Lage Rugpijn

Oh wat een ervaring.. mag ik vragen wat jullie ermee hebben gedaan? Ik zou het zelf gewoon niet weten vandaar dat in het vraag. Ik vind het wel dapper van je en ook hoe je ermee zo nuchter om gaat! Ik hoop dat jullie stilaan weer snel de draad kunnen oppikken. Heb je erna nog last gehad van buikpijn of dergelijke?
Hij vind het prima dat we gaan. Hij denkt zelf dat het misschien aan hem kan liggen maar ik hoop van niet. Ik hoop dat ze eigenlijk zullen zeggen dat we bijde in orde zijn en het gewoon soms kan duren. Ik wil hem ook geen slecht gevoel geven dat hij denkt dat het zijn schuld is want dat is het zeker niet.. maar we zullen dinsdag meer te weten krijgen. 

Wat inderdaad wel een heftige ervaring. Gelukkig erna njet echt erge buikpijn gehad. Af en toe wat zeurderig gevoel en bin sommige houdingen voel ik wel dat het nog een beetje beurs is. Maar ben vandaag en morgen ook nog lekker thuis. Even alles op een rijtje zetten. Nu ben ik soms uit het niets echt emotioneel, dus ik ga er niet helemaal nuchter mee om. Heb op mijn werk ook niet verteld wat er aan de hand is, buiten ‘privé omstandigheden’. Wil dus liever ook niet daar ineens weer met tranen in mijn ogen willen staan, dus hopelijk kunnen deze twee ‘me-days’ me wat goed doen. 
We hebben heel lang gedacht wat we zouden doen met de mini-baby. Ik vond het cru om door te spoelen. Mijn man’s eerste ingeving WA som dat wel te doen, maar nadat we gezien hadden dat het er echt wel al uitziet als een inieminie baby vonden we het toch wel het fijnste die te begraven. We hebben zelf geen tuin, dus dachten eerst aan het park waar we vaak wandelen of om het bij het graf van oma te begraven met een plantje. Het eerste viel een beetje af omdat we dachten: tja, straks denkt iemand: leuk dit plantje, we trekken het uit de grond. Het tweede wilde ik wel, maar we vinden het dan wel raar dat de rest van de fam er niet van af zou weten. Uiteindelijk besloten om een mooie grote pot en plant te kopen en daar in te begraven. Die plant staat nu op het balkon en als we ooit verhuizen nemen we die mee om in de tuin te plaatsen. Dat hebben we gister gedaan. Was wel weer eventjes moeilijk, maar we zijn wel blij met onze keuze. 
Nu ben ik weer bezig met vitamines enzo opzoeken / kopen. Hopelijk laat een volgende zwangerschap dan niet zo lang op zich wachten. Ik wil mijn man ook aan de Davitamon man hebben Haha. Ben benieuwd of hij dat gaat innemen, volgens mij denkt ie dat het geldverspilling is. 
Fijn dat je man er ook achter staat om te gaan. Het is begrijpelijk dat hij gaat twijfelen, want jij bent al gecheckt natuurlijk. Ik had hetzelfde toen mijn man zich had laten checken en ik niet. Ik hoop voor jullie dat er niets aan de hand is. En al zou er wel wat zijn, meestal is dat gelukkig niet het einde van het verhaal en zijn er vaak nog mogelijkheden. Heel veel succes alvast morgen! 

Hey, Gaat het al een beetje? 
Verwen jezelf en probeer wat leuks te doen, niet dat het je verdriet zal wegnemen maar om je gedachtes even te kunnen verzetten. Eventueel met je man een dagje spa welness doen en lekker samen relaxen. Snap dat je het niet zo aangenaam vindt om het op het werk te vertellen. Ik zou het ook liever voor mezelf houden.. ik vertel ook bijna aan niemand dat we voorbeeld voor een kindje willen gaan. 
En wat een mooi idee van het plantje, moet je zeker doen. Ook zoals je zegt, als je ooit dan beslist te verhuizen kan je het begraven in je tuin en leeft het daar mooi verder en kan je daar zorg voor dragen. Heel mooi gebaar!
Wat houdt davitamon in? Zijn het algemeen vitaminepilletjes voor de man of specifiek voor de vruchtbaarheid? Dan wil ik ze voor men man ook wel aanschaffen hoor ahah. Achja geldverspilling ofniet, als je dan zwanger word dan was het het wel waard denk ik dan. 
We zijn dus vandaag geweest en was eigenlijk maar een kort gesprek. Morgen moeten we een afspraak maken voor zijn potje te kunnen binnebrengen en dan krijgen we de resultaten binnen de twee dagen. Dus hoop dat we snel een plekje krijgen! Maar we gaan pas een afspraak maken voor na de eisprong want ze hebben ons verteld dat je 5 dagen dan geen seks mag hebben. En we willen deze ronde het liefste ook nog benutten. 
Ga je weer beginnen dan met ovu testjes nadat je nog eens bij de gyne bent geweest? Ik moet ook weer over enkele dagen beginnen met testen. 

