Lage Rugpijn

Ze hebben eigenlijk gezegd dat hij minder dan normaal, aantal zwemmers heeft en dat ze dus niet snel genoeg zijn.. Dus bij een normaal man komt er bij de zaadlozing iets van 15 miljoen zaadcellen vrij en bij hem dus al minder, en dan nog eens niet zo goeie zwemmers. En ze denken dus dat er misschien een spatader of iets dergelijks is, waardoor het kan komen. Ik ben ook wel blij dat we binnenkort al het onderzoek hebben dus we al snel naar oplossingen kunnen zoeken. Ergens geeft het wel een antwoord op de vraag waarom het elke maand niet raak was. En dan nog eens het 'probleempje' wat ik had. Phoe.. toch wel allemaal niet op gerekend ahah. Dacht eerlijk gezegd toen ik stopte met de pil, dat het vrij snel raak ging zijn. Dus zo zie je maar dat dit niet vanzelfsprekend is!
Ergens hoop ik toch nog op een wonder dat het zomaar raak zou kunnen zijn zonder al te veel gedoe.. ik zit nu ook in men vruchtbare dagen en zou vandaag/ morgen/overmorgen men eisprong moeten hebben maar heb zelf nog niet getest, om mezelf niet te veel hoop te geven voor deze ronde. 
Ik denk dat ik ook eens een nieuwe topic ga openen en misschien dat iemand zich wel in herkent en ga zoals je zegt ook de topics ook in het oog houden!

Zoals ik het zo hoor dan is er bij jullie nog wel kans dat het op de natuurlijke manier gebeurd. Het klinkt niet alsof er echt geen goed zaad was, maar dat het wel wat minder was dan gemiddeld. Zou het gewoon gezellig blijven houden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! 
Kan me wel voorstellen dat je heel veel vragen hebt en het nieuws er wel in hakt. Goed dat je al een ander topic hebt geopend.
ja, stom hè als je terugdenkt aan het stoppen met de pil. Wij hadden het er ook over van: zullen we het maar eens proberen en zien hoe het gaat? Met in ons achterhoofd dat het wel een jaar kon duren, maar toch denk je niet dat het bij jou zo gaat zijn... Zelfde met onze miskraam. Je hoort ervan, je weet dat het kan gebeuren, maar toch had ik nooit verwacht dat het goed zat met de termijnecho. Het is allemaal erg naar en heel verdrietig, maar ik blijf geloven en we zullen beiden echt op een gegeven moment een mooi kleine ukkie in onze armen hebben!

Ik hoop ook echt dat er niet noch meer schokkend nieuws komt en we nog op natuurlijke wijze zwanger kunnen worden. Ik heb vandaag stiekem nog een ovulatietest gedaan en die was negatief. Ergens ben ik wel blij want ik ben niet echt in de mood voor gezelligheid ahah. Maar zal me er wel overheen zetten en wie weet gebeurt er indd nog een wonder!
Er waren dus paar dames die hadden gereageerd op de topic en die ongeveer hetzelfde voorhadden. De meeste van hen begonnen dus een traject (iui of icsi) maar er waren er ook tussen die nog op natuurlijke wijze zwanger werden! Dus ik heb wel nog hoop. 
Jaa klopt! Je weet wel dat het allemaal kan gebeuren, maar je denkt altijd van 'vast bij mij niet'. Maar er is wel één ding goed en dat is dat je wel weet dat je zwanger kan worden of het nu wat tijd nodig heeft of niet. En dit is misschien bij mij ook het geval, dat ik wat meer geduld zal moeten hebben. Ik blijf er ook in geloven en hoop echt voor ons bijde dat we heel snel een positieve draai geven aan de topic ahah. 

Ik hoop ook zo voor jullie dat allemaal ander heftig nieuws jullie bespaard blijven! 
Negatieve ovutestjes zijn niet zo erg, zo lang ze negatief zijn weet je dat je lekker lan klussen. Pas nadat ze positief zijn geweest is het altijd weer afwachten. Ik hoop dat jullie er samen sterker uitkomen en toch nog gezellig kunnen hebben. Je weet maar nooit. 
Zoals je al zei vanuit je andere topic: de ene gaat een traject in en de ander wordt positief verrast met toch een spontane zwangerschap! En ook met een traject kan het snel raak zijn! Een vriendin van mij heeft twee keer iui gedaan: de eerste voor haar eerste kindje, volgens mij duurde dat twee rondes. De tweede kwam iets langer dan een jaar later. Daarvoor was ze al een tijd bezig natuurlijk zwanger te worden. Niet helemaal vergelijkbaar want bij haar was het pcos, maar wil maar zeggen dat een traject niet automatisch iets slechts betekent. In tegendeel: het kan ervoor zorgen dat je sneller zwanger raakt, want je kansen worden vergroot. 
Goed dat je blijft geloven en het zal echt voor ons gebeuren! Geduld is een schone zaak zeggen ze, laten we het maar hopen! 

