Lage Rugpijn

Dat zou wel wat vroeg zijn van de menstruatie toch? Zou indd van al de hormoontjes kunnen komen, maar misschien ook van iets anders haha. Dus fingers crossed voor bijde! 
Morgen is de big day ahah. Maar om eerlijk te zijn, weet ik wel stiekem wat het word. Ik voel ook totaal niets dus echt positief kan het ook weer niet zijn dan denk ik bij mezelf. Ik wil bij de volgende ronde wel wat nieuwe dingetjzs proberen dan. Onder ander ook de conceive plus misschien eens aanschaffen, en wat ander hulpmiddeltjes zoeken.

You never know... ik hoop voor jullie dat het morgen in ieder geval wat verduidelijking geeft. En idd goed om jezelf toch een beetje te behoeden op ‘slecht’ nieuws. Dan komt het toch minder hard aan. 
Ja, die buikpijn komt en gaat. Geen idee wat dit nu weer voor gekkigheid is. Misschien de afscheidingproductie ofzo, die lag na het bloeden ook wel aardig stil. Nu is het weer op gang. Toch wel spannend om zo af te wachten wat mijn lichaam nu gaat doen om weer in balans te komen. Mijn boobs zijn ook nog altijd steviger dan voor de zwangerschap, maar dat hcg is nu echt wel uit mijn lichaam denk ik en die ovulatietestjes zijn nu ook echt heul licht aangekleurd.
Conceive proberen kan sowieso geen kwaad. Weet je in ieder geval dat er een goed milieu’tje zit waarin de zwemmers goed kunnen bewegen. Verder heb ik niet ect hulpmiddeltjes, behalve dat we het zelf nog leuk en spannend willen houden tussen de lakens Haha. Pas weer iets nieuws geprobeerd en dat is stiekem toch altijd wel erg leuk Haha.
De zoete aardappeltjes heb ik deze maand gegeten, maar dan voor de lekker want de ovulatie was al geweest denk ik Haha. Verder ken ik geen trucjes, behalve het standaard: liever niet drinken, gezond en gevarieerd eten. Ik neem wel nog die Davitamon mama met omega en mijn man die neemt (als ik het hem geef) de Davitamon ‘man’ vitamines. Ken jij nog andere trucjes? 

Ben dus ongesteld geworden, wat ik al dacht ahah. Maar niet erg, weer een nieuwe ronde dus nieuwe kans. En deze keer misschien wat meer geluk met de hulpmiddeltjes die ik deze keer zal gebruiken. En nu morgen ook de afspraak voor men man, ben best wel beetje benieuwd ahah. Ik hoop dat dit ook wat duidelijkheid gaat geven en de resultaten goed gaan zijn. 
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe je lichaam er mee om gaat nu. Je eisprong zal dus in ieder geval wel al geweest zijn dus nu ook lekker afwachten en ontspannen. 
Goh nee, ken ook niet echt speciale trucjes. Heb wel gelezen dat vijgen,dadels en nootjes ook boordevol vitamines zitten en goed kunnen zijn. En verder zoals je zegt gezond eten, niet drinken, koffie en energies vermijden. Ik slik zelf geen paracetamols meer in sinds we proberen zwanger te worden. En ik denk het belangerijkste blijft: niet te veel er mee bezig zijn. 

AH wat balen dat je toch ongesteld bent geworden! Dat is nooit hetgeen waarop je hoopt natuurlijk. Maar inderdaad, nieuwe ronde en nieuwe kansen! Heb je de hulpmiddeltjes al aangekocht? Vijgen, dadels, nootjes enzo heb ik nog nooit specifiek gehoord voor zwangerschap, maar zal zeker wel wat kunnen bijdragen! Vooral noten voor de omega’s en de rest voor de vezels denk ik. Allemaal ook lekker Haha! 
Wel fijn dat je binnenkort hopelijk wat duidelijkheid hebt. Hoop dat er niets voor jullie uitkomt en jullie wat minder mee bezig kunnen zijn.  
Ja, wat er hier gaat gebeuren zal nog even afwachten zijn! Heb wel die vage buikpijn nog en af en toe loopt er iets uit en dan denk ik: nu ongesteld. Maar dan blijkt dat weer gewoon afscheiding. Als die eisprong op 9-10sept was, dan zal ik sowieso moeten wachten tot 21-24 sept. Begin nu ook weer verkouden te worden dus dat kan ook wel weer van invloed zijn. Zo grappig dat sommige vrouwen hun cycli echt goed leren kennen en ik zit iedere keer weer mijn best te doen om te herinneren of ik er eerder ook last van had. Haha, geen goed geheugen of elke keer iets erbij ofzo? ;)

