Lage Rugpijn

Ja, nog steeds wel eigenlijk. Maar niet vervelend veel ofzo Haha.
haha, ja de leuke dingen zoek ik ook op hoor. Wat vanmorgen nog pinterest aan het bekijken voor ideeen om het te vertellen. Mijn zus heeft al kids, dus daarbij is het niet veel nieuws. We gaan in eind augustus wel een dagje uit met zn alle, dus dacht eraan het dan te vertellen. Kan alleen niets leukers vinden dan een kaartje met de echo en: jullie worden (weer) opa en oma! Maar dat hebben ze dus al een keer gehad! Zo’n t-shirt met: “this is no food baby” vond ik ook wel grappig, maar dan moet ik daar heel de dag in blijven rondlopen. Dat vind ik ook wel extreem Hahaa.
Waarom vind je de ovulatietesten stressvol? En gebruik je daarbij ook een app? Ik vond het juist super fijn om alles te kunnen bijhouden, maar dat verschilt natuurlijk per persoon Haha. Ik hoop erop voor je! Alles is opgekuist dus nu is het aan je vriend om raak te schieten! ;)

En heb je nog eens getest of wacht je er nog paar daagjes mee? Natuurlijk weet je het al, maar blijft leuk om zo een positieve test in handen te houden haha.
Lijkt me wel een leuk idee! Ahah of je kan een taartje laten maken waar het dus duidelijk word dat ze weer oma/opa worden. Ik ben ook altijd aan het denken hoe ik men man zou kunnen verrassen als ik een positieve testje heb, maar ik denk als het zover is dat ik het direkt vertel als ik heb getest ahah. 
Ja weet je, niet echt stressvol. Maar eerder zo van Zou het raak zijn, en of ik op tijd was ahah maar komt wel goed hopelijk!

Inderdaad gisterochtend nog gestrest. Streepje was weer duidelijker dan de dag ervoor. Net ook weer getest en weer een goed streepje (zie foto, lijkt alleen minder dan gister, omdat die nog nat is en het roze bij drogen paars wordt). Alleen nog geen knaltest gehad. Heb nu ook nog maar een testje over, dus ga denk ik overmorgen nog eens checken en dan de huisarts bellen.
https://www.mupload.nl/img/j3m035a.jpeg
Haha, dat taartje had ik ook in mn hoofd, maar omdat we een dagje weggaan is dat niet zo handig denk ik. Bij de andere kant van de familie ga ik dat denk ik wel doen! 
Heb gister ook uit impuls zo’n speenkoord gekocht. Denk dat ik dan een echofoto daaraan zal hangen en dat zal geven tijdens het dagje uit. Er zijn daar ook allemaal attracties namelijk, dus ik moet het dan wel even vertellen, want ik mag er dan niet in Haha! 
Herkenbaar dag van je man vertellen. Ik dacht ook helemaal: dat doe ik romantisch met rozen en ‘roses are red, violets are blue. Inside me, there are two hearts beating for you’. Uiteindelijk werd het: “euhm, zie jij ook een heel licht streepje? Mag ik nu sushi eten of niet?” Hahaha! Denk ook wel dat het komt omdat je in je hoofd hebt zitten: als het positief is dan is het 1. een knaltest en zijn we 2. over the moon en begint hebt avontuur. Terwijl wij een flauw lijntje hadden, wel enorm blij zijn, maar tegelijkertijd de rem intrappen, omdat we nog bang zijn dat het verkeerd kan gaan. Heel bizar, hoor. Had dat niet verwacht Haha! 
Ja, die ovulatietesten zou je echt moeten zien als ‘dubbele check’. En dan gewoon al zoveel mogelijk gezellig proberen te maken. Wij waren afgelopen maand juist iets te vaak gezellig (bijna iedere dag ipv om de dag), maar toch is het raak!
Weet niet of het er iets toe heeft bijgedragen, maar wij gebruikte trouwens ook conceive plus (glijmiddel dat de zaadjes niet remt) en ik had 3-4x die maand zoete aardappel op. Las dat ergens op het forum dat het de vruchtbaarheid deed toenemen. Geloof er niet helemaal in, maar t is lekker dus het proberen waard. Las ook dat het de kans op meerlingen kan laten toenemen, Haha. Oeps. Al denk ik dat het bij ons wel goed zit met eentje, anders verwachtte ik toch wel knal testen!
Voor jou heel veel succes en geluk toegewenst deze ronde! Ik hoop dat we dan snel over zwanger zijn kunnen babbelen! 