Deze dagen nog steeds geen ovu testje gedaan, ik heb zoiets van 'ik laat me eens verassen' haha. Anders ben ik er toch maar mee bezig of ik ze wel of niet krijg achteraf. En na het "slechte" nieuws heb ik tog niet al te veel vertrouwen in deze ronde. Voor mijn gevoel heb ik men eisprong al gehad denk ik, of zit ik er niet meer ver van af. Maar we houden het gezellig maar ik wil deze keer gewoon even geen stress hierom. 
We hebben het een beetje laten bezinken en gaan afwachten op onze afspraak die we hebben staan. We hebbe wat gegoogeld en wat research gedaan, en indd het is niet iets negatiefs zo een traject. Maar het laat ons wat schrikken. En het lijkt allemaal zo eng.. maar als er echt geen andere optie is dan staan we er zeker voor open! Ons kinderwens blijft nog altijd even groot en zijn wel bereid om er alles voor te doen zolang het lukt. 
Hoe is het verder bij jou ? Moet jij ookal stilaan gaan testen? 

Ik kan me echt goed voorstellen dat het nieuws hard aankomt en jullie geen zin hebben nu nog alles bij te gaan houden. Gelukkig houden jullie het wel gezellig! En een rondje wat rustiger aan doen is ook wel fijn natuurlijk!
Zo’n traject klinkt inderdaad wel heftig, maar aan de andere kant zou ik het ook wel fijn vinden om je kansen te vergroten. Het leukste js natuurlijk als het snel en makkelijk gaat, maar elke ronde weer afwachten is ook vervelens. Met zo een behandeling kunnen ze goed checken: ja er is een eisprong en ja, ze hebben goede zaadjes! Die kunnen ze dan inbrengen (bij iui) en dan is de kans op bevruchting toch wel groter! 
ik was wel weer aan de testjes. Zit nu op dag 13 en de ovutest is een knaller! Vreemd hoe Mn lichaam werkt. De eerste keer was het op dag 17 en de tweede keer op dag 21. Toen was ik zwanger. En nu best snel de eisprong! Zal misschien dan ook wel een kortere cyclus zijn. 
Ben wel echt hartstikke verkouden dus gister en eergisteren was er hier geen actie in de taxi :( Vanavond toch maar even the sexy on, maar dan met een rode neus Haha. En morgen ook! 

Ik denk dat we weer gelijk lopen deze keer haha. Ik heb wel niet getest maar ik had nog geen symtomen van de eisprong of afscheiding hoe ik ze gewoonlijk wel had en normaal heb ik men eisprong op dag 12-13, maar deze avond had ik ineens wat rekbaar slijm dus wie weet. 
Zeker gebruik maken van je knaller testje, ookal zal dat met een rode neusje moeten !Haha. En je bent op zich nog niet te laat als je vandaag een positieve ovu had dus its time to make love haha. En een kortere cyclus kan ook zijn, soms heb ik dat ook dat het ineens wat langer is dan normaal of al heel snel men eisprong heb. 
Nu we het hier toch over hebben, vind je het soms niet wat geforceerd? Soms vertel ik het aan men man dat ik een positieve testje heb en achteraf denk ik dan bij mezelf van 'had het beter niet gezegd'. Want soms voelt het wat ongemakelijk aan dan. En ik merk hoe minder we ons daarop focussen hoe beter en vaker we het gezellig houden dan als we echt moeten presteren ahah. 
En veel beterschap met je verkoudheid! Het zijn ook echt zo sombere donkere dagen vind ik, niet?

Whoa, dit is echt freaky, we lopen exact gelijk! Ik had vanmorgen ineens nog vruchtbaar slijm! Snap er niets van aangezien de test op donderdag positief was! 
Haha, met een rode neus heb ik t donderdag en gister nog gezellig gehad hoor. Hoesten tijdens de seks voelt blijkbaar grappig voor mijn man, weer wat geleerd hahaha! 
Soms is het inderdaad wel meer van: positieve test dus we moeten ervoor gaan. Maar aan de andere kant heb ik door zo een positief testje ook meer zin ofzo. Maar d spontaniteit is er wel een beetje vanaf, omdat je dan meer zoiets hebt van: oké, lieverd, zullen we... ;) 
Gister zei Mn man ook nog voor de grap: hmmm, wat zal het zijn? heb je nu zin of wil je gewoon zwanger worden? “Euhm beide!” Aan de andere kant proberen we ook wel wat nieuws uit ipv het standaard assortiment. Wil er een beetje voor waken dat het wordt van: oké, positieve test, ik ga op mn rug liggen, doe even je ding en klaar (om maar even een extreem voorbeeld te geven). Denk dat je juist daarom ook dat gevoel moet vasthouden tot na je ovulatie en ervoor. Dan is het meer van: dit is ook voor de lol en niet omdat het moet :) 
pff, zeker donkere en ellendige dagen als je naar buiten kijkt! Continue regen en wolken. En kouddddd! Ik houd echt van warmte, dus bij ons staat de verwarming aan en zit ik lekker met een warm dekentje op de bank Haha!

Terug
Bovenaan