Lage Rugpijn

Even een kleine update
Dees morgend getest en was negatief.. dus ik dacht misschien is het nog vroeg. Maar ik zie dus net dat ik lichtbruine afscheiding heb... baal er echt enorm van.. ;( kan wel janken nu. De hoop zat er deze keer echt diep in

AH wat vervelend dat je je zo voelt! Snap dat je baalt! Helemaal naar als je al wat overtijd bent en nog niets van je menstruatie merkt. Ik had dat de keer voordat het raak was ook. Ik was toen overtijd en het was negatief en later kwam bruin en toen de menstruatie. Dat is zo k*t als je de hele week al let op symptomen van die menstruatie die er niet zijn. Elke dag geeft dan hoop. Zo unfair van ons lichaam! 
Maaaar! Bruin bloed is niet altijd slecht, dus nog even afwachten.. En als het niet zo is dan vol goede hoop op naar een volgende ronde! Iets moois maken kost tijd. Ik heb er vertrouwen in! 
Dikke virtuele knuffel! 

Ik was er zo goed als zeker van deze keer.. en ik merk gewoon nog steeds niets van men menstruatie. Geen buikpijk of andere klachten. Enkel die afscheiding dan. En ik denk niet dat het nog iets " goed" kan betekenen omdat ik al negatief testte..
Het kost zeker tijd, moeite en geduld maar ben er even echt klaar mee.. die tijd tussen eisprong en nod duurt altijd zo lang en hele tijd positief blijven om uiteindelijk weer teleurgesteld te worden. Snap er even niets meer van. Maar super lief, bedankt voor je motivatie en steun! Ik hoop nu maar dat ze snel doorbreken om naar de volgende ronde te kunnen ingaan. Ik vind het gewoon zo naar hoe ik elke maand 14dagen na eisprong ongesteld werd. En nu dan zogezegd niet waardoor ik heel snel hoop kreeg. Tot net dan dat ik wat lichtbruin zag bij het afvegen.
Maar goed vertrouwen in hebben!

Hey!
Ik begrijp je helemaal. Het is altijd een hele wacht en elke maand krijg je meer hoop. Ik heb het ook meegemaakt.. Is heel naar, maar uiteindelijk is het vallen en opstaan, en dan weer vol goede moed naar de volgende ronde. Neemt niet weg dat ik het ook echt heel vervelend vind voor je! Na hoeveel rondes na het ‘open’ zetten bij de gyne had de gyne aangeraden om terug te komen? Of is dan de eerste stap on jouw man te laten testen? 
Ik kan me wel voorstellen dat je na zo’n behandeling wel helemaal wil dat het zo snel mogelijk lukt, maar probeer je eraan vast te houden dat de gyne alles er goed uit vond zien en het ook positief inzag! En inderdaad als het niet raak is nu, dan breekt het hopelijk snel door en kunnen jullie verder naar de volgende ronde.
Weet je waar ik ook nog aan dacht: wat het ook ingewikkeld maakt is dat je niet weet wat optimaal voor jullie is. Ik bedoel, de meeste websites en artsen raden aan om om de 2-3 dagen seks te hebben, wij deden doorgaans om de dag en de ronde dat het raak was zelfs ongeveer iedere dag (we waren in de mood op 1 of andere manier). Mijn man zei dat hij dacht dan zijn ‘mannetjes’ misschien niet zo lang in mij kunnen overleven en dat hij dacht dat het daarom raak was dit keer (en we gebruikte conceive plus als goed glijmiddel). Als dat zo is moet je dat toch maar net weten! Terwijl bij andere het juist is dat de kwaliteit achteruit gaat als je het iedere dag doet. Bij weer anderen lijkt het niets uit te maken. Dat maakt het allemaal wel ingewikkeld! En dan verschilt het ook nog of je stress hebt, ziek bent etc. Zo complex!
Bij mij hielp het on te denken: ik ga gewoon alles proberen wat ik kan om het te bevorderen. En mocht het niet zo zijn dan wordt ik op de een of andere manier wel moeder! Dat gaf wel wat rust. En natuurlijk een lieve, leuke man hebben ook, want samen hebben we het ook heel leuk, dus een leegte opvullen is het niet.
Hopelijk voel je je binnenkort wat beter en kan je nog wel genieten van je vakantie! 
Ik blijf in ieder geval voor jullie duimen! 
Liefs!

