Wat inderdaad wel een heftige ervaring. Gelukkig erna njet echt erge buikpijn gehad. Af en toe wat zeurderig gevoel en bin sommige houdingen voel ik wel dat het nog een beetje beurs is. Maar ben vandaag en morgen ook nog lekker thuis. Even alles op een rijtje zetten. Nu ben ik soms uit het niets echt emotioneel, dus ik ga er niet helemaal nuchter mee om. Heb op mijn werk ook niet verteld wat er aan de hand is, buiten ‘privé omstandigheden’. Wil dus liever ook niet daar ineens weer met tranen in mijn ogen willen staan, dus hopelijk kunnen deze twee ‘me-days’ me wat goed doen.
We hebben heel lang gedacht wat we zouden doen met de mini-baby. Ik vond het cru om door te spoelen. Mijn man’s eerste ingeving WA som dat wel te doen, maar nadat we gezien hadden dat het er echt wel al uitziet als een inieminie baby vonden we het toch wel het fijnste die te begraven. We hebben zelf geen tuin, dus dachten eerst aan het park waar we vaak wandelen of om het bij het graf van oma te begraven met een plantje. Het eerste viel een beetje af omdat we dachten: tja, straks denkt iemand: leuk dit plantje, we trekken het uit de grond. Het tweede wilde ik wel, maar we vinden het dan wel raar dat de rest van de fam er niet van af zou weten. Uiteindelijk besloten om een mooie grote pot en plant te kopen en daar in te begraven. Die plant staat nu op het balkon en als we ooit verhuizen nemen we die mee om in de tuin te plaatsen. Dat hebben we gister gedaan. Was wel weer eventjes moeilijk, maar we zijn wel blij met onze keuze.
Nu ben ik weer bezig met vitamines enzo opzoeken / kopen. Hopelijk laat een volgende zwangerschap dan niet zo lang op zich wachten. Ik wil mijn man ook aan de Davitamon man hebben Haha. Ben benieuwd of hij dat gaat innemen, volgens mij denkt ie dat het geldverspilling is.
Fijn dat je man er ook achter staat om te gaan. Het is begrijpelijk dat hij gaat twijfelen, want jij bent al gecheckt natuurlijk. Ik had hetzelfde toen mijn man zich had laten checken en ik niet. Ik hoop voor jullie dat er niets aan de hand is. En al zou er wel wat zijn, meestal is dat gelukkig niet het einde van het verhaal en zijn er vaak nog mogelijkheden. Heel veel succes alvast morgen!