Lage Rugpijn

Geen probleem! Ahah
Ja waarom niet! Lekker doen en daarna kan je nog steeds zien hoe of wat. En je hebt wel wat plekken al bezocht blijkbaar ahah. Hoe was Suriname? Wanneer zijn jullie van plan dan naar afrika te gaan. Tijdens de zomer dan of?
En ja gaat wel goed. Hier en daar nog wat misselijk maar gaat wel goed gelukkig. Nog een weekje tot de afspraak, het begint wel lang te duren nu haha. En met jou? Al enige symptomen? Het is ook ongeveer nog een weekje voor jou, niet? Spannendd haha. Laten we hopen op goed nieuws!!

Ja, precies. Just go with the flow! Vind het ook altijd leuk om in te plannen, dus ook gelijk een goede afleiding. Inderdaad nog een weekje wachten. Volgens mijn ene app is nod maandag (denk dat die gelijk heeft) en de andere app op woensdag. Fingers crossed! Ik heb niet echt last van kwaaltjes eigenlijk, behalve rugpijn, maar dat is dus altijd rond dit tijdstip bij mij geweest. Op welke dag valt jouw echo? 

Surinama was heel leuk! We deden ook vaak tripjes naar de jungle (Amazone) en die "bergen" beklimmen. Afrika zal wel weer totaal anders zijn haha. We willen rond feb/maart gaan. Vind het ook wel spannend en ik hoop dat mijn travel guides snel binnen zijn om wat ideeen op te doen voor de planning haha! 

Rugpijn kan van alles betekenen maar we zullen het afwachten. Het word ook spannender eens de dagen dichterbij komen ahah. En ik heb donderdag de afspraak staan. Nog netgeteld een weekje. Ik heb wel hier en daar wat buikpijn af en toe, zal wel normaal zijn zeker ? (Niet hevig ofso)
Ohh dat is al bijna dat jullie willen gaan ahah. Dan zou ik het indd ook gewoon lekker inplannen. Kan ook eens deugd doen om eventjes weer weg te zijn! Is zo een reis duur naar Afrika? En suriname en die omgeving? Ben best benieuwd ahah. 

Haha ja Idd. Dat rugpijn dingetje van ons topic komt wel telkens terug, dus blijft wel actueel haha.
Oh nog echt een weekje wachten voor je! Snap dat het spannend wordt, hoe dichterbij het is. Ik vond die periode ook echt een eeuwigheid duren weet ik nog! En die buikpijn had ik ook. Zonder bloed is dat helemaal geen probleem! Pas als je helderrood bloed krijgt dan moet je aan de bel trekken. 

Ja, nog best vlot willen we vertrekken haha! ZA zou rond de €2000,- kosten minimaal. Die game drives blijken best duur te zijn en je ticket is een kostenpost. Suriname zou ik niet meer weten. Dat vliegticket was wel echt duur! Alleen klm en surinam airways vliegen naar Paramaribo, dus daarom zijn ze wel geprijsd! Qua boodschappen was Suriname ook wel duur, koken was voor ons vaak duurder dan uit eten (€5 a 8,- maaltijd), dus wij aten vaak in restaurants. De tripjes die we deden waren ook nog wel geprijsd, maar we waren toen ook student dus dan is alles duur haha. 

Het blijft ons achtervolgen ahaha. Is het al een beetje over de rugpijn? En ga je deze keer eerder testen of mooi afwachten? Het is toch niet meer zo heel lang!
Jaa snap ik. Het is eerder soms een zeur gevoel of hoe zal ik het beschrijven ahah. Mensen in men omgeving zeggen dat het normaal is en omdat de banden aan het groeien zijn. Maar we zullen het afwachten. En indd het lijkt echt nog een eeuwigheid te duren !pff haha.
Haha schattig, zijn jullie ook elkaars jeugdliefde als ik het vragen mag ahah ( omdat jullie samen op vakantie gingen toen je nog student was). En heb je al geboekt ? Ik heb gisteren ookal beetje liggen zoeken naar leuke vakantiebestemmingen en vooral warme plekken ahah. Ik dacht misschien aan Bali of Punta cana. Daar ervaring mee ? 

Haha, echt heel! Heb je tijdens de zwangerschap ook last van rugpijn? Die buikpijn herken ik wel, had toen ook na de pijn gelezen.
Heb nu ook zo af en toe buikpijn.. En ik moet me echt inhouden om niet te testen. Ik had namelijk wel ovulatietesten blijven doen en die liepen op. Vanmorgen met ochtendurine gedaan, kwam ook een lichter streepje, toen even wat anders gedaan voor 20min en daarna was die echt bijna net zo donker als de teststreep. Soort van twijfelgeval. Nu net ook weer een ovutest je gedaan en daar weer een lichterstreepje. Weet niet wat ik daarvan moet denken. LH zou nu toch niet in mijn lichaam zijn. Misschien test ik morgenochtend even. We vieren dan ook Sinterklaas met de kids van fam, dus als t negatief is kan ik nog een wijntje doen ofzo. 

Haha, wij zijn sinds ons 21-23 bij elkaar en jullie? 

Jaaa, Bali was ook echt mooi en leuk! Wel heeel toeristisch! Wij vonden ubud en de Gili eilanden en nusa lembongan echt super! Alleen moet je even bij een tropen arts nagaan of dat wel safe is tijdens de zwangerschap ivm zika, malaria etc. Ik heb daar geen malariapillen moeten slikken, maar dat was 2,5jaar geleden. Thailand vonden we trouwens echt super! Zo mooi, veel variatie en zooooo veeel te doen en te zien! Maar ook daarvoor geldt: reisadvies vragen ;) 
Mexico zijn we nog nooit geweest, staat nog wel op mijn lijstje. Ik had daar afgelopen zomer nog voor gekeken, maar toen waren we zwanger en dacht ik: Nah, we gaan nu niet moeilijk doen (volgens internet kon het wel, maar moest je sommige gebieden vermijden). 

Anoo! Mijn zwangerschapstest gaf positief aan vanmorgen! Ook een ovulatietestje gedaan en die was randje net niet of net wel positief. Maar het streepje op de zs test was gewoon zonder turen zichtbaar! Ik blijf nog een beetje voorzichtig, want nod zou maandag of woensdag zijn geweest. Maar aangezien het streepje nu duidelijker is dan toen ik vorige dag 4d ervoor testte, denk ik dat het maandag zou zijn. Hopelijk is de tweede keer de goede keer!
Hoe bijzonder -als het allemaal goed gaat- dat we zo vlak na elkaar zitten! Wie had dat gedacht! 

OMG!!!! Ik heb gewoon kippenvel!!!! superrrrrr gefeliciteerdddd!!!♥️♥️ Ookal is het een voorzichtige! Het was positiefff dus het kan niet anders ahah omg ben super blij voor je! Doe de volgende daagjes nog een paar testjes en blijf het in oog houden. En hou me op de hoogte eh!! Ahah Zaliggg echt waar ! Ik zat rustig berichtje te lezen van de vakantie en scrol verder naar beneden en dacht waitt what!! Ahah. Hoe voel je je ? Heb je het aal aan je partner getoond of wacht je nog eventjes mee af tot maandag? 

Terug
Bovenaan