Lage Rugpijn

Ohh je weet wat u te wachten staat! Ahahh. Was ie vandaag positief dan?? En maak er goed gebruik van vandaag en komende daagjes, en daarna mooi de beentjes omhoog ahah!
Oh oke handige tip dus om niet met een volle blaas naartoe te gaan ahah. Moest je ook bij de eerste afspraak in een potje urine afgeven of doen ze dat later pas? 
Ahah laten we samen afwachten, ik denk dat je ook weer snel op de wachtbank zit als je eisprong vandaag is of morgen ahah! Ik ben ook echt supperrr benieuwd, ik heb wel zo een appje dat je kan volgen hoe groot het al is enz, echt raar om te zien! 
Ja amai hier ook, en als je men google gescheidenis eens moet zien dan zie je echt rare dingens staan ahah. Nu heb ik het gevoel alsof ik er zo niks van ken!
En heb jij al symptomen van de eisprong of rekbaar slijm?

Nee, geen slijm en ook geen positieve ovulatietest. Snap er niets meer van joh! Gisteren was die echt net niet positief, maar wel donker. Deed ik vanmorgen een test en er was bijna geen lijn te bekennen. Net weer een testje en ook maar een heeel licht lijntje. Dus oftewel is mijn lichaam raar aan het doen, of heb ik mijn piek gehad in de nacht? Wordt er wel een beetje gek van. Eerst vond ik die testjes nog leuk, maar toen kon ik ze ook makkelijk zien oplopen en nu zijn ze ineens ontregelt. Blijf wel doortesten en we houden het ook wel gezellig, maar blijft raar!
Nee, urine heb ik nooit moeten inleveren! Wel bloed laten prikken. En een semi lege blaas is goed inderdaad haha. 

Grappig van je Google history. Die van mij zou je ook met de maand mee kunnen volgen op gekke vragen die Never nooit zullen gebeuren. Vrouwen eigen zeker ;) ik vond Voedingscentrum.nl wel handig voor wat je als zwangere mag eten en wat niet. Je kan googlen op 'Voedingscentrum en zwangerschap' en dan kom je op een handige site, waar je kan intypen waarover je twijfelt en dan staat er direct een advies! Ik had dat zooooo vaak gebruikt. Ze hebben ook een app volgens mij! 

Oh wat gek dat die gisteren wat donkerder was en vandaag weer lichter? En ik denk niet dat je je piek in de nacht gehad kon hebben want dan zou je er in de morgend nog iets van zien dan op die ovulatietesten. Blijf maar voor zekerheid verder testen inderdaad! Ik denk dat je wel op weg bent naar de eisprong. Heb je ze vandaag en gisteren binnen afleestijd nagekeken? En als je echt echt twijfelt kan je ook voor éné keer die van clearblue kopen en ook eventjes mee testen. Ze zijn wel prijziger maar ik gebruikte ze vaak in het begin toen ik het nog niet zo goed snapte. En die geeft je gewoon heel duidelijk een smiley of geen smiley aan. Maar ik denk dat je goed bezig bent dus verder blijven doen en je kan eventueel twee keer testen smorgends en savonds zodat je hem zeker niet kan missen!
Oh oke wat handig, die ga ik eens opzoeken en downloaden. Is indd beter dan een hele research te doen of je iets mag eten of niet. Vandaag ook al begonnen met vitamines van de apotheek en amandelolie om in te smeren. 

Ja, denk je dat dat niet kan? Ik had toen rond 13u zo een donkere, net niet positieve test en de dag erna rond 10u was t maar een licht streepje. Die avond nog eens herhaald met wat geconcentreerdere urine en toen was het lichte streepje iets donkerder, maar nog steeds licht. Gisteren was die nog lichter. 
Het is me een raadsel! Wie weet komt de piek inderdaad nog. En anders is het gewoon niet ons jaar en gaan we er weer voor in 2020. 

Je bent al goed voorbereid met je olie ;) Begin je nu al met smeren? En gaat het al wat beter met het eten? 

Bij mij was het altijd zo, als die smorgens positief was dan was het de volgende morgend ook nog positief en dan merkte ik wel dat die lichter werd. Zelfde met die van clearblue, twee daagjes smiley en dan weer weg. En moest het zo geweest zijn dan heb je het mss wel nog gezellig gehad rond die dagen? Of dicht tegen de piek dan. Maar lekker verder blijven doen, geen stress. En als die is geweest dan kunnen we hopen dat het ook een goeie was! 
En ja ik begin me wel al in te smeren. Heb al lichte striempjes op men heupen omdat ik wat breder ben en wil niet dat het er meer worden ahah. En het eten lukt nu wel wat. Ik probeer wel te variëren, maar merk wel dat ik niet echt snak naar eten. Dus vindt het wel goed. Dacht dat ik gelijk bij ongi, super veel zin zou hebben in zoet en al ahah. 

Ah, ik had altijd maar 1 dag echt een positieve ovu test, maar ben dan ook nooit zo vroeg begonnen! Zag gisteren wel weer een donkerdere test (nog niet positief), maar gelijk aan die van op dag 7. Misschien looot het nu wel op, maar kan pas vanavond weer testen! Ingewikkelde ronde ;)
Dat met het eten had ik ook haha. Dacht echt dat ik continue trek zou hebben, maar ik had juist minder trek! Later kwam ook wat maagzuur en misselijkheid dus ook toen niet veel gegeten. Scheelt echt van persoon tot persoon! Lukt het verder ook met het wachten ;) 

Heyy
En is het ondertussen positief geworden? Indd wat een ingewikkelde ronde ahah! Zeker als je alle maandan ongeveer weet wanneer het komt en dan opeens anders lijkt te zijn. 
Zo vervelend dan. 
Hier is het ook begonnen die misselijkheid pff. Ik ben al niet iemand dat snel overgeeft, maar nu ben ik gewoon de hele dag door misselijk. Al ga ik naar de winkel of zit ik in de auto, maak ik van die spastische bewegingen met men mond ahaha. Het wachten lukt wel, al is nu nog twee weken ahah. Ik denk dat we bijna samen op het wachtbankje zitten. Ik hoop op een goeie ronde voor jou!??

Ja, de piek gewoon letterlijk nét gevonden! Hij knalde van het stripje af, haha. Toch geen van die eerdere donkere streep, maar deze is niet te missen. Zit nu op cd 13, dus eigenlijk is die nog steeds netjes op tijd (zoals voorheen haha), eigenlijk een dagje eerder dan de vorige 2 keren, maar netjes! 

Ahh irritant die misselijkheid! Ik ben juist doorheen de cyclus best vaak misselijk. Geeft dan toch weer hoop, al slaat dat natuurlijk nergens op ;) Hopelijk blijft het bij jou zo en wordt het niet erger. Meestal hielp bij mij iets kleins eten altijd wel. 

Lekker samen op het wachtbankje. Laat de komende weken maar positief nieuws geven! 

Terug
Bovenaan