Lage Rugpijn

Heeey!! Even een tijdje geleden haha. We zijn doorgereden en had soms geen goed internet verbinding vandaar dat ik wat later stuur. 
Oh wat lief!! Was wss een speciaal gevoel om je babytje te zien ookal is het nog heel klein. De nipt test houdt tog in of het kindje volledig gezond is en dan weet je ook het geslacht al via bloedonderzoek klopt dit? In geval van gezondheid zou ik het wel willen weten. Ik denk dat je dan ook meer kan genieten van de zwangerschap als je weet dat alles in orde is. En weet jij al of je het wil weten? 
Ik probeer echt zo veel mogelijk te genieten en ik denk daar ook niet zo veel aan. Mijn regels zijn al gedaan dus ik kan ook binnekort gaan testen ahah. Maar heb dus een stom probleempje. Ik zie dat ik maar 3 ! Ovu testjes mee heb genomen. Maar ik denk dat ik de eerste drie dagen niet ga testen omdat ik wss dan nog geen eisprong heb. 
En hoe is het verder met je ? En hoe was de logee ahah

Leuk zo’n rondreis! Waar zijn jullie nu? Wij zijn ook op vakantie nu (in Slovenië), super gaaf land. Moet wel zeggen dat ik veel minder actief ben dan normaal op vakantie Haha. Ben echt veel sneller moe. En de afgelopen week ook snel misselijk met maagzuur in mn slokdarm. Voelt heel naar, maar gelukkig werken de tabletten (al wil ik daar niet te veel van nemen, dus vandaag even au naturelle Haha).
Fijn dat jullie alweer bij een nieuwe ronde zitten. Zou het lekker mellow aan doen, proberen zo vaak en zo leuk mogelijk seks te hebben en dan die drie testjes laten voor wanneer je denkt dat het zover is. En anders gewoon een leuke lange knusse maand houden Haha. 
Die nipt willen we waarschijnlijk wel laten doen. Het is alleen zo lastig beslissen wat je zou doen als het fout zou zijn. Als het niet levensvatbaar is dan kan je denk ik nog wel beslissen om het af te breken, maar wat als het niet gezond is, maar wel levensvatbaar? (Bv down syndroom) Vind dat nu al lastig om over na te denken, laat staan als je het er vlak na moet beslissen. Hopelijk hoeven we er niet over te beslissen, maar je weet maar nooit natuurlijk. 

We zijn nu in Kosovo(mijn geboorteland) ook ineens wat familie gaan bezoeken! Oh slovenie gezellig, is het daar leuk? Kan je daar veel doen en hoe is het weer daar ? Oh ja wat vervelend maagzuur! Daar heb ik ook wel eens last van, zijn er geen ander "natuurlijke" middeltje die helpen tegen misselijkheid of maagzuur?
Ja ik denk dat we gewoon om de dag gaan doen en wanneer ik denk dat het men eisprong is eens een testje doen haha. Maar moet wel zeggen dat ik afgelopen dagen savonds altijd zo moe ben en snel in slaap val ahah. Van al dat rondrijden en verre afstanden. Dus moet daar eens heel snel verandering in brengen voor dat mijn eisprong eraan komt en ik die mis. 
Oh ja dat is wel een lastige moeilijke keuze.. ik hoop dat het ni eens zo ver komt. Ik zou het ook echt niet weten wat te doen dan. Andere kant heb ik dan zo iets van: het is mijn kind waar ik zo hard naar verlangde, en ander kant is het weer van: het is mentaal ook zwaar om zo een kindje op te voeden.. maar hopelijk blijft alles gewoon goed en word het een prachtig gezond kindje!❤️

Oeps, dit keer duurde het even voordat ik reageerde! Hoe gaat het met je? 
Wij zijn een beetje Slovenië aan het doorrijden en ben tegen de middag altijd helemaal kapot Haha. 
Leuk dat je in je geboorteland bij familie bent! Altijd goed om ze weer terug te zien lijkt me? 
Pff, ja de nipt is wel iets dat we gaan doen. Geen nevenbevindingen denk ik. Dat kan ook weer zoveel stress geven, misschien zelfs voor niets. Maar hopelijk is het gewoon gezond inderdaad. Tegelijkertijd heb ik ook verhalen gelezen van mensen die wel een afwijkend kindje kregen en dachten: joh, kleine kans dat het fout zit toch? Of juist mensen die dachten: ik doe de nipt, want er komt vast niets uit en dan bleek het wel fout. Zo scary allemaal! Lijkt me echt heftig! Maar goed, nog anderhalve week en dan is de volgende afspraak alweer en kan ik bloed laten prikken voor de nipt.
Hebben jullie weer een beetje je energie terug kunnen vinden jn de avond? Haha, ik herken het wel hoor dat s avonds moe zijn. In een warm land is het nog erger! 

Heyy! Goed dankje en met jou? Hoe is het in Slovenië? En valt het mee zwanger zijn op vakantie? Ben je nog misselijk of valt het mee
En ja hoor heel leuk en gezellig om familie even te bezoeken vooral men grootouders. Verder is het hier mooi weer. En ik had dus gisteren en vandaag een positieve ovu test dus dat is al iets.Ook mooi op tijd geweest met klussen dus weer eens 14 lange dagen afwachten haha.
Maak je geen zorgen! Uiteindelijk kan je het niet helpen of heb je het niet in de hand als je begrijpt wat ik bedoel. Dus probeer nog lekker van je vakantie te genieten en positief blijven! Hoe lang duurt het voordat je de resultaten dan weet? 

Slovenië was super leuk! Inmiddels zijn we weer in NL! Ik was wel echt moe op reis. Elke middag echt gevloerd op de bank Haha. Hopelijk neemt dat nog wat af! 
Bij jou nu ook weer spannend zeker? Rond de 20e zou je weten of het de derde keer de goede keer was? :) Ik blijf duimen! 
Wij hebben donderdag weer een afspraak staan. Hopelijk dan vrijdag gelijk bloed prikken en binnen tien werkdagen zouden we de uitslag moeten krijgen. Ik hoop dat dat dan voor de 30e binnen is, want dan gaan we naar het pretpark met mijn schoonouders en zou ik toch wel willen vertellen dat ik niet in de achtbanen mag vanwege een kleintje Haha. Ben benieuwd! 

Aah gezellig! 
Jaa nu is het weer afwachten tot de 20ste ben ook super benieuwd. Weet het deze keer echt niet! Maar heb mezelf ook beloofd dat ik deze keer wacht ook met testen tot ik echt overtijd ben dus niet na één dag al. 
Morgen zou je u afspraak hebben dus? Super veel succes dan alvast! En wat leuk ahah kan je het nieuws gelijk aan ze vertellen! Hoever ben je ondertussen al? 

Hier helaas geen vrolijk bericht, maar slecht nieuws: onze echo was helaas niet goed. We zouden rond de 11 weken moeten zijn, maar ze denken dat het rond de 9 weken gestopt is met groeien. Direct geen hartslag te zien. Enorm verdrietig en naar. Had dit na de goede eerste echo niet verwacht. 
Ik kan nu kiezen of ik het afwacht totdat mijn lichaam het zelf ‘opruimt’ of dat ik een verwijzing bij de gynecoloog vraag...
Had me ook voor moeders voor moeders aangemeld. Ze zou morgen komen. Dat ook gelijk moeten afzeggen. Echt $%*@#! dit! :( :( :(

Terug
Bovenaan