Lage Rugpijn

Dat klinkt wel als een goed plan! Heb je het inderdaad gewoon de kans gegeven om het al zonder meer testen te laten gebeuren! Zo’n test vind geen enkele man leuk denk ik. Hoor hier overal dat het vaak een beetje gestuntel is en dan gepieker of er wel een gied sample is ingeleverd. Nu hoeven jullie daar in ieder geval nog niet over na te denken. & Ik blijf voor jullie duimen dat het snel raak is! 
De rugpijn is net zo als bij het begin van dit topic Haha. Zal wel door de hormonen komen. Ik heb verder niet echt klachten. Soms een beetje misselijk, maar was altijd wel snel misselijk. Heb wel minder eetlust en heb het gevoel sneller vol te zitten. En ben ook wel moe, maar heb de afgelopen nachten ook weinig geslapen. Mijn ene borst is wel eat gevoeliger (heel apart dat het er maar een is). 
Denk wel dat je gewoon mag zwemmen. Er zijn zelfs zwangerschaps zwemlessen waar je naar toe kan gaan. Maar denk dat ik wel iets van een zwangerschapsyoga of gym ofzo wil doen als ik weet dat alles goed zit. Ook om alvast te focussen op de bevalling en mensen te ontmoeten die ook rond dezelfde tijd een kindje krijgen. Maar dan loop ik wel al op de zaken vooruit. Ik zou nu eigenlijk willen fast forwarden naar over 2 maanden, zodat je wat meer zekerheid hebt Haha. Ben jaloers op mensen die er pas laat achterkomen, scheelt veel kopzorgen denk ik! 

Dankuwel ik hoop het ook !!
Ah dat is toch fijn, niet echt vervelende klachten zoals je vaak hoort. En dat van je gevoelige borst had ik ook eens gelezen dat bij sommige vrouwen ook maar een borst wat gevoeliger was, dus ik denk niet dat dat iets 'raars' is? Weet je al wanneer je naar de huisarts gaat voor bloed te laten prikken of wacht je nog even. Je houd het wel goed vol, ik denk dat ik al van de eerste dag zou lopen naar de huisarts ahah. 
En dat moet je zeker doen! Zodat je goed in beweging blijft en zoals je zegt is altijd leuk om in contakt te komen met andere zwangere ladies ahah. Ik heb daar ook al eens naar gekeken naar zwangerschapslessen en gym, want ik ben wel ene dat snel bijkomt als ik niet goed dan ga opletten op mijn voeding haha. Maar ik vind dat de eerste weken altijd heel snel gaan bij zwangere vrouwen! Voor je het weet ben je al bijna 2 maandjes ahah.

Niet echt klachten, nee, maar dat maakte me ook wel ongerust. Ik kon er afgelopen nacht gewoon niet van slapen. Zat telkens te denken dat het misschien fout ging omdat ik geen klachten had. Daarom vanochtend maar weer een testje gedaan en dit keer een echte knaltest! Ik ben dus wel wat opgelucht, want het massa’tje cellen in mn buik is dus wel echt meer hcg aan het aanmaken. Nu kan ik denk ik niet nog duidelijker testen Haha.
Weet nog niet zo goed wanneer ik de afspraak moet maken. Je krijgt pas de eerste echo op 8-12w dus dat duurt sowieso nog wel even! Wordt een lange zit Haha! Het lijkt nu wel op een 8weken durende ‘wachten op nod’ periode! Nooit gedacht dat ik hier na een positieve test ook nog zo heftig mee bezig kon zijn. Voorheen was het fixatie op die positieve test en nu op de echo/nipt testen of alles echt wel goed is. Daarna zal ook wel weer een nieuwe fase aanbreken hahaha! 
Hoe is het bij jullie? Gaat alles nog rustig zijn gangetje? 

