Wij houden wel vane en actieve vakantie en ik heb echt niets dan liefde voor Azië! Zou graag daar nog heengaan maar blijkbaar zijn die landen wel risky tijdens de zwangerschap ivm malaria en zika enzo. Wij zaten eerst aan zuid Afrika te denken, maar daar zitten dezelfde ziektes. Maar eens bespreken met de ggd anders.
Griekenland is ook heel mooi! Maar ben zo bang dat het enorm massaal gaat zijn in de zomer. Misschien doe ik wel ‘gewoon’ een roadtrip met de auto. Lijkt me ook erg leuk!
Haha, zou wel bijzonder zijn als je al zwanger was voor je eisprong js geweest, maar er is goede hoop voor erna hè. Zou inderdaad helemaal geweldig zijn als het in de vakantie lukt. En zo niet dan heb je in ieder geval iets leuks dat jullie aan het doen zijn
Houd mij maar goed op de hoogte hè! Ik leef met je mee Haha!
Groetjes!
Griekenland is ook heel mooi! Maar ben zo bang dat het enorm massaal gaat zijn in de zomer. Misschien doe ik wel ‘gewoon’ een roadtrip met de auto. Lijkt me ook erg leuk!
Haha, zou wel bijzonder zijn als je al zwanger was voor je eisprong js geweest, maar er is goede hoop voor erna hè. Zou inderdaad helemaal geweldig zijn als het in de vakantie lukt. En zo niet dan heb je in ieder geval iets leuks dat jullie aan het doen zijn
Houd mij maar goed op de hoogte hè! Ik leef met je mee Haha!
Groetjes!