Lage Rugpijn

Ahh balen van je menstruatie! Maar inderdaad, als die dan toch komt kan het beter vroeger dan later komen. Nu met opgeheven hoofd naar de volgende ronde! Je kan in ieder geval met een gerust hart aan de slag sinds je weet dat alles in orde is en ook alles is uitgespoeld en opengezet! 
Wat betreft het slijm had ik hier op het forum ook wel gelezen dat bij sommigen die niet altijd overeenkomen met een positieve test. Op hoeveel dagen zat je nu met je nod? 
Het restaurant voor ons etentje ligt al vast Haha. Idd veel sushi, maar ook andere dingen gelukkig. Zal eens kijken wat het wordt. Wilde vandaag al bijna testen met een gevoelige test (5-10d voor nod staat ee op de verpakking). Maar mijn rationale heeft voorlopig even gewonnen. Ik zit nu op dag 31 (9dpo). Zo’n lange cyclus is wel irritant. Dit wordt de langste sinds de maand dat jk ben gestopt met de pil, dus al bijna een jaar geleden! Zal inderdaad wachten tot zaterdag. Al had ik vandaag wel het gevoel zo’n menstruatie buikpijn te hebben, dus misschien komt het er toch gewoon aan helaas...
Die ovulatietesten kocht ik eerst bij de action, maar dat waren van die midstream testen en vind dipsticks wel handiger. Die kan je op een kalendertje plakken Haha. Ik kocht ze online bij zwanger & kids. Daar heb je van die pakketten van 50st en je kreeg er 10 gratis en ook nog eens een paar zwangerschapstesten. Ideaal! Geen geheimzinnig gedoe in de winkels meer ;) 

Ja dat klopt en bedankt voor je motiverende woorden! En veel geduld hebben dan raken we er zeker.
Ik heb de dagen opgeteld van voorbije maanden en ik zat de laatste maanden rond een cyclus van 29-30 dagen en eigenlijk klopt het wel dat ik dan gisteren ongesteld moest worden, want zat op dag 29. Ik ging er vanuit dat men eisprong op die dagen waren toen ik dat rekbaar slijm had. Maar eigenlijk was men eisprong dan op de dag toen ik naar de gyne ging, en net op die dag heb ik niet meer geklust, pas de dag erna in de late avond ahah. Dus misschien dat ik net men eisprong gemist had.. balen seg ahah. 
Dat is wel gek dat je nu toevallig een langere cyclus hebt. Misschien echt door het ziek zijn waardoor je eisprong later kwam. Nog even volhouden en dan weet je meer! Ik duim allesinds heel hard mee voor u voor een positieve test! 
Ah wat fijn, misschien dat ik ze deze keer ook dan van daar bestel. Haha dan is indd het geheimzinnige niet meer nodig, of dat awkward gevoel aan de kassa vooral als er nog een hele rij achter je staat ahah.

Je hebt helemaal gelijk! Geduld is een schone zaak! En wij zullen er hoe dan ook wel komen. Die gedachte heb ik wel vaak van: het komt echt wel goed. Mijn man en ik zijn al zo gelukkig met elkaar, we hebben het fijn, genoeg te eten, te doen, we lachen veel met elkaar en hebben weinig onenigheid. Een kindje zou ect fantastisch zijn, maar verandert daar in ieder geval niets aan! En dan zijn er ook nog meerdere opties. Adoptie vind ik altijd een heel mooi idee, alleen is het een hele heftige gebeurtenis voor het kindje. Vragen komen achteraf altijd en sommigen zien hun biologische ouders altijd als echte ouder... maar goed, daar nog even niet aan denken ;)
ik kan jouw twijfel rondom je eisprong goed begrijpen! Ik dacht altijd dat de mijne ook midden in Mn cyclus viel, maar de laatste paar keer kwamen ze later! Nieuwe ronde nieuwe kansen hè! 
Vandaag heb ik stiekem een early test gedaan. Volgens mij negatief, al kan ik bij heel hevig turen in daglicht wel een heeeeel vaag streepje zien. Heb alleen nooit deze test van z&k gebruikt dus geen idee of het een indroger is of niet. Zie namelijk ook niet of het een beetje roze of grijs is, zo licht is het! Zelfs op een foto zie je niets, zo licht (en t venstertje erop weerkaatst een beetje). Heb erna ook een ovulatietestje gedaan en die gaf ook maar een licht bandje. Het zal dus nog afwachten zijn tot ma/di. Ga denk ik wel een sushi’tje eten, na een grondige Google sessie Haha. 

Jaa klopt ! Het zou gewoon het hele plaatje compleet maken, vandaar dat we het zo graag willen en het liefste gewoon nuuu haha. Maar komt goed, en zoals je al zegt er zijn nog altijd genoeg opties voor moest het niet lukken op een natuurlijke manier maar laten we positief blijven!
ohh wat spannend misschien is het toch een positieve test!! Ahah anders morgen nog een testje doen en zal die wat meer duidelijkheid geven. Want ik lees vaak, licht streepje of niet, een streep is een streep dus het zou zomaar kunnen! Er is misschien wel al een beetje hcg maar nog niet voldoende om een duidelijke test aan te tonen. En moest het niet zo zijn, dan op naar de volgende ronde en kan je met een gerust hart van je sushi genieten ahah. Eens het zover is zal dat allemaal niet meer kunnen dus nog even van profiteren! Ahah

Jaaa gewoon positief blijven inderdaad! 
Ik heb vanmiddag toch nog een 2v5 test van de kruidvat gehaald, want die blijken erg gevoelig te zijn. En nu weer een licht streepje, maar dit keer donkerder dan vanmorgen! 
Mijn man zei dat hij ook een lichtroze streepje ziet, maar dat hij nog niet te vroeg wil juichen. Ik ben in ieder geval opgelucht dat het voor ons wel ‘kan’. Ook al is het nu te vroeg getest en kan nog alles gebeuren. 
Zondag ga ik weer een testje wagen en als ik woensdag weer een positieve test heb dan gaan we pas echt goed juichen! 

Ohhhh wat leuk!! Alvast een dikke (vroege) proficiat want ik denk dat het raak is ahah!! Natuurlijk snap ik dat je nog niet te vroeg wil juichen maar indd test over een paar dagen weer dan weet je het zeker. Wat spanned en laat maar weten wat het is geworden!!?

Dankjewel! Het kan nog alle kanten op natuurlijk, maar ben wel blij dat het ‘kan’. Hopelijk blijft het ook goed! 
Mee testen die ik deed waren natuurlijk wel vroege testen. Die van vanmorgen was een normale en die streep was nog wel erg licht! Ben benieuwd of het maandag meer een knaller is. Ik hoop het!
we blijven hier wel babbelen hoor! Ben heel erg benieuwd wanneer jij je positieve test hebt, want dat van de gyne klinkt heel goed! 
Hoe voel jij je nu verder? Vol moed aan de volgende ronde hoop ik? 

Weet je wat trouwens apart is? Ik dacht vele maanden van alles te voelen: gevoeligere borstel, misselijkheid, vermoeidheid, rugpijn, uitblijven van de buikpijn etc. En deze ronde was het buiten wat milde buikpijn en rommelende darmen gewoon niets! Hoe apart! 

Terug
Bovenaan