Lage Rugpijn

Hahah, leuk om jouw enthousasme te lezen! Ik voel mij prima, heb eigenlijk niet echt last. Klein beetje misselijk in de ochtend, maar dat heb ik wel vaker.
Ik ga over twee dagen nog eens testen en blijf ondertussen kijken naar die ovulatietesten. Hopelijk blijft het allemaal goed gaan! 

En hoe gaat het met jou? 

Jaa ik hoop nu gewoon dat het sneller maandag word en je die knaller test weer in handen hebt! Ahah. Ik heb er heeel veel vertrouwen in. Jou geduld heeft zich ook beloond. Soo we gaan over gaan van rugpijn naar mama to be's topic ahah. 

Hier ook nog steeds die misselijkheid die gewoon egt irritant is ahah. En het blijft ook zo tot de avond duren, is dat bij jou ook zo? 

Haha, ik moet zeggen dat ik er nog wel relaxt onder ben. Denk dat ik de termijnecho het spannendste ga vinden en als dat goed is dan wat meer ervan kan genieten. Weet jij al of je een NIPT test gaat laten doen? Dat vonden wij ook echt een dilemma.
haha, een mama's to be topic klinkt goed! Laten we hopen dat alles goed verloopt en we in juli/augustus twee ukkies rijker zijn! 

vervelend dat je zo een last hebt van die misselijkheid! Is het ook zuur of echt enkel misselijkheid? En werken de remedie'tjes van gember niet? 
Ik voel nu nog niet echt iets. Af en toe minimaal misselijk, maar niet anders dan normaal. Slaap wel weer slechter. Dat had ik de vorige keer ook de eerste maanden. En meer dromen!

En hoe gaat het met je? Nog eens getest? Ahah ben benieuwd! En ik denk wel dat ik de nipt ga laten doen. Als de resultaten dan goed blijken te zijn ga ik ook meer kunnen genieten van de zwangerschap en plus weet je het geslacht al. Hoe denk jij hierover deze keer?
Wanneer zou je ongeveer uitgerekend moeten zijn? Leuk zo zomer kindjes ahah. En hoe toevallig, je was u reis nog aan het bespreken. Gaat afrika nog door dan denk je ?
Gisteren was de eerste dag dat ik niet misselijk was gelukkig! Want had ook een familiebijeenkomst. En het is eerder zuur dat ik " overgeef" en heel soms ook echt braken. Sory voor de vieze details ahah. Ik hoop dat je snel weer lekker kan slapen. Ik denk dat het mss ook van de spanning en zenuwen komt niet? Heb je al gebeld voor een afspraak? 

Ja, vind de nipt nog steeds zo moeilijk. Heb er vooral moeite mee als het down syndroom zou zijn. Want wat doe je dan? Dat is als de zwangerschap is voltooid vaak niet levensbedreigend, dus zou je zo een kindje dan weghalen? Die andere twee waarop nipt test zijn niet levensvatbaar, dus dat afbreken zou ik met die gedachten eerder kunnen dan een kindje dat zou kunnen leven, san wel met een beperking. lastig! Denk wel dat we het laten doen, maar blijft moeilijk!

Vanmorgen weer getest (weliswaar met een andere test, certain van Z&K): https://www.mupload.nl/img/irwavrc5.jpeg
Heb jij trouwens ook van die nare dromen sinds je zwanger bent? Ik slaap zo slecht de laatste tijd (had ik de vorige keer ook). En dan ook met nare dromen (gewelddadige overvallen, rape, moord in Afrika (we hebben de tickets geboekt!) en miskraam). Word elke dag vermoeider wakker! 
Ah wat fijn dat de misselijkheid weg was! Dat scheelt al een hoop natuurlijk! Volgens internet zou de uitgerekende datum 19 aug zijn. Ik ben zelf ook in die maand jarig haha. Mooi cadeau dan! En jullie?

Ja snap ik, blijft een lastige.. Maar ik zou het tog wel willen weten en niet ineens bij de bevalling met verrassingen komen te staan. Heb ook in die sector gestaan en is echt niet zo vanzelfsprekend.. Echt veel respekt voor alles mamas en papas die het doen! En meestal gaan er ook andere ziektes of beperkingen mee gepaard. Dus ik weet niet.. maar laten we positief blijven en van het beste uitgaan! 

Ow ja dat is hem! Heel zeker positief ahah bij deze dus een officiele proficiat!♥️ En wat die dromen betreft: ik ben al iemand dat best vaak " hevige" of rare dromen heeft. Maar nu heb ik vaker dromen over kindjes of over het geslacht of iets te maken met zwangerschappen. Probeer savonds voor het slapen gaan lekker relaxt te zijn. Theetje drinken en een gezellig filmpje opzetten. Mss dat je dan over andere dingens gaat dromen. En oh leuk dat jullie geboekt hebben! Weet je al wat voor activiteiten julle zoal gaan kunnen doen? 

Amai dat zou nogal een geschenk zijn dat je nooit meer vergeet! Ahah. Ik ben voor de 22ste juli uitgerekend ongeveer. En dit ook in de buurt van de verjaardag van men man( hij hoopt nu natuurlijk dat het op zijn dag valt ahah)

Ja, dat thee'tje en serietje doen we al voor dat we gaan slapen, maar toch soms nog gekke dromen. Had wel gelezen dat dat bij zwangerschap vaker kan voorkomen. Je slaapt gewoon lichter en dan droom je mee. Gelukkig geen gekke dingen afgelopen nacht!
Ah wat leuk dat jullie in de maand van jouw man zijn uitgerekend. Zal Idd een groot cadeau zijn als het op zijn verjaardag valt! 

jaa, Afrika is geboekt! We willen wel safari's doen en van de mooie natuur genieten. Hopelijk ben ik nog fit om lekker te wandelen en misschien te fietsen. Sandboarden en dat soort dingen zit er alleen niet in hahaha! 

Je kan toekijken naar je man als hij gaat sandboarden ahah. Hoeveel maand ben je dan als jullie naar Afrika gaan? En heb je trouwens als gebeld voor een afspraakje bij de gyne of wacht je er nog eventjes mee
Hier word de misselijkheid maar niet beter :( word er gek van. Maar goed morgen de afspraak staan dus heb wel al een leuke vooruitzicht haha. En hoe voel jij je verder ? Heb je het nieuws al aan iemand verteld of wacht je daar nog eventjes mee. Niet gelijk ik 2 uur later was iedereen op de hoogte bijna ahahah

Terug
Bovenaan