Lage Rugpijn

Wij houden wel vane en actieve vakantie en ik heb echt niets dan liefde voor Azië! Zou graag daar nog heengaan maar blijkbaar zijn die landen wel risky tijdens de zwangerschap ivm malaria en zika enzo. Wij zaten eerst aan zuid Afrika te denken, maar daar zitten dezelfde ziektes. Maar eens bespreken met de ggd anders.
Griekenland is ook heel mooi! Maar ben zo bang dat het enorm massaal gaat zijn in de zomer. Misschien doe ik wel ‘gewoon’ een roadtrip met de auto. Lijkt me ook erg leuk! 
Haha, zou wel bijzonder zijn als je al zwanger was voor je eisprong js geweest, maar er is goede hoop voor erna hè. Zou inderdaad helemaal geweldig zijn als het in de vakantie lukt. En zo niet dan heb je in ieder geval iets leuks dat jullie aan het doen zijn :) 
Houd mij maar goed op de hoogte hè! Ik leef met je mee Haha! 
Groetjes! 

Ja klopt! Ik zou voor een "safe" land kiezen voor nu. Niet al te veel drukte waar je gewoon lekker kan ontspannen, dat heb je ook wel verdiend !ahah. 
En hoe is het verder met jou?
Ik hou je heel zeker op de hoogte, vanaf morgen begin ik met testen(was vandaag een beetje druk bezig waardoor ik het vergeten ben ahah) maar normaal gezien ging m'n eisprong ook niet vandaag zijn dus komt goed. Weet je wat veel mensen ook tegen me zeggen, hoe dicht bij de eisprong hoe meer kans op een jongen ahah. Heb jij een voorkeur wat je graag wilt hebben, meisje of jongen? Niet dat het veel uitmaakt, alles zal welkom zijn en zolang het gezond is! Maar fantaseren mag altijd ahah. 

Haha inderdaad. Lekker rustigaan doen!
spannend die eisprong! Hopelijk geeft dat je ook wat rust! 
Hoe bedoel je met hoe dichterbij de eisprong is meer kans op een jongen? De bevruchting? Want die moet toch altijd rondom de eisprong zitten, of zeg ik nu iets heel raars? 
Qua geslacht heb ik eigenlijk niet echt een voorkeur. Ik dacht altijd dat jongetjes makkelijker maken, maar we hebben al meegemaakt dat dat niet zo is Haha. Heb wel altijd meer leuke jongensnamen dan meisjes, maar voor meisjes vind ik weer dat er meer en leukere dingetjes zijn ok te shoppen HHaha. Beide lijkt me dus leuk! 
En hoe zit dat bij jou? Jij een voorkeur? 

Ja ik bedoel dus, als je "klust" enkel op de dagen van de eisprong dat je meer kans hebt op een jongen. Omdat die zaadcellen sneller zwemmen en jongens zijn/worden, en als je voorbeeld enkele dagen voor je eisprong hebt geklust, worden het meisjes want die overleven het langer als jongens. Dus jongens zwemmen sneller maar meisjes overleven het langer. Wat een uitleg haha. Maar ik ken dus meisjes die clearblue ovu testjes hebben gebruikt omdat ze zo graag een jongetje wouden, en enkel op de dagen van de eisprong hebben geklust en effectief een jongen kregen. Misschien is het ook gewoon toeval ! Ahah.
Ik zou wel graag misschien eerst een jongen gehad hebben dan een meisje ahah. Maar zoals je zegt, voor meisjes kan je zo mooie dinges kopen zoals jurken en mooie speldjes, haarbandjes,..ahah. Maar jongens ook dan weer zo stoer kleden. Maar het maakt eerlijk gezegd ook niet echt uit, als ik maar gewoon eens zwanger word haha. 

Haha, wat een leuke uitleg! Had ik nog nooit gehoord! Bij ons js het dan een raadseltje welke de winner was: de lang levende of de snelle Haha. Want wij hebben toen bijna elke dag na de menstruatie het gezellig gehad! Zal hier wel aan moeten denken als we het geslacht zouden horen over een aantal maandjes. Zou jij dat willen weten trouwens? Of zou je het nog een verrassing voor jezelf willen zijn? En als je het weet, zou je het dan vertellen of geheim houden? Ik zou het denk ik geheim houden, al is het alleen maar om te voorkomen dat mensen uit hun enthousiasme kleertjes in blauw of roze zouden gaan kopen! (vooral mijn moeder heeft wen aparte smaak: hoe meer glitters hoe beter. Ik houd daar absoluut niet van, maar ik ben 99% zeker dat ze kleertjes gaat willen kopen, vooral als het een meisje zou zijn. Lol)
Maar inderdaad het zwanger worden en dan een gezond kindje is het belangrijkste! 

Oh ja ik zou het heel graag zelf willen weten, Zodat ik kan beginnen dan met voorbereidingen en kleertjes kopen. Alleen de gedachte al, zalig!haha
Ja typisch de moeders, een beetje aparte stijl maar wel leuk als je kindje zo verwend word en aandacht krijgt ahah. 
En hoe gaat het verder met jou? Nog last van rugpijn of dergelijke? Ik ben ookal beginnen testen dus dat word weer afwachten hier. 

Haha, ja dat js wel weer waar. Iedereen wil zo’n baby altijd lekker verwennen. Al vind ik kleding wel echt heel persoonlijk. Rompertjes ca va nog, maar echt kleding... nee, dat zou ik mn kind toch niet aandoen als ik het niet mooi vindt. Jij wel? ;)
Spannend dat je begint met de testen! Ook al zoete aardappels gehaald Haha? 
Mij voel me eigenlijk prima. Slaap gelukkig al wat beter, de rugpijn is er nog wel maar valt vandaag wel mee, af en toe wat buikpijntjes maar ook niet hevig, klein beetje gevoelige borsten en ook geen misselijkheid. Zat nog te denken dat sommige mensen zeggen: als je zwanger bent dan merk je dat echt wel hoor! Nou, ik voel er eigenlijk niet veel van haha! Het is dat ik het weet en jiet ongesteld ben/wordt. Zo grappig hoe dat verschilt! Maar vind dat ook wel een beetje eng, je hebt soort van geen bevestiging. Maar verder ben ik ook blij dat ik niet boven de wc hang hoor ;) 
Nog eventjes wachten en dan over een paar maandjes hopelijk een mooie echo!

Nee zeker niet, als ik het niet mooi of leuk vind dan doe ik ze zeker niet aan. Ik heb nog maar één keer zoete patatjes gegeten eigenlijk ahah.
Ik heb eigenlijk een vraagje, na het " klussen" steek ik een kussentje onder men poep en hou ik men benen wat in de lucht voor zo'n 20 min. Maar daarna ga ik wel gewoon weer naar het wc en dergelijke. Dus blijft er dan wel nog iets over in mij, als je me begrijpt? Ahah. 
Zo zie je maar hoe hard symptomen verschillen van persoon tot persoon! Snap wel dat het je geen volledige " bevestiging" geeft, maar andere kant wel weer leuk dat je niet misselijl bent en geen last heb van al die kwaaltjes!

Terug
Bovenaan