Lage Rugpijn

Oh super dat alles er goed uitzag en jullie weer aan de slag kunnen!
Wel een goeie vraag eigenlijk. Ik heb het eens opgezocht en ik las ergens dat je nieuwe cyclus ongeveer begint op de eerste dag van je bloeding na de miskraam. En sommige vrouwen rond dag 20 hun eisprong hadden. Dus misschien wel vreemd dat de gyne denkt dat je eisprong al is geweest. Ben je al begonnen met de ovu testjes? Zo niet, zou ik elke dag gewoon maar eens testen zoals je zei! En ik denk als het morgen al direkt positief aangeeft dat je hcg gehalte er nog misschien in zit dan(ovu testjes konden ook hcg opsporen toch?haha) En zo niet, verder blijven testen en klussen uiteraard haha en het gezellig houden. Ookal word je ongesteld bij deze ronde dan kan je een nieuwe start maken en ben je zeker van je cyclus en je vruchtbare dagen zonder verwarring!
Maar heeeel veel succes alvast, en ik hoop stiekem dat je eisprong nog niet is geweest haha. 

Ja, we zijn heel blij dat alles er goed uitzag. Was er ook echt even klaar mee, dus had nul zin in vervolgbehandelingen.
haha, goede search skills heb jij! Was ook al aan het zoeken geslagen. Volgens mij zit mijn eisprong eraan te komen. Had gisteren een behoorlijk donkere streep en wat slijm in de avond (al kon dat ook van het glijmiddel / sperma zijn van in de ochtend?). Vandaag was die alleen wat minder donker (al was de controlestreep ook minder donker). Vanavond nog maar eens checken. We hebben het al een paar keer gezellig gemaakt, maar misschien iets te enthousiast Haha. Mn man had even een dagje pauze nodig haha. Na drie weken niet te mogen, krijg je dat soort dingen. Het is sowieso een beetje puzzelen deze maand. Hopelijk krijg ik er nog een duidelijke test uit en anders dan zien we wel weer.
Mijn mindset staat ook een beetje op: hopelijk telt deze maand nog en hoe fijn zou het zijn als het meteen weer raak zijn. Maar aan de andere kant denk jk: een schone lei is misschien ook wel goed.
Tijd zal het ons vertellen zeker ;)
Hoe gaat het bij jou? Jij moet nog een weekje wachten hè. Lukt dat nog een beetje? 

Ik doe dat meestal zo als ik me iets afvraag dat ik het ga googlen hahaah.
Het goeie is dus wel als het je eisprong was dat je wel goed op tijd was dus wie weet ! En dat kan ik geloven ja haha goed op schema en weer eens van elkaar kunnen genieten, dus twee vliegen in één klap haha. 
Klopt wat je zegt, als het raak is dat zou natuurlijk fantastisch zijn, en zo niet kan je weer opnieuw beginnen dus wees zeker maar niet teleurgesteld!
Natuurlijk wel wat makkelijk gezegd als gedaan, want ik voel me behoorlijk down laatste tijd. Af en toe vergeet ik het en ben ik helemaal opgewekt maar ik zit er iets te veel mee bezig in men hoofd. Wat me dan weer down maakt. Men man probeerd me dan ook wel op te vrolijken en samen weg te gaan maar ik heb zoiets van; dees ronde wss toch weer niets dus deze twee week wacht ik altijd af voor 'niets'. Het is precies nu nog één weekje wachten maar kan me er al bij neerleggen dat ik ongesteld word. Heel erg negatieve gedachtes deze ronde hmm.. maar goed moest even men eitje kwijt ahah. Natuurlijk blijf ik hopen maar soms word het gewoon wat veel. 

Ach, Meis, het is ook niet niets hoor! Elke keer dat afwachten en dan weer je hoop vestigen en misschien een teleurstelling. Ik snap het helemaal. Heel normaal dat je dan even je ei kwijt moet! 
Wel lief dat je man je ook probeert af te leiden en jullie het samen leuk hebben. Soms vergeet je dat doordat je zo druk in je hoofd bent en dan moet je echt even stilstaan van: maar eigenlijk heb ik toch ook de beste man die ik mij kan wensen en samen gaan we hier gewoon doorheen! 
Ik hoop natuurlijk dat het geen teleurstelling voor je wordt deze afwachtende week, maar mocht het wel zo zijn is het misschien een kleine troost dat je daarna wel je afspraken hebt staan? 
Hier begin ik steeds meer te twijfelen of ik nu een eisprong heb gehad of niet. Ik had nu andere ovulatietesten en daarbij was de streep wel wat opgelopen en afgelopen, maar binnen afleestijd nooit even donker. Deze testen zijn na opdrogen ook niet meer te lezen, want nu ze zijn opgedroogd hebben ze bijna allemaal een even donkere streep als de controlestreep :/ Afwachten dan maar. Zal nog wel even kunnen duren lees ik online. Maar we zullen het gezellig blijven hebben, dat doet sowieso al goed Haha!

