Lage Rugpijn

Haha, geen idee over dat zwemmen! Nooit zo over nagedacht! Maar denk niet dat het kwaad kan. 
Morgen inderdaad lekker snel naar huis dan! En fijn dat je testen toch alweer oplopen! Ik houd Mn fingers crossed voor jou!
Ik heb gelukkig geen lichtbruin meer gehad dus de rust is weer wat teruggekeerd. Ben nog wel de dagen aan het aftellen Haha. De tijd gaat echt langzaam als je erop gaat letten. 
Onze twee wacht momenten zullen wel weer tegelijk liggen: die van jou naar je nod en hopelijk testjes dag en die van mij naar de echo ;) Laten we hopen voor goed nieuws voor beiden! 
Dubrovnik ben ik niet geweest, maar schijnt ook erg mooi te zijn! En ter plekke wat regelen is altijd leuk! 

Gisteren dus eindelijk een positieve ovu test gehad! Ik was dan ook gelukkig weer thuis ahah. En vandaag was die ook nog positief dus deze daagjes zijn nog belangerijk. Alé das al iets, nu hopen op het volgende. En wat fijn om te horen dat je ook geen bruine afscheiding meer had, dus denk dat alles nog dik in orde is. En indd, nu kunnen we samen aftellen naar het volgende ahah. Wel grappig eigenlijk hoe bij ons alles samen verloopt en we samen kunnen aftellen. Wel fijn om dat met iemand te kunnen delen! 

Ahh de ovulatie is gevonden! Jippie! 
Nu inderdaad op naar de volgende fase!
Bij mij was er vandaag weer lichtbruine afscheiding. Echt heel vervelend. Wordt er zo onzeker van! Het enige wat me te doen staat is wachten. Volgens het mega vele google’en kan het twee kanten opgaan en is het zolang er geen rood bloed is nog geen reden om je zorgen te maken. Natuurlijk doe ik dit wel. Pff, hoop dat het echt goed blijft. Dit is zo onzeker! 
Maar inderdaad wel fijn dat we samen moeten wachten. Bij ons beide kan het dus nog beide kanten op, laten we hopen op een positief resultaat! 

Ik heb het ook nog eens even opgezocht, en indd zolang het geen rood bloedverlies is moet je je geen zorgen maken! Ik snap natuurlijk dat dit je een heel onzeker en onrustig gevoel geeft, maar probeer toch maar niet aan te denken. Je kan binnekort naar de gyne en hopelijk zal die jou ook vertellen dat dit normaal is/was.
Voel je je voor de rest gewoon goed? En vergeet niet je vitamientjes in te nemen en foliumzuur. Nu ik er aan denk, dat die van mij al op is sinds anderhalve week en het nog steeds vergeten ben te halen. Dus sebiet maar eens snel naar de apotheek ahah. Kan geen kwaad denk ik? Aangezien ik het wel al een langere tijd innam dus waarschijnlijk wel nog in men lichaam zit?

Ja, je hoofd maakt overuren met dit soort dingen. Heb zelfs een vriendin van me gevraagd hoe het bij haar zat aan het begin. Zij heeft al twee kids en nu weet zij het van ons ook als enige Haha. Ze had wel een leuke reactie en ook erg kak, dus dat scheelt toch. Ook als het fout zou gaan is het fijn om iemand om te hoogte te hebben gesteld. Nu is het bruinige weeg weg trouwens. Merk wel een opgeblazen bolle buik met Mn spijkerbroek aan. Legging is zoveel beter! ;)
Ik heb uit pure wanhoop (en geen zwangerschapstest voor handen) ook een ovulatietestje gedaan. Hoorde dat die positief uitslaan met hcg. Hahaha, dit was echt zo een donkere paarse streep. Nog nooit zo een donkere streep gezien! Dus dat zit nog iig goed denk ik. 
Mij heb de Davitamon mama vitamines gekocht. Was vorige week wel twee dagen vergeten, maar toen las ik online dat als je het ervoor constant hebt genomen normaal je bloedspiegels hoog genoeg zouden zijn. Dus dat zal bij jou ook wel zijn! Teveel aan foliumzuur zou je uitplussen, dus dat maakt ook al niet veel uit.
Ik voel mij voor de rest prima! Beetje moe en de boobs zijn een beetje gevoelig (nu beide) en iets groter. Verder beetje buik en rugpijn, maar niet erger dan voorheen. En hoe voel jij je?
Nou, wat zullen wij eens gaan doen in onze wachttijd? Haha, er moet toch een betere manier zijn om er snel doorheen te komen? Normaal werkt online shoppen bij mij wel, maar heb echt te veel gekocht al. 

Kan me wel voorstellen dat een strakke jeansbroek minder fijn gaat zitten nu haha. Dus geen zorgen, je bent in ieder geval nog steeds zwanger Ahah. 
Ik voel me ook gewoon prima, niks speciaals ofzo ahah. 6 en 7 eisprong gehad dus rond 21 ste weet ik het dan. Ik weet deze keer echt niet wat ik ervan moet verwachten. Soms denk ik, het zou wel eens raak kunnen zijn maar dan wil ik niet te positief gaan denken voor dat de teleurstelling groot zal zijn. En ander kant denk ik van, men regels zullen wss komen zoals elke maand ook. Maar goed, afwachten dus ahah. En goh wat kunnen we doen om de tijd te doden. Ik probeer me vooral bezig te houden met men koffers en kleren. En hier en daar nog wat te gaan winkelen maar dat is het dan ook. Jij hebt tenminste nog een leuke vooruitzicht om op te wachten ahah. Online shoppen is altijd een goed idee, of gaan winkelen. Gewoon zo min mogelijk proberen aan te denken. Moeilijk, ik weet het haha. Ben je ook al naar babyspulletjes aan het zien? Ahah

Ohhh zo herkenbaar dat je jezelf nog niet te blij wil maken met leuke gedachten. Teleurstelling komt altijd harder binnen dan dat je gedachten je geluk brengen.
Lekker op vakantie gaan is ook een leuk vooruitzicht natuurlijk Haha! Ook lekker relaxen en veel genieten! Heb je altijd moeite met je tas inpakken? Ik doe het meestal een dag van tevoren en klaar hahaha! Maar er lekker voor shoppen en extra zomerkleding scoren is altijd goed! 
Babyspulletjes heb ik nog niet gekocht. Kijk af en toe in een foldertje en dan denk ik: oh dat is leuk! Verder heb ik ook zo een kralending (bijtring en speenkoord) besteld voor als cadeautje als we het onze ouders vertellen. Daaraan wil ik dan een foto hangen van de echo, als het zo mag zijn. Maar dat komt uit China dus dat duurt altijd erg lang, dus vandaar Haha. Ze hebben wel echt leuke houten dingetjes. Zou veel van die pastel dingetjes kiezen voor een kamertje denk ik

Ik doe er ook niet lang over maar probeer alles op men gemak te doen om wat bezig te zijn ahaha.
En zo leuk! Gaat er kei schattig uit ziet met de foto van de echo erbij. Bestel je die van ali expres toevallig? Echt leuke dingens die je daar kan bestellen ahah. Maar zoals je zegt duurt wel altijd een tijdje. 
Dat lijkt me dus ook zo leuk, kamer inrichten voor de baby. Ik kan me echt bezig houden met die decoratie dingetjes ahah. En al eens nagedacht of je een gender reveal wilt doen of niet. Lijkt me ergens wel heel leuk.

Terug
Bovenaan