Ik denk dat het daaraan ligt dat het nog vroeg is en dat je wat later in de zwangerschap al die kwaaltjes erbij krijgt, dus profiteer er nog maar van! Ahah. 
Oh oke dat is wel nog een tijdje indd, maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Natuurlijk makkelijk gezegd als gedaan. Je hebt voorbije maanden ook altijd kunnen wachten dus nu nog even volhouden ahah. Waarschijnlijk ga je daarna ook elke keer uitkijken naar die nieuwe echo's die gepland staan dan ahah. 
Ja hier gaat alles wel goed. Vanaf zaterdag beginnen met testen, maar ik ga er vanuit dat dinsdag/woensdag men eisprong is. Het ding is wel zo, dat ik over twee weekjes al op vakantie ga dus net voordat ik ongesteld zou moeten worden. Dus ik zit er wel een beetje mee in van, wat als ik ongesteld word. Of wat als niet, moet ik dan al testjes meenemen op vakantie of overdrijf ik ahah. Allerlei gedachtes in men hoofd. Ik weet deze keer echt niet hoe ik ermee zal omgaan als ik weer ongesteld word, maar ik denk vakantie zal wel deugd doen om even aan andere dinges te denken! 

Ohh heerlijk zo een vakantie vooruitzicht! Waar ga je heen? 
Snap dat je aan het puzzelen bent of je dan testjes mee zou nemen of niet. Valt nod net voor je vakantie of echt tijdens de vakantie? Je kan natuurlijk lekker gaan genieten en dan kijken of er wat komt of niet. Zou top zijn als je dan bij thuiskomst een knaltest hebt! Als je het echt niet vol kan houden hebben ze in de meeste landen ook wel testjes denk ik ;)
tja, kan idd wel vroeg zijn, maar bij mij was t meer van: oei die ene borst is nu ook minder gevoelig dan een paar dagen terug. Maar dat is dus blijkbaar gewoon zo Haha. Ben blij dat ik vandaag nog heb getest. Meer testen kan nu denk ik niet, want hij was al donkerder dan de teststreep. Nu idd ‘doorleven’ tot de echo Haha. 

Als ik er van uit moet gaan dat men eisprong rond de 2/3de is, dan zou ik de 16/17de ongesteld moeten worden. En wij gaan de 13de al vertrekken met de auto naar Kroatië. En wss vanuit daar gaan we dan nog een weekje Turkije. Dus ik ben ongeveer zo'n 3 weken weg. Dus de tijd is wel goed gevuld voor mocht ik niet ongesteld worden ahah. Ik denk dat ik voor zekerheid wel nog een testje meeneem, en ik hoop zo erg dat ik niet ongesteld ga worden. Zo kan ik tenminste ook nog genieten van de vakantie ahah. Maar ik denk wel dat ik het zal aanvoelen als ik ongesteld word of niet dus dat scheelt ook wel dan. 
Ik denk dat het nu wel heel erg duidelijk is dat je zwanger bent ahah! Ga jij ergens heen op vakantie of heb je al iets gepland om de tijd tot dan een beetje te kunnen doden? Ahah. 

Oh kroatie! Dat vond ik zo een fijn land! Super mooi en mega veel te doen! Dat zal je wel voldoende afleiding geven denk ik Haha. 
Hopelijk heb je ook gelijk goed nieuws in je vakantie! En anders heb je iig een relaxte omgeving waar je je goed kan vermaken. 
Wij hebben nog geen concrete vakantieplannen. Wel dat we in juli even twee weken weggaan, maar we moeten nog een bestemming kiezen Haha. Tips toevallig?

Houden jullie van zon en zee of zijn jullie eerder voor de natuur? Ik zelf vind Griekenland ook super mooi (santorini) wil ik zeker eens naartoe gaan. En een vriendin van mij was onlangs ook in Indonesie/Bali, ook heel mooi en rustgevend. Misschien leuk nu voor je zwangerschap haha. Maar zelfs landen dichtbij gelijk Frankrijk aan de franse riviera is ook wel super mooi. En anders ook een goeie All in hotel in turkije boeken ahah. 
En ja amai moest ik niet ongesteld worden zou men vakantie niet meer stuk kunnen! Ahah. Moet wel zeggen dat ik sinds paar dagen sneller last krijg van maagzuur, een soms een "pijnlijk" gevoel op men borstkas heb. Dan kijkt men man me meteen aan van, misschien dat je toch wel zwanger bent ahah ( he wish) Maar men eisprong is niet meer ver weg! Ahah. 

Terug
Bovenaan