Lage Rugpijn

Haha, nee, die heb ik nog niet! Zoek alles nog op internet. De apps komen als ik het heb kunnen vertellen aan iedereen! Nu is het nog een soort van een onderdrukking van het: ‘Yes, ik ben zwanger en ik ga ervoor allemaal dingetjes doen en regelen’-gevoel. Beetje ter zelfbescherming denk ik, mocht het fout gaan. Had vannacht ook gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Pfff! Kon vervolgens niet meer slapen! 
Die eisprong van jou, loopt die normaal altijd op? Bij mij is er nooit wat van die lichte streepjes af te leiden. Ik had de ene dag een donkerder licht streepje dan de andere keer, maar op de eisprong werden beide streepjes eindelijk even donker. Dat was wel echt een verschil. Maar op of aflopende donkerheid had ik nooit. Wie weet is je ei wat later dit keer. Inderdaad gewoon blijven testen en gezellig maken met je man. Dan moet het goed komen! 

Oh meid tog..geen zorgen maken, hopelijk verloopt alles goed en wel! Snap wel dat je nog beetje ongerust bent, maar je zal snel bij de gyne zijn en denk dan dat er een grote last van je schouders valt als alles er goed uit ziet!
Als ik een positieve ovu test heb zijn men streepjes ook even donker. Maar ik merk wel als men eisprong eraan komt als de streepjes per dag wat donkerder worden, of het lijkt me dan zo. Maar ik denk dat het me deze keer zo lijkt omdat het opgedroogde streepjes zijn. (Dus nu streepjes lijken) Maar ik wacht indd nog af! Ik hoop echt dat het er snel aan komt,dan weet ik tenminste dat ik deze ronde ook men kans benut heb. Ik heb ook nog geen rekbaar slijm of andere symptomen. 

Ik ben mij echt volle bak zorgen aan het maken. Ben zo bang dat het fout gaat joh! Ik had vanmorgen ineens wat lichtbruine afscheiding, piep klein beetje roze ook. Ben gelijk aan het flippen. Hoop zo dat dit gewoon nog wat oude restjes waren. Ik wil nu nog minder graag dat bloed zien dan wanneer je aan het wachten bent op je nod. Zo vervelend dit! Het was wel maar weinig en ik zie het alleen op het witte wc papier, maar de schrik zit er goed in. Heb ook nog die buikpijnen/krampjes die niet echt hevig of pijnlijk zijn, maar die wel wat meer zijn dan voorheen..
Zou echt bizar zijn dat het net fout gaat nadat ik een afspraak heb gemaakt met de verloskundige...
Laten we hopen dat je eisprong snel te detecteren is! Hebben jullie wel al een beetje de tijd ervoor benut mocht je hem gemist hebben? 

Ik heb het eventjes opgezocht, en het blijkt normaal te zijn bij sommige vrouwen! Maar als je je egt zorgen maakt misschien eens even bellen naar de huisarts en vragen of het normaal is. Maar als je zegt dat het heel klein beetje was dan zou ik niet te hard stressen! En vergeet niet, stressen is ook niet goed of gezond.. dus probeer er eventjes niet aan te denken. Het is niet meer lang tot je naar de gyne kan, dus probeer tot dan wat afleiding te zoeken of er niet te veel mee bezig zijn. Is natuurlijk makkelijk gezegd als gedaan.. maar ik zal voor je mee duimen dat alles goed blijft! xX
Ja toch wel om de twee dagen dus ik hoop voor moest het zo zijn, dat het niet te laat is.. Maar ik heb net weer een testje gedaan, en de T streepje is noch niet even dik als de controlestreep. Dus nog geduldig afwachten. Daarom vond ik dus die clearblue testjes heel fijn, als ik twijfelde. Die gaf een smiley aan als het zo ver was. Maar ik denk dat ik er niet meer ver van af ben. Begin wel wat waterige afscheiding te krijgen. Dus normaal gezien word die dan binnen de paar daagjes wat rekbaarder.