Ja de streepjes zijn heel goed zichtbaar geworden! En indd wacht nog een dag of twee en dan zal het waarschijnlijk een knaltest geven. 
Haha wat lief! En ja een taartje meesleuren gaat dan moeilijk gaan. Maar hoe je het ook vertelt, ze zullen er wss heel blij mee zijn! En een vraagje, hoe zit dat met vakantie. Ik vraag me soms af, stel dat het deze keer raak zou zijn. Kan je dan op vakantie gaan, nu het nog zo licht en fragil is of maakt dat niets uit? Hoe zit dat bij jou, ga je op vakantie? En kan dat ook zonder problemen in het begin van een zwangerschap?
Zal misschien nog een craving voor je worden tijdens de zwangerschap, die sushi ahah. 
En ja klopt, eigenlijk is het gewoon een bevestiging die ovu testjes. Deze dagen proberen we dan ook zoveel mogelijk om de dag te doen, en eens ik weet dat mn eisprong eraan komt elke dag ahah. 
Ik heb ook al eens gelezen over conceive plus. Hoe lang gebruikte je het al, als ik vragen mag? Ik denk dat ik het voor de volgende ronde ook eens ga aanschaffen dan! Deze keer wil ik het nog eens proberen, zonder 'hulpmiddelen' want moest het dan nog niet raak zijn gaan we zijn zaad laten nakijken (hebben toen de afspraak verzet omdat ik het niet nodig vond aangezien ik wist wat bij mij de oorzaak was). 
Ok, dat word dus naar de winkel gaan en zoete aardappelen kopen ahah. En indd, laten we maar gewoon beginnen bij eentje ahah al zou ik een tweeling fantastisch vinden! Wil je eigenlijk meerdere kids, of enkel bij eentje houden?
Super lief dankjewel, ik hoop het ook! 

Geen idee of het ook maar iets doet hoor die aardappel en conceive plus. Heb wel heel erg de neiging om te denken: wat was er deze ronde anders? En dat was dan de zoete aardappel qua eten haha. 
Die conceive plus hebben we volgens mij drie rondes gebruikt. Normaal hadden we wat ander glijmiddel, maar dat kan dus zorgen dat zaadcellen minder goed kunnen bewegen. Dus toen dacht ik: ik koop dat en een zooi ovulatietesten (en daar zaten weer wat gratis zwangerschapstesten bij) en dan proberen we het daarmee. 
Kan ook allemaal louter toeval zijn hoor ;) 
Om de dag ‘gezellig’ hebben was dacht ik het beste? Dan was er altijd zaad in de buurt van het eitje en het zaad zou ook beter van kwaliteit zijn dan bij iedere dag dacht ik te hebben gelezen? Al maakte dat voor ons deze ronde dus blijkbaar weinig uit.
haha het idee van een tweeling vind ik echt fantastisch, maar als je dan gaat denken over de praktijk dan denk je: eentje js volgens mij al zwaar genoeg! 
Ik zou denk ik wel meerdere kindjes willen, maar het liefst dan dicht op elkaar (al heb je daar weinig over te zeggen). Al ken ik ook verhalen van mensen die zo’n slechte zwangerschap of bevalling hebben gehad dat ze het altijd op 1 hebben gehouden. Ik hoop voor nu dat deze blijft zitten en een gezond kindje wordt. Vandaag wat opgezocht over nipt en vruchtwaterpunctie testen en wat we zouden doen indien het fout is! Daar moet ik echt nog even niet aan denken!
En jij? Hoe zie jij het voor je?
Spannen voor je man om te gaan testen. Het is wel minder intensief dan voor vrouwen, maar lijkt me ook heel lastig om te presteren in een bakje en dat dan in te leveren! Maar wel fijn als jullie daar ook uitsluitsel over hebben. Dat geeft vast wat meer rust! 

