Ja, vind de nipt nog steeds zo moeilijk. Heb er vooral moeite mee als het down syndroom zou zijn. Want wat doe je dan? Dat is als de zwangerschap is voltooid vaak niet levensbedreigend, dus zou je zo een kindje dan weghalen? Die andere twee waarop nipt test zijn niet levensvatbaar, dus dat afbreken zou ik met die gedachten eerder kunnen dan een kindje dat zou kunnen leven, san wel met een beperking. lastig! Denk wel dat we het laten doen, maar blijft moeilijk!
Vanmorgen weer getest (weliswaar met een andere test, certain van Z&K): https://www.mupload.nl/img/irwavrc5.jpeg
Heb jij trouwens ook van die nare dromen sinds je zwanger bent? Ik slaap zo slecht de laatste tijd (had ik de vorige keer ook). En dan ook met nare dromen (gewelddadige overvallen, rape, moord in Afrika (we hebben de tickets geboekt!) en miskraam). Word elke dag vermoeider wakker!
Ah wat fijn dat de misselijkheid weg was! Dat scheelt al een hoop natuurlijk! Volgens internet zou de uitgerekende datum 19 aug zijn. Ik ben zelf ook in die maand jarig haha. Mooi cadeau dan! En jullie?