AH fijn dat je weer een beetje uit je dipje bent! Het is ook niet niets zo elke maand. Vind het ook erg vervelend voor je. Ik ken je in het echt helemaal niet, maar ik leef echt met je mee. Hopelijk is het de derde keer scheepsrecht!
Misschien wel goed dat de derde ronde ook in de vakantie valt? Dan zijn jullie misschien wat meer relaxt en minder gestresst en wellicht zal dat jullie ook goed doen!
Meat betreft het zaad inleveren: lees je even in wat en hoe je het beste kan doen. Volgens mij moet je als je zelf een potje krijgt zorgen dat je een vers ‘staal’ inlevert, dus als je man het thuis doet dan moet het potje op je huid bewaard worden onderweg, zodat het op lichaamstemperatuur is (zoiets was het dacht ik), anders kan het het resultaat beïnvloeden. Mijn man was zelf snel naar de huisarts geraced na zn werk, potje opgehaald, naar het ziekenhuisgereden en moest toen in recordtijd zn staal verzamelen omdat ze anders dicht gingen. Dat was niet zo fijn in een wc’tje jn het ziekenhuis, zonder leuke gedachtes en stimulaties zeg maar, Haha. Hij zat ook te balen en stressen om het resultaat omdat hij het gevoel had dat het veel te doorzichtig was en het niet goed was gegaan. Dus tipje: neem er de tijd voor en als jullie dichtbij wonen waar het ingeleverd worden, misschien is thuis het potje vullen dan beter.
Het resultaat was er volgens mij na een week. Dat viel dus nog goed mee. Wel afhankelijk of er een weekend tussen zit of niet natuurlijk.
Ik heb even in mijn app gekeken, maar volgens mij waren we na de eisprong inderdaad wel wat rustiger. Ik zag zelfs dat de enige dag in die periode zonder seks de dag na de positieve ovulatietest was Haha. Die dag daarna deden we het weer wel en daarna pas een aantal dagen later. De periode voor de ovulatie was ongeveer elke dag. Denk niet dat er een magische formule is Haha. Denk dat we eat zwanger worden allemaal gewoon maar wat doen en hopen dat het goed zit voor onze lichamen. Meer kunnen we ook niet doen denk ik? Buiten de ‘baat het niet dan schaad het niet’ dingetjes zoals conceive plus, de zoete aardappeltjes, beentjes in de lucht na de seks en andere van zulke dingetjes