Lage Rugpijn

Hallo allemaal, ik ben aan het meelezen en net weer actief sinds jaren geleden. Ben benieuwd naar andere ervaringen en vind het fijn om te kunnen delen hier!
Heb een vraag en misschien herkent iemand dit?
Heb vermoedelijk een eisprong gehad tussen 27 sept en 1 okt. Nu sinds woensdag heel veel last van mijn rug en sinds vanmorgen veel pijn als ik ga zitten onderin mijn buik/bekken ook. Gevoelige tepels heb ik ook en wel meerdere klachten. Testen is te vroeg (stiekem gister al gedaan maar heb langere lf vermoed ik).  Maar zo'n rugpijn/buikpijn en dan vooral ook nu bij het gaan zitten zegt me niets...
Liefs 

Hoi Yvon,
Ik had ook een week voor men verwachte menstruatie lage rupijn en bleek dus altijd teken te zijn van ongesteldheid. Dit heb ik nu zelf paar keer meegemaakt. Maar dat wil niets zeggen, want het kan even goed een symptoon zijn van een innesteling. Vooral ook omdat je zegt gevoelige tepels te hebben. Maar beste is afwachten! Ook met te vroeg testen, ik heb dat ook paar keer gedaan en dan lijkt de teleurstelling groter dan dat je ongesteld word. Maar heel veel succes! En duimen voor een positieve test binnenkort!Xx

@Yres
echt grappig hoe we altijd gelijk lopen ongeveer terwijl ik zelf al eerder ongesteld was ahah. Jij hebt deze keer een kortere cyclus en ik ietsje langer. Het kan bijna niet anders dan dat wij bijde op een dag gaan zeggen dat we zwanger zijn haha. 
Hier vind ik het ook wel soms moeilijk om de spanning te behouden. Vooral als ik weet voorbijde dagen nog niets gedaan te hebben en dan ineens een positief testje te hebben. Maar deze keer dacht ik ook niet in de mood te zijn maar hebben het vaker gezellig gehad dan anders ahah. Dus misschien is het wel echt zo hoe minder er mee bezig te zijn, hoe spontaner alles ook is en leuker. 
En hier hebben we de verwarming ook al lekker opstaan en theetjes drinken ahah. Mijn mama zegt altijd, dat het belangerijk is om de voetjes warm te houden ook als je zwanger wil worden/ of al bent. Dus ook al goeie dikke sokjes aan thuis ahah. 

Hey Yvon!
Vervelend hè die symptomen die elke keer komen en gaan! Ik heb zowel bij menstruatie als bij een zwangerschap last gehad van rugpijn. Ik kan me niet meer herinneringen of en in hoeverre de twee rugpijnen van elkaar verschilde. Ik weet wel dat het meestal een week voor de menstruatie begon. Ook had ik de keer dat ik zwanger was een week van tevoren last van milde menstruatieachtige buikpijn. Maaaar dat heb ik ook wel gehad als mijn menstruatie eraan zat te komen. Heel ingewikkeld allemaal, want die klachten overlappen zich dus enorm! 
Helaas zit er dan niets op dan wachten en hopelijk heb je over een week een goed antwoord! 

Awee Anoo, je toverde een glimlach op mijn gezicht met je bericht! Zou echt heel leuk zijn als we samen kunnen zeggen dat we zwanger zijn! 
Wel freaky hoe wij toch elke keer weer gelijk lopen Haha. Ik denk dat er ons een ‘lotgenoot’ is gegund tijdens het wachten enzo Haha! 
Super fijn dat jullie het even los hebben kunnen laten met de testjes. Enorme bonus dan ook dat het dan gezellig blijkt te worden bij jullie ;) 
Ik denk dat als ik de testjes niet doe toch altijd stiekem denk: oké nu is het de 14e dag, toch nog eventjes... Dat was voordat we testjes gebruikte ook wel zo. Nu wil ik gewoon even mijn eisprong goed op een rijtje hebben. Dit was de derde keer met testjes en iedere keer was het positief op een andere dag. Maakt het wel lekker lastig! Terwijl mijn cyclus meestal 28-30 was (met uitzondering van 2-3 uitschieters van 24 en 36). Vaag! 
Haha, dat van dje warme voeten hoorde ik laatst ook iemand zeggen die het over een vriendin van haar had. Had daar geen idee van! Ik heb sowieso altijd kouden handen en voeten, dus ik heb altijd van die wollen schaapssloffen aan! Als dat ook nog helpt is dat echt een win-win! ;)

Bedankt voor jullie reacties!
Wacht het maar af en we gaan het zien volgende week. Niet te doen maar er zit niks anders op ?

Zou indd echt leuk zijn Ahah. Laten we hopen mss op deze ronde al! Het lastige nu is, dat ik niet echt goed weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden omdat ik geen ovutestje heb gebruik. Maar ik ga er vanuit, ten laatste tot de 19 de. Dus weer noch eventjes afwachten. Wanneer weet jij het ongeveer?
Ik denk hoe vaker je die ovu testjes gebruikt, hoe beter je je eigen cyclus gaat leren kennen. Ik had dit ook eerst. En vooral met het gebruik van die app. Nu kan ik mezelf wel goed inschatten wanneer ik ongeveer men eisprong heb en ongesteld moet worden. 
Ik heb ook wel vaak last van koude handen en voeten, dus goed warm houden. En dit weekend is het hier wat beter weer heb ik gezien dus lekker van profiteren! Ahah. 
En hoe voel je je voor de rest? Wat nieuwe symptomen of zelfde als voorheen? 

Terug
Bovenaan