Ze had eigenlijk niets meer aangegeven om terug te komen. Ze had al een potje meegegeven zodat men man zijn zaad kan laten nakijken. Dit is dan ook het eerste wat we gaan doen zodra we in België terug zijn. En ik ga dan misschien nog een afspraak maken bij de gyne om eens te horen wat de volgende stappen zijn. Weet je mss hoe lang het duurd voor je de resultaten krijgt van zo een zaadonderzoek?
Ik ben nu ook gewoon ongesteld geworden en buikpijn begint ook wel te komen. Hoe raar dat ik hele tijd niets voelde tot nu dan.. de gyne had gezegd ongeveer binnen de drie maand zal het raak zijn en dit is ronde twee zeg maar. Dus gaan het nog een laatste keer goed proberen voor dat ik een nieuwe afspraak maak.. 
We deden het ook gemiddeld om de dag en tijdens de eisprong ( positieve testjes) elke dag. Maar na die positieve testjes hebben we het dan weer rustig aan gehad. Hoe zat dat bij jou, deed je het de dagen na je eisprong ook nog of heeft dat niet meer veel nut dan? Ik denk dat ik conceive plus ook eens ga aanschaffen en ga proberen!
Ik ben ook erg blij met men man en zeker hoe hij hiermee omgaat en me probeert op te fleuren als ik tog ongesteld word. Maar het is gewoon zo jammer omdat ik weet hoe graag we het bijde willen.. 
En super bedankt voor je steun, ik heb hier echt veel aan! Had gisteren even een dipje, maar ik ga het me niet laten dwarszitten en er gewoon weer voor gaan! Men volgende eisprong gaat ook tijdens de vakantie vallen dus dat word weer spannend dan. Heb wel een paar ovu testjes mee maar ga ook proberen het nu wat anders te doen en tijdens men vruchtbare dagen elke dag te doen vooral ook na de eisprong!

AH fijn dat je weer een beetje uit je dipje bent! Het is ook niet niets zo elke maand. Vind het ook erg vervelend voor je. Ik ken je in het echt helemaal niet, maar ik leef echt met je mee. Hopelijk is het de derde keer scheepsrecht! 
Misschien wel goed dat de derde ronde ook in de vakantie valt? Dan zijn jullie misschien wat meer relaxt en minder gestresst en wellicht zal dat jullie ook goed doen! 
Meat betreft het zaad inleveren: lees je even in wat en hoe je het beste kan doen. Volgens mij moet je als je zelf een potje krijgt zorgen dat je een vers ‘staal’ inlevert, dus als je man het thuis doet dan moet het potje op je huid bewaard worden onderweg, zodat het op lichaamstemperatuur is (zoiets was het dacht ik), anders kan het het resultaat beïnvloeden. Mijn man was zelf snel naar de huisarts geraced na zn werk, potje opgehaald, naar het ziekenhuisgereden en moest toen in recordtijd zn staal verzamelen omdat ze anders dicht gingen. Dat was niet zo fijn in een wc’tje jn het ziekenhuis, zonder leuke gedachtes en stimulaties zeg maar, Haha. Hij zat ook te balen en stressen om het resultaat omdat hij het gevoel had dat het veel te doorzichtig was en het niet goed was gegaan. Dus tipje: neem er de tijd voor en als jullie dichtbij wonen waar het ingeleverd worden, misschien is thuis het potje vullen dan beter.
Het resultaat was er volgens mij na een week. Dat viel dus nog goed mee. Wel afhankelijk of er een weekend tussen zit of niet natuurlijk. 
Ik heb even in mijn app gekeken, maar volgens mij waren we na de eisprong inderdaad wel wat rustiger. Ik zag zelfs dat de enige dag in die periode zonder seks de dag na de positieve ovulatietest was Haha. Die dag daarna deden we het weer wel en daarna pas een aantal dagen later. De periode voor de ovulatie was ongeveer elke dag. Denk niet dat er een magische formule is Haha. Denk dat we eat zwanger worden allemaal gewoon maar wat doen en hopen dat het goed zit voor onze lichamen. Meer kunnen we ook niet doen denk ik? Buiten de ‘baat het niet dan schaad het niet’ dingetjes zoals conceive plus, de zoete aardappeltjes, beentjes in de lucht na de seks en andere van zulke dingetjes :)

