Lage Rugpijn

Oh kei goed! En je hebt er goed gebruik van gemaakt ga ik vanuit hahah. Ja eigenlijk wel goed op tijd de piek gehad, dus je kan weer verder. Dat geeft tog weer een opluchting dat je ze het gehad en nu lekker kan ontspannen en afwachten. 

En het is alleen maar erger aan worden! Zoo irritanttt. Echt de hele dag door misselijk en vandaag ook een beetje overgegeven( sory voor het onsmakelijke) ahah. Was vergeten dat zwanger zijn geen rozegeur en maneschijn was.. 
Ik hoop echt op positief nieuws voor jou! Nog even volhouden!!

Awe ja, die misselijkheid is niet fijn. Maar lijkt me wel een goed teken, je lichaam maakt meer hcg aan en daar reageer jij dan op. Na week 9 zou je piek voorbij moeten zijn. 

Ja, wij hebben wel goed gebruik gemaakt. Zelfs een behoorlijk drukke knuffel maand omdat we dus vanaf dag 7 die donkerdere test hadden haha. Ik hoop dat er een goede shot bij zit! Ik had gisteren wel een beetje buikpijn, dus misschien was dat de eisprong. Dat is altijd nog onduidelijk he. Die positieve test zegt alleen: binnenkort gaat er een eitje springen, maar dat kan ook 2 dagen zijn. Nog niet helemaal relaxt dus haha

Ow okej dat wist ik zelf niet haha. Laten we hopen dat het snel overgaat. Gisteren had ik het echt tot midden in de nacht waardoor ik amper kon slapen, dus hopelijk gaat het snel weer over. En ik heb je tip opgevolgd. Altijd als ik me een beetje slecht voel dan eet ik iets kleins en het helpt wel voor een tijdje dan.
Yeahh kei goed ahah. En kan goed zijn dat die gisteren gesprongen is maar aangezien je voldoende geknuffeld hebt zal het helemaal in orde zijn haha. Ik hoop ook dat er een goeike tussen zat, en mee is gaan springen haha! Nu kunnen we lekker samen afwachten. Ik duim voor jullie mee!! 
Hoe gaat het verder met je? Het is weer black friday, heb je al iets leuks kunnen scoren? Nederland is daar echt leuk in, veel meer sales. België daarentegen vind ik zo gierig haha

Haha, zo leren we nog wat van elkaar! Crackertjes (volkoren of meergranen) was echt mijn go to als ik misselijk was. Maar ik ben dus sowieso al veel misselijk, zelfs zonder zwangerschap, dus dan probeer je het één en ander. Je hebt ook gembercapsules tegen de misselijkheid, of gemberthee helpt ook, maar dan moet je wel van gember houden natuurlijk!
Ja, aan gebrek aan seks zou het niet gelegen hebben hoor. Misschien juist wat te veel, maar ach, we zullen zien! 

haha, de blackfriday madness! Ik heb begin deze week heel wat reisboekjes gekocht en telefoon hoesjes. Vandaag nog niets! Heb jij nog dingen op het oog? 

Gember meng ik wel soms met citroen theetjes maar zal het eens proberen. Vandaag was weer een zure dag ahah
Liever te veel als te weinig dus we gaan het afwachten! En ook als het niet zo is, heb je wel een leuk maandje achter de rug gehad hihi.
En bwaa heb eigenlijk niets speciaals gekocht. Zag wat leuke keukenspulletjes maar heb ze niet gekocht. Dacht misschien noch wat leuke winterkledij te vinden maar vind het leuker om te winkelen als het wat rustiger is dan al die drukte! 

Aweee, jouw lichaam had zich zo vastgehouden aan het idee om met de feestdagen alles te kunnen eten, dat het nu al helemaal van slag is omdat het niet meer kan precies! 

haha, ja Black Friday is wel echt druk in de stad. Ik heb alleen wat dingen online gekocht! Soms zijn die aanbiedingen best aantrekkelijk!
Even iets anders, boek jij al vakanties voor aankomend jaar met je zwangerschap? Wij zitten nu te denken volgend jaar een reisje te maken naar zuid Afrika. Vind het wel spannend want je weet natuurlijk niet hoe het gaat lopen en of we dan zwanger zijn. Tegelijkertijd denk ik: we hebben al zoveel rekening met vanalles gehouden, misschien gewoon maar doen! Ben jij wel eens die richting opgeweest toevallig? 

Wow zuid afrika lijkt me echt vet om naartoe te gaan ahah! Nee ben helaas nooit die kanten geweest. Wel ben ik eens naar Marrakech enz geweest en Egypte. Dat is misschien ook in die richting ahah. Maar ik denk dat je dan vooral rekening moet houden, met als je zwanger zou zijn, welke activiteiten jullie zoal kunnen doen. En misschien ook vaccinaties? Want ik denk dat Zuid Afrika echt wel avontuurlijk is, niet? En ik snap heel goed dat je denkt, we gaan het gewoon doen en zien dan wel! Maar zou je niet eventueel dus wel gewoon kunnen boeken maar dan voor zekerheid een annuleringsverzekering bij betalen, voor moest het dan toch niet meer lukken? En moesten jullie dan zwanger zijn ergens anders naartoe kunnen gaan. 
Ik zou uitgerekend zijn einde juli, dus wij zijn van plan om iets last minute te boeken als we rond de 5-6de maand zijn. Dus nog voor je niet meer mag vliegen want ik dacht het tot de 7de maand kan?( denk ik haha). 

Ohh ik dacht dat ik al geantwoord had, maar blijkbaar niet! Oepss!
Jaaa, Afrika lijkt mij zo gaaf! Denk dat we gewoon gaan, zwanger of niet. Moet alleen opletten voor de risicogebieden (als die er zijn). Zika enzo moet je natuurlijk niet hebben! Qua vaccinaties zit ik denk ik wel goed. Wij zijn de afgelopen jaren naar Suriname en Azië geweest, dus daar hadden we ook een boel shots voor nodig.
Wij waren afgelopen zomer ook in Europa gebleven voor de vakantie, omdat ik toen ook zwanger was. Had eigenlijk niet gehoeven, maar je hebt echt wel genoeg leuke reizen die dichterbij huis zijn. Lekker met de auto weg kan natuurlijk ook altijd. En dat vliegen was volgens mij per airline verschillend. Ze willen natuurlijk voorkomen dat mensen straks bevallen in de vlucht haha. 

Hoe gaat het nu verder met jou? 

Terug
Bovenaan