Lage Rugpijn

Want zo kort na je menstruatie al in je vruchtbare dagen zitten is ook gek, niet? Doe anders echt nog een testje en dan weet je het zeker en weet je wat er gaande is!

Ahh geen probleem hoor haha! Ik dacht dat je ze misschien wel had liggen! Ik had een heel licht teststreepje, maar ik heb altijd wel een lichte streep en pas tijdens de piek wordt die net zo donker als de andere (dan is die positief). Dus nu is die gewoon negatief en heb ik blijkbaar al standaard een klein restje LH in mijn lichaam.
Ga inderdaad zsm nog testen. Ik heb nu nog wel wat van dat hele donkere bruine in kleine beetjes, dus denk wel dat het de menstruatie is geweest. Alleen korter dan. 

jaaa, voor jullie wel een groot wonder! Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie eerste echo! Als je nu al een knaller test hebt dan heb je of veel hcg of misschien zelfs wel meer baby's in the making ;) 

Oh oke ik snap het! Awel aangezien je menstruatie al gedaan is dan nu gewoon verder blijven testen,want ik denk dat je nu misschien niet zo goed gaat weten wanneer de eisprong valt omdat je wat kortere menstruatie had. Dus hou die goed in het oog en natuurlijk gezellig blijven doen ahah. Is een beetje raar, maar het moment dat ik een beetje de hoop op natuurlijke manier verloor is het tog gelukt. Ook was ik niet meer aan het testen en vond ik het niet meer zoo erg als ik niet de volledige dagen benut heb. Ik probeer daarmee te zeggen, probeer het een beetje los te laten en zoals we al zeiden genieten van het moment zelf, wat nog kan. Die stress en spanning elke maand hielp ons ook niet echt verder. Ik hoop echt oprecht dat je snel een positief testje weer hebt en wie weet kan je dit jaar goed afsluiten! Dikke knuffel xx
En omg zou dat kunnen? Ahah. Laten we maar gewoon beginnen met één kindje, want nu klinkt het wel iets enger als daarvoor ahaha. Ik denk dat de test snel een knaller werd omdat ik dan toch wel dinsdag- woensdag ongi moest worden en eigenlijk " overtijd" dan was. Maar dat wist ik niet zeker omdat ik geen ovu test gebruikte en niet zeker wist of men eisprong op die dagen viel. 

Haha, maakte maar een grapje hoor ;) denk dat als je mooi op overtijd bent je dan inderdaad al sneller een goede knaltest kan hebben. Ik weet niet meer hoe dat bij ons zat, want ik had toen een late eisprong en vroeger getest.
Ja, wij gaan gewoon ons best doen deze ronde. Er niet veel mee bezig zijn gaat voor mij niet echt haha. Wil toch ook mij ovulatie enzo in kaart brengen. Vooral omdat mijn cyclus nu wat korter is ook. Ben alleen nu weeeer verkouden. Zo irritant! Zou leuk zijn om het jaar af te sluiten met een positieve test! Daarvoor hebben we nog een kansje. Volgens de app zou nod 11 dec zijn! 

Jaa, zeker met het weer nu. Het is ook echt koud geworden en moet al een dikke jas en pull aandoen. Hou je maar goed warm en drink alvast veel theetjes ahah. Veel beterschap!

Dan zou je ongeveer over klein tweetal weekjes je eisprong hebben tog? Vooral goed blijven verder testen. Is je menstruatie al helemaal over? Misschien dat het " hielp" maar ik heb deze maand redelijk veel thee gedronken met pure honing erin. Had toevallig ook een keertje zoete patat gegeten bij de mcdonals ahah. Maar verder echt hulpmiddeltjes heb ik niet, ken jij er nog een paar nieuwe dat kunnen helpen om een boost te geven?

Ja, man het weer is echt ellendig! Ik houd ook totaal niet van kou haha! 

ja, over een 8-9tal dagen de eisprong inderdaad. Zit nu op dag 6. Vanaf gister aan het testen. Had gister een heeewl licht streepje. Vandaag alweer een duidelijker, maar nog steeds negatief streepje. Ben benieuwd of het nu anders gaat zijn.
En hoe voel jij je nu? Heb je inmiddels al last van kwaaltjes enzo? En wanneer gaan jullie voor de echo?

Ik ook totaaal niet ahah. Zeker als het nog eens regent erbij. 
Maar ze beginnen dus wel al op te kleuren dus dat is al een goed teken ahah. Je zit er niet meer ver van af. Misschien dat je deze keer de eisprong wat eerder gaat hebben. 
En hier nog geen kwaaltjes of last van iets. Enkel savonds nog altijd die pijnlijke boobs een beetje. En wat een puisten ik ook heb gekregen bah ahah. Voor de rest eigenlijk normaal. Ik sukkel wel soms met wat wel en niet te eten ahah. Ik probeer nu namelijk wat gezonder te eten en meer water te drinken. Ben vandaag ook bloed gaan prikken. Over een drietal weken hebben we de afspraak staan dus dat is weer een lange tijd afwachten. Had je bij de eerste echo ook een inwendige  echo? Ik heb wel zo een inwendige echo al eens gehad voor het onderzoek toen dus gaat mss niet zo raar dan meer zijn ahah. 

Ja, vind het wel gek dat ze nu al oplopen! Vandaag ook weer ietsjes donkerder dan gisteren. Zit pas op dag 7 en normaal heb ik zulke testen op dag 11-13! Die van vandaag is gewoon bijna positief en we zijn nog helemaal niet aan de slag geweest haha. Alleen de zaterdag haha. Aan de bak dan maar weer!
Ja, bij de eerste echo moest het inwendig. Maar dat kwam ook omdat ik zooooo veel had gedronken die dag. Dat was tijdens de hitte in de zomer en ik had mega veel ijswater op. Toen moesten we een half uur wachten in de wachtkamer en daarna een half uur intake. Toen stond m'n blaas op knappen en zagen ze uitwendig alleen een volle blaas! Was wel even schrikken dat ze toen met de inwendige wilde, want dat was de eerste keer haha. Viel reuze mee, alleen lag ik er niet ontspannen bij zeg maar haha. Wel heel mooi helder beeld van t garnaaltje! 
ik zal met jou de tijd killen tot die drie weken haha! Ben heel benieuwd naar jullie uk! 

wel fijn dat je nog niet echt klachtjes hebt. Dat scheelt al! Dat eten is wel lastig he! Ik was echt alles obsessief aan het wassen en checken haha. Achjaaa hoort erbij!

Terug
Bovenaan