Super lief, gek hoe je iemand niet kent maar tog zo verbonden mee voelt en zo open en eerlijk kan zijn tegen elkaar. 
Ik hoop ook echt dat deze derde keer gewoon wonderen brengt, en we de vakantie dan ook goed kunnen afsluiten!!
Okej hahaha lijkt me wel een beetje awkward voor een man om in een ziekenhuis kamertje te moeten doen. Dan sta je ook echt onder druk! Haha. Maar ik denk ook dat hij het dan thuis zal doen en we dan snel naar het ziekenhuis brengen. Is ongeveer zo een 15 min rijden dus dat zal wel moeten lukken denk ik! Ah wat fijn dat je je resultaten zo snel weet dan. Bellen ze je zelf op of doet de huisarts dit? Zo veel vragen allemaal sory ahah. We gaan sowieso bellen als we terug zijn om ons te informeren.
Bij ons is het na de positieve testjes ook altijd wat rustiger ahah dus dat misschien eens anders doen voor de verandering. En de beentjes in de lucht doe ik ook al, dus nu nog de patatjes en conceive plus haha. Ik zit er nu wel minder mee in maar ik baal er wel noch echt van. En ergens ben ik bang, wat als het gewoon niet van komt en van die enge gedachtes. Maar goed, positief blijven en geduld hebben is een schone zaak..
En hoe is het met jou verder, bijna de echo op zicht. Spannend!

Ja, wel leuk ook om zo alleen met elkaar te delen en met elkaar mee te leven! 
Mij hoop het ook echt voor je! Three is a charm zeggen ze altijd dus laat die charm maar komen! 
Hier na een bloedhete dag onze afspraak bij de verloskundige: heel wat informatie gekregen en een echo. Eerst een buikecho geprobeerd, maar toen zagen ze alleen mij hele volle blaas en een baarmoeder ergens achterin. Toen een inwendige echo en zagen we een klein frummeltje met een bonnetje in het beeld en dat was het hartje. Is dus 1,6cm groot. Bizar idee, zo inieminie! Over drie weken nog een echo en dan kunnen we ook voor testjes gaan. Zouden jullie de nipt enzo willen weten?
Volgens mij belde mijn man zelf en toen mocht hij de resultaten ophalen. Ze hadden wel verkeerd geprint (er miste een pagina) dus daar had hij niets aan. Toen werd hij later teruggebeld. Het is een heel avontuur met zo een potje ;) voor ons makkelijk praten op dat vlak, maar wij hebben weer genoeg ander dingen Haha.
ik zou idd zeggen: probeer die zoete aardappel en die conceive plus. Wie weet helpt het maar een klein beetje. Of al is het alleen maar placebo, dat zou ook al goed zijn Haha. Tenzij je zoete aardappel vies vindt natuurlijk! Al hebben ze echt lekkere receptjes (patatjes, maar ook zoete aardappelsoep! Zo lekker!)
Hoe is het nu verder daar? Wel nog aan het genieten? 

Terug
Bovenaan