Ja klopt, kan ook echt toeval zijn en dat de conceive plus of de zoete aardappel niet de reden was, maar alle hulpmiddelen zijn altijd welkom haha. 
Klopt, dat heb ik ook al vaker gelezen dat het beter is voor de kwaliteit van de zaadcellen. Maar jah, beter te veel gedaan als te weinig ahah.
Nee joh, niet aan denken..Ik snap dat je je zorgen maakt of denkt 'wat als' maar probeer ervan te genieten. Binnenkort kan je naar de gyne en denk dat het voor jou dan ook een geruststelling zal zijn als alles er goed uitziet!❤️
Ik zou ook heel graag meerdere kindjes willen,vandaar dat een tweeling ideaal zou zijn ahah. Maar ga al blij zijn als ik er eentje tenminste heb.. 
Jaa weet je, ik heb liever dat ik weet als er iets aan de hand is bij mij of men man, dan dat ik elke maand probeer en het er niet van komt. Voor nu weet ik wat bij mij de oorzaak was namelijk een vernauwde baarmoedermond, en hopelijk lukt het nu dan wel. Maar als het weer een hele tijd gaat duren, weet ik echt niet wat te doen buiten men man dan te laten testen. 
Ik zou volgende week men eisprong hebben dus dat word weer spannend !

Helemaal begrijpelijk dat je wil weten of het allemaal goedheid zit! Scheelt enorm veel ‘wat als’ vragen en piekeren denk ik. Wanneer heeft je man die afspraak? 
Dit topic doet mij eer aan, heb weer best wel rugpijn. Zal er wel bijhoren zeker ;) 
Oeh, volgende week de eisprong, spannend! Denk wel dat jullie een goede kans hebben nu alles bij jou is geoptimaliseerd. Ik blijf uiteraard nog voor je duimen! 
Was helemaal vergeten te reageren op je vakantie vraag: denk niet dat dat erg is. Je moet alleen zorgen dat je niet naar een land gaat met muggenziektes als chikongunya (of hoe je het schrijft) of zika denk ik. Verder niet wintersporten en dat soort dingen (dat vonden we wel weer jammer Haha, maar komt wel weer). 
Mij zit wel heel erg te denken: welke sporten zal ik eens gaan doen. Je conditie moet natuurlijk goed op peil zijn, maar ik ben altijd meer een bankhangertje geweest haha

We denken eraan om de afspraak vast te leggen als het na de drie rondes niet lukt. Dus dat wil zeggen nog twee rondes te gaan, als het tegen dan nog niet raak is. Omdat de gyne zei dat er een grote kans in zat dat je binnen de drie maand zwanger kan geraken. En ik wil het wat tijd geven. Want eerlijk, zo naar onderzoeken gaan enal is niet echt prettig. Maar als het moet, dan is het vanzelfsprekend maar voor nu hoop ik nog dat het misschien raak kan zijn.
En heb je veel last van je rugpijn? En ook noch andere klachten bijgekomen of valt dat goed mee ?
En misschien een domme vraag maar mag je dan eigenlijk in de zee zwemmen? Of in zwembaden van hotels enzo? Ahah.
Nu ik er tog al over bezig ben, denk dat zwemmen wel gezond is tijdens de zwangerschap? En stevig wandelen kan ook goed doen denk ik. Want nu intensief beginnen sporten is ook geen goed idee dan ahah. En voor de rest gezond blijven eten,.. zodat je in mate bijkomt. En niet vergeten je tijdig beginnen in te smeren ahah. 

Terug
Bovenaan