Lage Rugpijn

Lekker op het gemakje is ook handig. Bij ons is dat altijd echt een last minute dingetje Haha! 
Dat dingetje komt idd van aliexpress. Vind dat echt leuk! Ze hebben zulke schattige dingetjes. En 1 van de ringen heb ik zelfs al binnen! Dat was echt snel! 
Ja, decoratie, wagens, wiegjes en kleding.. vind het zo Cute! Maar dat moet nog even wachten tot er meer zekerheid is. Ik denk pas na de 12 weken echo en nipt als er niets slechts uitkomt.
Gender revealment gaan we denk ik niet doen. Ik zou het meteen willen weten als de verloskundige het weet. En ik denk dat ik het geslacht voor de rest wel geheim wil houden. Maar jullie zouden dus wel de onthulling met een feestje willen? Dan met ballonnen of taart of iets anders? Vind die filmpjes wel altijd gaaf (en soms heel komisch als het mislukt Haha) 

Mijn zus zegt altijd, als je zwanger word wil ik een gender reveal voor jou organiseren. Ze weet ondertussen dus dat we bezig zijn ahah. Maar ik denk dat ik het geslacht ook gewoon meteen ga willen weten. Een leuke babyshower daarna mag ze wel organiseren dan ahahh. 
Ik had gisteren wel ineens dikke afscheiding, eerst rekbaar en tegen de avond minder. Maar vorige maand had ik dit dus blijkbaar ook na men eisprong. Ik had vorige maand tog geen testjes gebruikt dus ik dacht, op de dagen dat ik rekbaar slijm zag, dat dit men eisprong was. Maar eigenlijk kwam die afscheiding na men eisprong, zoals nu ook. Maar alle sinds ben ik wel op tijd geweest dan ahah. Heb jij trouwens nog last van afscheiding? Werd dit meer nu je weet da je zwanger bent of valt dit goed mee?

Haha, ze kan de reveal doen voor jullie familie ipv voor jullie dan! Maar een babyshower lijkt me ook erg leuk! 
Grappig dat jij er ook achterkomt dat je slijm niet altijd overeenkomt met de eisprong. Gelukkig hebben jullie de maand goed benut! Wat betreft de afscheiding was die eerst wel echt duidelijk meer, maar nu vrij constant denk ik. Vaak een beetje vochtig ondergoed, maar niet per se dat t echt nat is of dat je het ziet. Soms ook wel wat minder vloeibaar en iets wittiger, maar dat is niet zo heel veel. Merk jij al een verschil of is het alleen nog maar het slijm geweest? 

Ik heb wel wat rugpijn, en een beetje opgeblazen gevoel. Maar denk dat de rugpijn komt doordat ik vandaag het hele huis heb gepoetst en de ramen heb gewassen, waardoor ik beetje moe ben ofzo ahah. En dan nog die afscheiding gisteren, verder niets. Denk dat het ook nog een beetje te vroeg is voor al iets te kunnen voelen ahah. Maar ik vind het wel erg spannend deze keer !

Denk idd dat het ook al wat vroeg is maar je weet natuurlijk nooit hoe snel je lichaam werkt ;) 
Die rottige rugpijn blijft ook altijd snel terugkomen hè? We doen ons topic eer aan Haha.
heel begrijpelijk dat je deze keer spannend vindt, het is toch de eerste echte keer nadat je je check up en spoeling hebt gehad! 
Bij mij is het nu gelukkig rustig. Ben heel blijf dat ik geen gekke klachten heb gehad. Hopelijk blijft het zo! 
Nog twee weekjes! Oeh zo spannend! Dan weet jij of het raak is en krijg ik de echo! Plus dan is het vakantietijd voor ons! Ben er echt aan toe Haha! 

Ja die rugpijn is echt soms lastig. Had wel vandaag( gisteren eigenlijk) ook wat buikpijn, dus geen idee of het positief of negatief is. Maar geen ongi buikpijn, eerder wat steekjes. Maar we zijn niet meer heel ver, dan weten we het eindelijk ahah. En gelukkig heb je geen vervelende klachten, ga je meer van je zwangerschap kunnen genieten. 
Amai ik ben daar ook echt aan toe, even gewoon wat ontspannen en niet veel over nadenken. We vertrekken in de morgend al,vandaar dat ik wat later stuurde ahah. Moest nog van alles kopen, je kent dat wel. Ineens moet je nog zoveel halen last minute ahah. Kan zijn dat ik misschien wat minder actief zal zijn, of wat later reageer. Omdat de weg ook wat lang is, en ook gewoon proberen te genieten van de vakantie en niet te veel nadenk over 'het zwanger worden'. Maar we houden elkaar nog zeker op de hoogte! 
En heb je al iets gevonden om wat tijd te verdoen ? Ahah. Het is ook niet meer lang voor jou he, spannend! 

Fijne vakantieeee! Geniet ervan! 
Haha, last minute shoppen heeft iedere vrouw denk ik wel ;) ben je met alles geslaagd? 
Geen probleem om minder te reageren. We houden elkaar wel op de hoogte hè. Zal t topic blijven checken ;) 
Ik heb nog niet echt een bezigheid gevonden, maar dit weekend een logee, dus dat is ook al afleiding.
Mijn buik ontploft nu wel al. Bizar opgeblazen en opgezwollen ben ik! Haha, niet normaal! Hopelijk is dat binnenkort weer naar normaal, want dit kan gewoon nog niet een baby buikje zijn, maar mijn darmen die reageren op hormonen. Lol. Broeken zitten al niet meer lekker. Veel water, fruit, groenten en granen voor mij dus ;) 

Dankjewel, zal ik zeker doen!
U babytje laat je darmen goed gek doen dan haha. Hoe is het verder met je? Ik heb gisteren en eergisteren een beetje last gehad van buikpijn. Eerder wat steekjes linksonder. Dus kan het ook nog niet plaatsen. Het is net geteld nu nog één weekje dat ik moet wachten, dus spannend ahah. Maar ik voel verder echt niets dus of dat zo goed is weet ik ook weer niet ahah. Hoe was het bij jou de vorige keer, je had enkel ook vlaagjes buikpijn, maar niet bepaald dan meer afscheiding of minder?
Ga je een weekendje weg, kei tof. Dan is het ook niet meer heel lang voor jou tot de echo?

Terug
Bovenaan