Ze hebben eigenlijk gezegd dat hij minder dan normaal, aantal zwemmers heeft en dat ze dus niet snel genoeg zijn.. Dus bij een normaal man komt er bij de zaadlozing iets van 15 miljoen zaadcellen vrij en bij hem dus al minder, en dan nog eens niet zo goeie zwemmers. En ze denken dus dat er misschien een spatader of iets dergelijks is, waardoor het kan komen. Ik ben ook wel blij dat we binnenkort al het onderzoek hebben dus we al snel naar oplossingen kunnen zoeken. Ergens geeft het wel een antwoord op de vraag waarom het elke maand niet raak was. En dan nog eens het 'probleempje' wat ik had. Phoe.. toch wel allemaal niet op gerekend ahah. Dacht eerlijk gezegd toen ik stopte met de pil, dat het vrij snel raak ging zijn. Dus zo zie je maar dat dit niet vanzelfsprekend is!
Ergens hoop ik toch nog op een wonder dat het zomaar raak zou kunnen zijn zonder al te veel gedoe.. ik zit nu ook in men vruchtbare dagen en zou vandaag/ morgen/overmorgen men eisprong moeten hebben maar heb zelf nog niet getest, om mezelf niet te veel hoop te geven voor deze ronde.
Ik denk dat ik ook eens een nieuwe topic ga openen en misschien dat iemand zich wel in herkent en ga zoals je zegt ook de topics ook in het oog houden!
Ergens hoop ik toch nog op een wonder dat het zomaar raak zou kunnen zijn zonder al te veel gedoe.. ik zit nu ook in men vruchtbare dagen en zou vandaag/ morgen/overmorgen men eisprong moeten hebben maar heb zelf nog niet getest, om mezelf niet te veel hoop te geven voor deze ronde.
Ik denk dat ik ook eens een nieuwe topic ga openen en misschien dat iemand zich wel in herkent en ga zoals je zegt ook de topics ook in het oog houden!