Heyy! Hoe gaat het ondertussen met jou? Hoe grappig, soms denk ik dat ik als laatst gereageerd had maar dan ga ik eventjes kijken en zie ik nog geen reactie haha. 
We hebben dus donderdag het staaltje binnengebracht en we mochten midden volgende week bellen voor de resultaten. Nu hopen indd dat er niets speciaals is en we wat meer zekerheid krijgen. Men menstruatie is ook al gedaan dus nieuwe ronde ingaan en hopelijk kan ik het deze keer echt wat rustig aan doen haha. 
En wat is het geworden bij jou?? Al tekens van ongesteldheid of zijn ze weggebleven? Spannend!! Ik duim al zeker met je mee, en hopelijk dat je verkoudheid er geen invloed op heeft. 
Ik heb zo een app waar ik dus alles bij hou, van men menstruatie en wanneer de eisprong is enzo, en daarin noteer ik voor ik ongesteld word: wite afscheiding of waterige afscheiding, dus ondertussen weet ik voor ik ongesteld word dat ik dus te maken kan hebben met dat soort afscheiding ahah. Want soms herinnerde ik het me ook niet zo goed wat er precies bij de vorige ronde gebeurde, dus begon ik het te noteren. Enkel de laatste rondes voel ik iedere keer men eisprong wel goed.

Haha, ik ken dat wel. Soms denk je: geen nieuw berichtje en dan blijkt dat wel. No problem hoor ;) 
Ik was vorige week ongesteld geworden. Was wel even extra naar. Was echt zo chagrijnig en verdrietig toen het kwam. Had toch stiekem gehoopt op het kleine kansje dat het weer meteen was gelukt (dat hoor je toch ook wel). En tegelijk dacht ik: dit is zo stom! Ik zou 16-17w moeten zijn en nu zit ik weer meer die irritante ongesteldheid! Nu gaat het wel weer wat beter. Weer een eerste ronde I guess. Lekker aan de gang met conceive plus, zoete aardappeltjes en proberen gezond te leven qua eten en sporten. Al heb ik daar zeker niet altijd evenveel zin in Haha.
Hoe is het bij jullie nog gegaan met de testjes? Heb je wat duidelijkheid gekregen en gaan jullie er ook weer met vanalles voor? 

Oh wat jammer!.. Maar bekijk het positief, je kan weer mooi aan de slag, een nieuwe start maken en ik denk dat het ook niet lang zal duren tot het weer raak zal zijn dan! 
Nou ik heb wat minder goed nieuws gekregen.. we hadden zen staaltje binnen gebracht en dinsdag hebben we gebeld voor de resultaten: geen goeie kwaliteit en ze zwemmen niet zo hard als ze zouden moeten. De 11de moeten we langsgaan bij de doktor omdat ze willen achterhalen hoe dat komt. Ik moet wel zeggen,  het was zo geforceerd die dag van afname. Dus ik weet niet of daarom de kwaliteit niet zo super was. Maar de 11de allesinds willen ze dan zien of er geen spataders rond de teelballen zit, of een vergrootte prostaat, en een echo nemen,.. weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, en hij ook niet. Als ik het opzoek op het internet dan zie ik als enige "oplossing" ivf en die dinges, maar dat wil ik totaal niet.. :( ik hoop dat er andere hulpmiddeltjes gaan zijn voorbeeld medicatie om zen zaad te versterken enz. Ik weet niet of jij daar verstand van hebt mss ?? 
Allesinds heb ik er me bij neergelegd dat ik komende maanden toch niet zwanger zal kunnen worden tot dat zijn zaad versterkt word zeg maar. Dus stop ik ook met de ovulatietesten omdat het dan tog voor 'niets' is en wil ik me er ook niet om stressen. 

Ahh, nee toch! Dat is natuurlijk niet het nieuws waarop je hoopte! Is de kwaliteit minder, dus wel wat goede zwemmers, maar niet zoveel als je zou willen? Want dan zou het gewoon nog op de natuurlijke manier kunnen, want je hebt in theorie maar 1 goede zwemmer en je eitje nodig! 
Ik heb gehoord dat ze meestal bij een niet zo denderend resultaat het testje nog eens bij de man willen herhalen. Kan zijn dat het nog eens kan wisselen. 
Wel goed dat er direct vervolgonderzoeken zijn ingepland. Toch wel goed om te kijken hoe het verder zit, dan kan je verder en weten jullie wat voor jullie het beste is. Wel heel vervelend voor jullie dat het nodig is. Heel veel sterkte, maar geef zeker de moed niet op! 
Ik zit hier ook op t forum bij het topic ‘bij wie het langer dan een half jaar duurt’ in zwanger worden. Daar zitten ook wat meiden in een traject, zij zouden misschien wat meer informatie voor je hebben als je al nieuwsgierig bent. 
Dikke knuffel! 

Terug
Bovenaan