Lage Rugpijn

Ohhh zo spannend zeg! Ik hoop dat het raak is! 
Ik had een week voordat ik ongesteld moest worden wat lichte menstruatiebuikpijn, dus ik dacht: ik wordt ongesteld. Maar soms was het een beetje trekkerig en borrelig. Rond nod had ik ook wel meer afscheiding. Ik dacht soms: oh daar is t bloed, maar dan was t vochtigheid. Buiten dat eigenlijk niets. Die ene borst van mij was pas 3-4 dagen na nod gevoelig. En volgens mij sinds een paar weken nu beide borsten groter en meer gevoelig. Wel vanaf het begin een opgeblazen buik (heb ik normaal voor nod ook, maar nu dus nog steeds). Afgelopen tijd ben ik nu ook wel wat meer vermoeid. Soms loop ik ook echt te hijgen na trappen lopen Haha. De aftakeling begint Hahahah.
Maar verder valt het mij nog goed mee. Ik dacht echt dat ik kotsmisselijk ging zijn en me continue belabberd zou voelen omdat ik al vaak hoofdpijn en misselijkheid had. Maar daar heb ik dus totaal geen last van gehad! Ideaal haha

De aftakeling begint al vroeg ahahah. Echt super goed dat je geen kwaaltjes hebt. Dat maakt het veel aangenamer denk ik haha. En bijna jou echo, spannend he! Ik denk dat het vanaf dan echt als realiteit gaat aanvoelen, als je je babytje hebt gezien. 
Normaal gezien had ik ook altijd wat buikpijn voor de nod. Ik zit nu 5-6 dagen voor de nod en heb niet bepaald buikpijn, buiten die ene dag. Ik heb dus één testje meegenomen voor de zekerheid ahah. Zou ik de dag zelf testen, of liever een dag of twee nog wachten? Moest ik niet ongesteld worden natuurlijk. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten..

Spannend die dagen zo voor nod. Je weet totaal niet waarop je moet letten, want de klachten aan het beginnen kunnen zo enorm van persoon tot persoon verschillen! Bij mij was er niet veel anders dan normaal voor nod, terwijl anderen juist roepen: als je zwanger bent, dan weet je het echt wel hoor! 
Wat betreft het testen is het altijd goed ok dat na de nod te doen. Voor de nod is ook nog zo’n onzekere periode waarin vaak de zwangerschap kan worden afgebroken. Daarbij kan je test echt enorm licht zijn of juist negatief. Bij mij was t streepje echt een twijfelachtig streepje voor nod en had ik in de middag nog maar testjes gekocht om te checken of die ook zo een tuurstreep zou geven. Op nod was de streep ook licht, maar toch wel al duidelijker zichtbaar binnen afleestijd. Pas 4-5 dagen na nod was het bij mij een echt duidelijke, dikke streep.
Fingers crossed en een hele fijne vakantie! 

Dat klopt, te vroeg testen is niet goed. Heb gelukkig ook geen early testjes mee dus dat is al goed ahah. 
we zijn nu 3 dagen voor nod, en ik voel ook nog geen buikpijn of dergelijke. Ik heb tegen men man " gelogen " dat ik pas ergens volgende week ongi moet worden, voor het geval dat als ik ze niet krijg, hem kan verassen op zen verjaardag. Dat zou zooo leuk zijn ahah. Hij is jarig binnen 8 dagen dus ben benieuwd! Haha
Verder heb ik nog geen klachten. Normaal heb ik altijd wat buikpijn maar nu eigenlijk niets. Ook qua afscheiding en dergelijke niets speciaals dus ben echt enorm zenuwachtig deze keer! Ergens heeeel diep in men hart zegt me iets, het kan raak zijn hahah. Maar ik wil daar niet op rekenen natuurlijk.
hoe is het verder met jou, kan je ook een beetje genieten en ontspannen? 
En dankjewel, ik ben volop aan het genieten en probeer er niet te veel aan te denken!
Voor jou ook een fijn weekendje logee haha!