Dankjewel voor je lieve woorden. Het is gelukkig bij enkel vanmorgen gebleven! En inderdaad proberen mijn hoofd ergens anders op te laten focussen, maar met die buikpijntjes is dat ook lastig. Inderdaad nog 3 weekjes en dan hopelijk een goede echo die wat rust geeft. 
De clear blue heb ik nooit gebruikt, maar hoor idd dat die heel fijn zijn! Vond zelf die stripjes ook echt prima. Je ziet normaal wel echt wanneer je eisprong is. Al kan je natuurlijk wel net tussen de piek in testen als je alleen 1x per dag test, afhankelijk van hoe lang je concentratie hoog blijft. Kan dus ook dat je midden in de nacht je piek hebt en dan de volgende dag rond 18u test en je dan nog niet zo een donkere streep hebt. Dat is wel een nadeel. Maar denk dat het bij jou nog even afwachten is. Je slijm heb je ook nog niet eerder gehad toch? 

Oh gelukkig maar! Misschien komt die buikpijn door dat je banden aan het groeien zijn, maar alle sinds no worries. Probeer wat te ontspannen.
Ik daarentegen moet heel die weg nog gaan.. wachten op men eisprong en dan weer aftellen tot ik ongi word of niet. Ergens heb ik zo iets van, ik wil er gewoon allemaal even mee stoppen en laten komen wat komt..vooral ik nu op vakantie ga. Ik keek er al een hele tijd naar uit maar ik hoop dat ik niet  teleurgesteld word en het dan een beetje men vakantie 'verpest'..hmm. Maar ik wil nu ook niet opgeven. 
Ik ben sinds gisteren voor de zekerheid twee keer aan testen. Dus smorgens en savonds zodat ik hem zeker niet kan missen. Ik heb ook nog geen rekbaar slijm. Dus ik denk indd dat ik nog moet wachten. Wat dus wel wil zeggen dat ik een langere cyclus heb deze maand. Vandaar dat ik het een beetje vreemd vind. Ik heb sinds een tijdje een cyclus van 29/30 dagen. Dus nu sowieso wel wat langer.

Je lichaam houd je nog in spanning! Vreemd hoe dat werkt met die verschuivende cycli. Bij mij was het ook telkens redelijk constant behalve die x dat het raak was, toen was de cyclus ineens een week langer! Stiekem hoop ik dat die plotse verandering voor jou ook positief zal uitpakken zoals bij mij. Dat er nu zich een mooi, sterk eitje vormt. Dan kan het volgende avontuur beginnen!
Laat het zeker je vakantie niet verpesten. Lekker genieten van al het moois in kroatie! Je kan je dagen zo vullen met zwemmen, fietsen, shoppen, watervallen en veel hiken! Gewoon lekker doen! En als je ongesteld wordt: huil, wees boos, maar geef de moed niet op. Je kansen zijn na de check echt goed, dus het is wat je zegt dan jammer om het niet te proberen. 
Wat betreft kroatie, op welke plekken ga je allemaal komen? Ik vond park panklenica (ofzoiets, er staan vast spelfouten in Haha) erg leuk! Wij kwamen die onderweg bij de omgeving ‘selina’ tegen! Was echt een mooie wandeling en bij ons totaal niet massaal! En wij waren bij pula in de buurt bij een National park gaan mountainbiken op een electische bike (moet je wel niet zwanger zijn denk ik). Dat was ook zo tof! Je gaat echt een leuke vakantietijd tegemoet, kroatie was echt top!

Ik hoop het ook! Ahah. Ik heb deze morgend een testje gedaan en het streepje was al iets donkerder dus ik denk dat ik er niet meer ver van af ben. Moet wel zeggen, ben vandaag met men zus en al de kleintjes gaan zwemmen. Zou dat kwaad kunnen? Ahah. Ik heb dees morgend nog een beetje gezellig gedaan met men man, maar dus deze avond zal dat niet kunnen omdat ik er niet ben. Maar ik ga er vanuit dat ik dus morgen ongeveer men eisprong heb dus dat wil zeggen morgen snel naar huis ahah! 
We gaan naar dubrovnik, en hebben eerlijk gezegd nog niets specifiek gepland om te doen ahah. We gaan dat denk ik daar pas beslissen en bekijken wat we zoal gaan doen! En jij al besloten waar je naartoe zal gaan deze vakantie ?

Terug
Bovenaan