch heb ik al een voorgevoel dat het deze ronde ook niets is (soms moeilijk om positief te blijven..)

Fingers crossed inderdaad!
Vervelend dat je ziek was gisteren! Lijkt me inderdaad wel los te staan van wel of niet ongesteld worden. Voel je je vandaag al wat beter? 
Mij weet echt totaal niet of het raak is of niet. Ik voel mij niet anders dan normaal, dus ik dat opzicht is er niets om aan te nemen dat het raak is. Ik heb wel nog af en toe lichte buikpijn, maar twijfel of dat ook met Mn darmen te maken heeft. Die zijn ook wel aan het rommelen ofzo en het voelt soms alsof er iets samentrekt. Mn baarmoeder is wel gevoelig als je bijvoorbeeld in een onhandige houding zit. 
Ben wel blij dat ik met de ovulatietesten bezig ben geweest, anders dacht ik al een paar dagen over tijd te zijn! Zou echt een gekke obesessieve week geworden zijn dan Haha. Toch blijf ik het vaag vinden dat mijn cyclus opeens zoveel langer lijkt te zijn. Ben toch redelijk constant geweest met 28-30. Nu zou ik op 34 uitkomen en dat is op de ontpil maand na mijn langste cyclus! Heeft dat ziek zijn afgelopen maand toch best wel wat effect gehad! 

Zo zie je maar hoeveel invloed het eigenlijk heeft op je lichaam als je ziek bent geweest, gek eh. Hoe je het beschrijft zou het wel eens raak kunnen zijn ahah! Ik had eens gelezen over rommelende darmen en gevoelige baarmoeder, dus wie weet! En ik ben ook wel al beter gelukkig.
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik ongesteld ga worden. Ik had gisteren voor het slapen gaan wat bruine afscheiding ineens. En deze morgend ook. Als ik er van uit moet gaan dat ik de 17-18de men eisprong had ( door die dikke slijmerige afscheiding dat ik had) zou ik pas zaterdag ongesteld moeten worden. Dus ik denk niet dat het heel raar is dat ik nu al wat bruine afscheiding heb? Wel nog geen buikpijn of dergelijke. Ik had wel zoals bij jou, wat last van men darmen.
Ik heb wel spijt dat ik geen ovutestjes heb gebruikt, want dat geeft tog een beter overzicht van wanneer je wel of niet je menstruatie kan verwachten. En zoals je al zei, misschien dacht je dan overtijd te zijn en had je al testjes gedaan wat uiteindelijk dan tog nog te vroeg was. Ik denk dat ik ze voor de volgende ronde ook maar terug zal aanschaffen ahah. 

Ja, heel gek inderdaad! Heel het lichaam van streek door een simpel virusje Haha! 
Balen dat je denkt dat het doorbreekt. Kan je het een beetje naast je leggen of is het nu alleen maar meer focus? Het is wel zo dat je pas echt ongesteld bent als het helderrood er is en sommige mensen hadden toch wat oud bloed, maar bleef het helderrode uit! 
Toch maar afwachten dus! Hier ook hoor. Maandag/dinsdag zou de nod moeten zijn, al ga ik denk ik vrijdag al een testje wagen. We gaan zaterdag uit eten met vrienden, dus als die negatief is dan eet ik nog wel normaal (zou echt opvallen als ik geen sushi zou nemen, meestal eet ik enkel dat Haha) en anders wordt het improviseren met de smoesjes Haha. Had nl gelezen dat zwangeren pas bloed overgeven aan t kindje jn een later stadium, dus mocht het eindelijk zo ver zijn dan zou dat geen ramp moeten zijn denk ik? 
Ovulatietesten geven me idd wel wat rust. En ik vind het ook leuk om te doen (ja, ik ben een echte “seut” Haha). Vind het ook handig om die kleine strips op een soort kalender wijze op een A4 te plakken. Kan je toch nog maanden vergelijken. Ik had er vorige x ook 60 besteld in een keer, dus dat kan nog wel even door ;)

Het is net doorgebroken.. Was tot einde van de avond nog wat oud bloed dus heel donker maar sinds net wel helderrood. Ik baal er wel van maar ergens heb ik zo iets van, beter nu dan ben ik weer sneller in men volgende ronde ahah. Het enige wat ik raar vind is dus dat men eisprong dan eigenlijk de 5de was. Dan vraag ik me af waarom ik twee dagen later pas van dat rekbaar slijm had. Maar goed, ik zal niet te veel vragen stellen en het gewoon accepteren dat ik men regels heb gekregen haha. 
Of je moet zeggen dat je zin had in iets anders dan elke keer sushi ( tenzij je echt naar een sushibar gaat ahah). Je kan eventueel ook zaterdag morgend pas testen, dan heb je nog wat tijd voor jou etentje en misschien iets betrouwbaarder omdat je dichter bij de verwachte nod zit. 
Haha schattig! Wel handig zo in ene keer veel bestellen. Ik ga elke maand naar een andere winkel om ze te kopen, voor de verkopers gaan denken van "ale is die nu nog steeds niet zwanger na al die testjes te komen kopen" ahah! Ik ga ze voortaan ook maar weer gebruiken, dan ben ik ook zeker of ik op schema zit ( qua klussen) ahah. Meestal schrijf ik dan met een stift de datum op zodat ik weet welke van welke dag was. 

Terug
Bovenaan