Ahh fijn dat je lekker aan het genieten bent! Hier is het vandaag echt hard aan het regenen, dus dan is het helemaal chill om weg te zijn Haha! 
Inmiddels zit je vandaag al op 1 dag voor nod! Spannend! Hoe staat het ermee? Geen klachtjes zijn goed hè, maar ook met buikpijntjes kan het goed zijn ;) hopelijk blijft het weg en kan je je man verrassen! Zou zo leuk zijn! Al ben ik ook wel benieuwd of je het volhoudt om het pas op zijn verjaardag te vertellen Haha. Ik had ook helemaal iets leuks in mijn hoofd om het te vertellen, maar uiteindelijk was het: euhm, zou ik vanavond sushi gaan eten? Hmm, even een testje, oh ligt het nu aan mij of zie jij ook een vaag streepje? Ja? Oke. Nou geen sushi dan maar en afwachten of het volgende week nog positief is. Hahah, zo niet wat je je voorstelde, maar je wil soort van nog steeds jezelf niet te blij maken denk ik? 
Hier is er sinds een paar dagen de misselijkheid opgedoken. En echt vermoeid. Bizar hoe dat opeens is veranderd. Overgeven heb ik gelukkig nog niet moeten doen, maar heb wel heel de dag een moe en misselijk gevoel (alsof je de nacht ervoor hebt doorgehaald en flink was uitgegaan, alleen dan zonder de hoofdpijn). 
Laat me zeker weten wanneer je gaat testen of hebt getest! Ben heel benieuwd en hard aan het duimen voor je! 

Oh amai hier is het lekker weer ahah. Maar ik dacht dat het in België goed weer ging worden dus ik denk dat zal niet veel schelen met Nederland.
Gohh, ik heb hier en daar wel wat buikpijn maar niet echt hard. Soms voelt het van onder wat vochtig aan waardoor ik denk dat ik ongesteld ben geworden maar nog niet. Ik heb egt zenuwen! Haha. 
Hahaah kan me goed voorstellen dat ik het ook niet voor me zal kunnen houden! Zoals je zegt je wil een bevestiging dat jullie bijde een streepje zien. Maar ik zou het niet weten, ik voel me totaal niet zwanger. Jij had dit ook niet echt maar bij jou draaide het wel goed uit! Haha.
Oh hopelijk valt die misselijkheid mee, en neem alle rust. Indd gek hoe snel dat switcht maar ergens ook misschien een geruststelling om je wel echt zwanger te voelen nu haha. En bij jou is het ook niet meer lang tot de echo, toch ? Heb je nog een beetje kunnen ontspannen, omdat je je eerst wat zorgen maakte. 
En super lief dankjewel! Ik duim mee voor een positieve test en een goeie echo!
Ik denk als ik morgen niet ongesteld ben geworden dat ik maandag een testje waag!haha. Maar ga er vanuit dat ik ongi word...

Hee! 
Vandaag schijnt het zonnetje weer gelukkig! Zo gek, gisteren vielen er cm grootte hagels uit de lucht en nu is het weer lekker warm! 
Ahh, ik hoop dat hetgeen wat je voelt goed nieuws is! Morgen is dan het stiekeme testen? ;) 
Ik ben zelf wel wat rustiger. Gewoon aan een beetje zn gangetje laten gaan. Af en toe moet ik zelfs denken: oh wacht volgens mij mag ik dit niet eten! Maar nu met die vermoeidheid en misselijkheid kan je er wel moeilijker omheen. Vandaag gelukkig minder misselijk, maar wel zo weinig energie! Dat wordt een rustige vakantie voor ons volgende week zondag! 
De afspraak met de verloskundige staat donderdagavond. Ben heel benieuwd! Hopelijk zien we al wat leuks! 

Hoiii
Heb je een beetje kunnen genieten van het goeie weer ? Haha.
Ik ben dus vandaag nog niet ongesteld geworden! Hahah maar ik wacht voor zekerheid af tot dinsdag! Ik was gisteren wel super opgeblazen en had het gevoel dat ik super vol zat. Maar dat is wel over. Voor de rest geen buikpijn. Ik ben nu echt zenuwachtig. Haha Zou ik morgen ( dus maandag) al testje wagen of beter op dinsdag wachten??
oh ja kan ik geloven. Hoor het vaker dat je dan echt moe bent en weinig energie hebt. Zoals je zegt, rustig aan doen dan op vakantie en voldoende rust nemen. 
Zo lief! Ik denk dat dit een bijzonder moment word. Geniet daar maar zeker van!

Terug
Bovenaan