Maar weet je wat ook zo een pijn doet, als mensen in je omgeving allemaal zwanger worden ineens en het niet eens willen en je dan egt de druk krijgt om zwanger te moeten worden. Ik probeer mezelf ook te vertellen dat mijn tijd ook wel komt maar blijft wel moeilijk met momenten. Maar klopt ook wat je zegt, ben ook echt blij hoe men man me hierin steunt en we samen erover kunnen lachen,wenen, praten en hopen dat het deze ronde gelukt is. 
Ik ben wel blij indd dat zijn afspraak al vaststaat En we dan snel meer weten. Enkel twijfel ik nu om ook nog eens een afspraak te maken bij de gyne. Als ik deze ronde toch nog ongesteld word dan denk ik dat ik eens ga bellen. Ik zit nu 6 dagen voor nod en verder is er niets speciaals. Heb wel wat 'waterige' afscheiding gehad vandaag maar dat ik had ik soms vorige maanden ook en draaide dus uit op ongesteldheid. 
Misschien eens de testjes van CB gebruiken deze ronde?(of de ronde nadien) Die zijn wel wat prijziger maar geeft je een smiley aan als het zover is en is misschien wat duidelijker als je denkt je eisprong te hebben. Als je u testje bij clearblue eruit haalt zie je ook strepen en zo kon ik al afleiden als ze aan het oplopen waren dus dat ik stilaan men eisprong begon te krijgen. Dus misschien een optie om eens te proberen? 

Inderdaad al die zwangerschappen om je heen helpen ook niet! Al valt het binnen mijn eigen vriendengroep nog wel mee. Bij mijn mans kant zijn wel wat met kinderen. Ook neefjes enzo, zelfs een van nog niet eens een half jaar. Is soms wel even lastig inderdaad.
Ik hoop echt dat je afspraken niet nodig zijn! Letten op de klachtjes helpt idd ook niet echt hè. Al die klachten lijken op elkaar. 
Deze ronde houden we het gewoon gezellig en verder wachten we af. Heb wel nog wat van die ene testjes gedaan en de streepjes zijn de laatste paar dagen wel heel licht, dus wie weet was het toch positief geweest ervoor. Lastig ;) 

Volgens mij was je op tijd bij je eisprong ahah. Dus dat word ook weer afwachten. 
Ik zit nu 3 dagen voor de nod( dus dinsdag ongeveer zou ik ze moeten krijgen). Ik voel nog geen buikpijn, al moet ik zeggen dat ik de vorige ronde ook geen buikpijn had voor de nod. Dus dat wil niets zeggen natuurlijk. Ik heb savonds wel, als ik men bh uitdoe, echt heel gevoelige vollere borsten. En dat sinds enkele daagjes maar dat kan ook komen voor ik ongesteld word. Maar heb geen enkel idee wat het kan worden bij deze ronde al denk ik wel dat ik gewoon ongesteld word.
Maar heb je dat ook niet, dat je ondertussen je lichaam goed kent en weet wanneer je ongeveer je eisprong hebt, en hoe alles ondertussen aanvoelt? Ergens vind ik het wel fijn om men cyclus nu te kennen. 

Die eisprong voel ik echt nooit. Ik zie soms wel wat doorzichtig slijm, maar soms twijfel ik dan of dat niet van onze knuffelsessie komt (want dan heeft dat er meestal al een tijdje ingezeten Haha). Dus daarom gebruik ik wel graaf die testjes. Heb nu ook de laatste paar dagen weer zo’n flauwe menstruatiebuikpijn en onze befaamde rugpijn Haha. En mijn buik is ook weer wat van streek, maar dat kan sowieso door al die hormoonschommelingen komen.
Oohh je moet nog drie dagen afwachten, spannend! Ik houd mijn Fingers crossed voor jullie! 

Terug
Bovenaan