Oh oke ik snap het! Awel aangezien je menstruatie al gedaan is dan nu gewoon verder blijven testen,want ik denk dat je nu misschien niet zo goed gaat weten wanneer de eisprong valt omdat je wat kortere menstruatie had. Dus hou die goed in het oog en natuurlijk gezellig blijven doen ahah. Is een beetje raar, maar het moment dat ik een beetje de hoop op natuurlijke manier verloor is het tog gelukt. Ook was ik niet meer aan het testen en vond ik het niet meer zoo erg als ik niet de volledige dagen benut heb. Ik probeer daarmee te zeggen, probeer het een beetje los te laten en zoals we al zeiden genieten van het moment zelf, wat nog kan. Die stress en spanning elke maand hielp ons ook niet echt verder. Ik hoop echt oprecht dat je snel een positief testje weer hebt en wie weet kan je dit jaar goed afsluiten! Dikke knuffel xx
En omg zou dat kunnen? Ahah. Laten we maar gewoon beginnen met één kindje, want nu klinkt het wel iets enger als daarvoor ahaha. Ik denk dat de test snel een knaller werd omdat ik dan toch wel dinsdag- woensdag ongi moest worden en eigenlijk " overtijd" dan was. Maar dat wist ik niet zeker omdat ik geen ovu test gebruikte en niet zeker wist of men eisprong op die dagen viel.