Lage Rugpijn

Denk dat als je een tijdje blijft liggen, er wel genoeg zwemmers kunnen rondzwemmen. Ik deed eigenlijk nooit een kussen onder mn kont Haha. Heb wel eens met mn benen omhoog gelegen, omdat we vlak erna weg gingen Haha. Meestal blijven we nog wel lang liggen of gingen we daarna slapen. Over het algemeen is het volgens mij: blijf een tijdje liggen zodat het de kans krijgt naar boven te zwemmen. En een kussen is ook goed!
Ja zeker fijn om niet heel heftig misselijk te zijn. Lijkt me ook totaal niet leuk, Haha. Maar wel apart, want normaal was jk wel snel misselijk, dus jk dacht echt: tijdens de zwangerschap wordt ik echt super misselijk. Hoofdpijn had ik ook veel, maar dat heb ik gelukkig ook nog niet gehad. Wie weet kan ik normaal gewoon slecht tegen die heftige hormoonschommelingen en is het nu wat stabieler? Gokje wel, Haha!

Ik blijf meestal ook gewoon lang liggen, dus we zullen eens zien dan deze ronde ahah. Ik ging er vanuit dat vandaag of morgen men eisprong is, dus moet nog even afwachten. 
Het zwanger zijn doet je dus eigenlijk gewoon goed!haha. Hoeveel weekjes zou je nu al moeten zijn normaal gezien?

Oh je hebt al een positieve test te pakken? Hopelijk is het inderdaad een goede ronde! Spannende tijden komen er dan aan! Maar dan ben je lekker op vakantie! ;)
Haha, ja die zwangerschap vind ik zo wel prima. Ben wel wat meer moe, maar dat kan ook komen omdat ik geen koffie meer drink. Ik las koffie als mogelijke oorzaak bij miskramen (al is het meeste genetisch) dus ik dacht: weg ermee Haha! Dat verschil merk je wel!

Oh, en ik denk dat ik pas op 5+2 zit. Echt nog helemaal aan het begin dus. Al vragen verloskundigen wat je laatste menstruatie was en zeggen zij dan 6+2, maar aangezien ik wist dat mijn ovulatietest op 10juni positief was (en dus 11e of 12e ovulatie) ga ik uit van 5 + 2. Het lijkt voor mijn gevoel wel langer. Ik weet niet waarom, maar de dagen lijken zo traag te gaan! 

Nee jammer genoeg nog geen positieve test! Ik ging er vanuit dat het ofwel vandaag of morgen moest zijn, als ik het vergelijk met de voorbije maanden. Dus dat word nog afwachten pff.. 
Jaa beter laat je die koffie dan maar achterwege. 
Wat fijn! Ik vind het juist wel snel gaan ahah. Je bent al gewoon bijna 2 maandjes. Over paar weekjes kan je al naar de gyne gaan normaal gezien? Heb je al een afspraak gemaakt?( of bij de huisarts)

Ah, gewoon blijven doortesten dan. Zo lang de test nog niet positief is zijn en nog goede kansen te benutten. En ook een aantal dagen na de positieve test nog! Bij mij was die ovulatie een week later vorige x en blijkbaar had Mn eitje dan nodig om bevrucht te raken Haha! 
Mij heb nog geen afspraak gemaakt, maar heb inmiddels wel het intakeformulier ingevuld online Haha. Zij zullen mij bellen of ik kan eerder hun bellen. Ik kijk nog wel. Wil dat niet op mijn werk doen natuurlijk ;) 

Ik heb toch een afspraak gemaakt! De 25e staat ie nu ingepland! Spannend! Nog 3 weekjes! 
De verloskundige zei idd dat ik nu op 6w2d zou zitten, dus die wilde eigenlijk de week ervoor alvast de intake, maar ik reken liever met mijn 5w2d (want die verlate ovulatie is duidelijk, dus als ik zou berekenen zoals bij iui dan zou het 5 zijn). Dus nu lekker een weekje later. Vonden ze prima Haha. Wil een beetje voorkomen dat je straks te vroeg bent en er nog niet zoveel gezien of gezegd kan worden :p

Ik ben bang dat ik men eisprong gemist heb. Of misschien lijkt het me zo. Als ik de testjes vergelijk dan lijkt de test van de eerste dag dat ik begon met testen, twee streepjes had. En de andere dagen duidelijk minder word. Maar ik vond die streep niet even dik, zoals bij men vorige keren dat ik een positieve ovulatietest had. Dus ik twijfel nog, ik ga wel sowieso blijven verder testen!
Oh kei goed! Nu afwachten tot je naar de gyne kan. En denk dat er wel al iets te zien valt tegen dat je gaat, dus super ! Ahah. Je moet zo een app downloaden waarop je kan volgen hoe groot je baby ondertussen is (waarschijnlijk heb je die al ahah)

Terug
Bovenaan