Hey! 
Ja, we zijn een beetje gaan wandelen op het strand. Toch ook nog goed over blijven praten, dat is ook fijn. Welness mag helaas nog niet. Je mag na een miskraam alleen maandverbandjes gebruiken en liefst niet zwemmen etc. omdat dat risico geeft op een infectie. Er is natuurlijk vanalles losgescheurd enzo, dus alles is vatbaar en gevoelig. Maar wie weet een leuk idee voor over een maandje. 
Die Davitamon tabletten zijn speciaal voor de man. Ik dacht: oh dat is sowieso goed, want dan weet je dat je je goede vita’s aanvult Haha. Specifiek voor de vruchtbaarheid zeggen ze vaak zink en nog iets, maar dat zit ook in die potten, dus ik dacht: bestellen die handel! Heb voor mezelf de Davitamon mama met visolie besteld. 
Fijn dat jullie afspraak goed is gegaan en dat je man zich mag laten testen. Hoezo mag hij 5 dagen geen seks hebben als hij dat inlevert? Dat was in NL helemaal niet zo! Maar inderdaad goed om deze ronde nog te benutten. 
Ik ga nadat ik groen licht heb van de gyne ook weer enthousiast aan die ovulatietestjes. Ik moet volgende week eerst op controle om te checken of alles uit Mn baarmoeder is en daarna zou ik als alles weg is weer kunnen proberen. Maar het is natuurlijk wel de vraag wanneer dat hcg uit mijn lichaam is. Ik had maandag nog een testje gedaan en die was zodra de strip doorweekt was gelijk knal. Time Will Tell.. 

Oh oke dat wist ik niet. Maar er zijn nog veel andere dinges die je samen met je man kan doen om wat quality time samen te hebben. En fijn dat jullie er samen over kunnen praten, lijkt me ook wel belangerijk en versterkt enkel jullie band samen. 
Ik denk dat ik ook eens wat ga bestellen voor men man. Hij neemt nu enkel wat algemene vitamines in ( die potjes die je bij de kruidvat kan kopen a-z vitamines) maar zou toch wel wat specifiekers willen nemen zoals je zegt qua zink en dergelijke. Dat van de visolie heb ik nog niet over gehoord. 
Ze hebben ons gezegd om 5dagen geen gemeenschap te hebben tot dat we het potje binnen brengen zodat de zaad kwaliteit optimaal is waarschijnlijk. En na de 'zaadlozing' moet het binnen het uur naar de labo gebracht worden op lichaamstemperatuur. Vind het wel een beetje een awkward gedachte eigenlijk zo op comando ahah. Dus ben benieuwd! Het staat gepland voor 19 september. Ik zou normaal gezien ergens volgende week men eisprong moeten hebben dus misschien weet ik dan ookal voor de 19 de of het dan raak was of niet en kunnen we eventueel afbellen. Maar goed, het is maar een gedachte en nog ver weg haha. Ben al blij dat we binnenkort meer weten. 
Dat zou je eens aan de gyne moeten vragen. Ik heb eens gelezen dat het bij een aantal mensen na paar dagen al niet meer aanwezig was en bij sommige wel. Of misschien wachten tot je volgende ongesteldheid en je dan een 'nieuwe start' kan maken. 

Ja precies, genoeg om te doen hoor. En samen zijn is ook al fijn! 
Haha, ja vitamines kunnen in dit geval geen kwaad denk ik. Bij de kruidvat hadden ze ook een 1+1 actie dus dacht: inslaan! 
Ohhh de 19e is extra spannend! Hopelijk is het inderdaad niet nodig en is dit een goede ronde! Ik duim weer mee! 
Bij de gyne zal ik dat idd wel navragen. Wil ook vragen of ze even stiekem kan kijken naar mijn eierstokken. Of daar alles ook netjes eruit ziet.. geen idee of ze dat gaat doen, maar kan het proberen ;) 

Hey! Hoe gaat het? Weer eventjes geleden, was een beetje druk met werk, thuis enz,.. je hebt ook al bijna je afspraak bij de gyne toch? Heb je verder nog wat last gehad of viel het allemaal een beetje mee ? 
Ik heb bij men eerste afspraak bij de gyne men baarmoeder laten nakijken en voor de eierstokken heb ik dan een onderzoek later gehad waar ze dus die vloeistoef door hebben gespoten. Dus ik denk wel dat ze het kunnen nakijken! 
Ik heb ondertussen ookal men eisprong gehad eergisteren, gisteren en vandaag( pos ovu testjes). Deze keer heb ik hem ook echt gevoeld haha paar daagjes rugpijn en buikpijn gehad en ik wist heel zeker dat het men eisprong was. Dan heb ik een testje gedaan en was die positief dus dat is dan ook weer in orde. Nu weer een lange twee week wachtijd haha. 

Haha, ons prive topic is ook weer actief ;) 
Ik had vandaag de afspraak bij de gyne. Gelukkig zag alles er goed uit, dus wij mogen het weer proberen! Ze zei wel dat de ovulatie waarschijnlijk al is geweest, maar dat vond ik wel gek. Ik heb twee weken de miskraam gehad en volgens mij zit er nog hcg in mijn lijf. Hoe kan er dan een ovulatie zijn? 
Ik ga wel weer lekker aan de slag met de testjes dan zie ik het wel! 
Weer een spannende twee weken voor jou! Wie weet! Nu lekker proberen te relaxen en je focus verzetten dus! 

Terug
Bovenaan