Lage Rugpijn

Haha, nee alleen een vriendin verteld die ook van de miskraam wist. Verder niemand laten weten nog. Vandaag had ik wel een goede donkere test, dus dat is wel positief. Toch wil ik nog eventjes wachten met de verloskundige bellen. Misschien ook, omdat anders het wachten weer zo lang duurt, want dan wacht je daar helemaal op! 

Voor jou een spannende dag morgen! Laat weten hoe het was! Ik hoop op een mooie echo en goed kloppend hartje! 

Hier nog niet echt symptomen. Af en toe minimaal misselijk. Op zich wel fijn, maar aan de andere kant denk ik: hopelijk is het niet mis, dat ik daarom niets merk. Blijft zo onzeker! 

Goh wees blij dat je niet zo overdreven misselijk bent! Ik snap dat het je wat onzeker maakt maar lekker proberen te genieten ervan. Je had vandaag weer een mooie positieve test dus niks aan de hand. En misschien wel een goed idee dat je eventjes wacht, anders Lijkt het een eeuwigheid te duren ahah. Maar voor bloedonderzoek kan je wel gaan geloof ik ?
Ik zal je morgen laten weten hoe het was. Jammer genoeg kan ik niet slapen, en voel ik me zo misselijk dat ik gewoon twee keer net heb overgegeven. Zal er morgen ook achter vragen of ik er iets voor kan doen. Jou wens ik nog een goeie nacht en hopelijk droom je iets leuks ahah?

ahh, die misselijkheid bij jou is wel heel erg he! Hopelijk neemt het nog wat af. Wie weet krijg je echt twee ukkies, hoorde dat je dan vaak hevigere misselijkheid hebt. Al hoeft dat natuurlijk niet haha.
Ja, ik probeer mij wat af te leiden. Gelukkig is er genoeg om op te zoeken over Afrika enzo haha. 

Heel veel succes en plezier bij de echo vandaag! ?

De echo was superrrrrr leuk om te zien ahah! En gelukkig zag alles er goed uit en hebben we het hartje horen en zien kloppen. Echt superr schattig ahah. Ik en men man waren helemaal aan het giechelen met traantjes in de ogen. Echt een fijn moment was dat ! En ach, die misselijkheid neem ik er maar bij als ik nu zie wat ik ervoor krijg ahah. En het was er wel maar éné! Ahaha. Het was wel een inwendige echo. En ze hebben ook nog eens bloed getrokken.
Jij hebt ookal ineens twee leuke vooruitzichten om je mee bezig te houden! Ik ben nu ook wel in de mood om op vakantie te gaan hoor ahah.  Ik ben erg blij dat we het jaar samen mooi mogen afsluiten! 

Ohhhh wat super fijn om te horen! Het klinkt als een erg mooi moment voor jullie samen! Lekker van blijven genieten! 
Haha, moest wel lachen om je "het is er maar ene!" opmerking! gelijk de ouders ook weer ingelicht? ;)
Hadden ze nog tips voor je misselijkheid verder? 
Jaa, vakantie is altijd leuk natuurlijk! En allemaal leuke dingen opzoeken en routes uitstippelen vind ik ook altijd erg leuk! Haha, kom ook lekker naar zuid Afrika! Hoe leuk zou het zijn om elkaar daar tegen te komen haha! Maar zijn jullie al uit naar welk land je wil? 

En ja, echt super dat we het jaar zo mogen afsluiten. Ik hoop dat volgend jaar helemaal een mooi jaar wordt! Als de zomer baby's er zijn moeten we misschien eens een meer-up plannen ;)

Ik had het niet zo erg gevonden om er twee te zien ahah. Ja echt een zalig moment, zeker als je weet van waar we komen en dan nu dit samen mogen meemaken. En ze hadden ook gevraagd achter die nipt test en ben ermee akkoord gegaan om het te laten doen. Vind het ergens heel spannend maar ergens gaat het ook een hele opluchting zijn als je weet dat alles goed zit! En om het geslacht te weten is ook dan fijn natuurlijk Ahah
En wat ben ik tog zo dom soms eh, de hele tijd zat ik te zeggen " ik ga iets vragen voor die misselijkheid" en raad eens wat ik niet gevraagd heb? Ahah. Ineens was ik ook helemaal niet misselijk ( tot ik weer thuis aankwam later in de avond ahah) en zaten ook over van alles bezig waardoor ik het helemaal was vergeten. 
Amai zou wel kei leuk zijn! Dan kunnen onze mannen samen sandboarden en wij kletsen over de zwangerschap ahah. Ik zou toch wel naar Bali willen gaan, lijkt me gewoon heel erg mooi. En dat is ook een plan dat we al eens eerder hadden dus waarom niet nu dan ahah. 
En dat lijkt me een goed idee! Weet je, ik vind het echt mooi dat we deze persoonlijke dingen met elkaar mochten delen en nu over zwangerschappen kunnen praten! We hebben elkaars moeilijke momenten meegeleefd en is mooi om te zien waar we nu staan? 

Ja, heel bijzonder moment je! Maar de nipt krijg je nu al? Bij ons zou dat pas na de termijnecho zijn.
Het is inderdaad fijn dat we dit jaar nog met een zwangerschap afsluiten. Toch zijn we nog wel een beetje afwachtend. Mijn man vroeg zelfs of we sushi zouden bestellen haha! 'Euhm, nee, dat mag ik niet.' 'Ohja'. Het is nog een beetje van: hopelijk blijft alles goed gaan en afwachten tot we 20 weken zijn ofzo. Dan wat genieten misschien ;) 
Heb nog steeds ook geen pijnlijke Boobs. Dat was de vorige keer toch wel echt aanwezig. Die deden zo zeer dat mijn man er niet aan mocht komen zelfs! Vind het zo gek dat zelfs dat er nu niet is.. Mijn test was gister wel echt knal, dus het loopt wel op. Afwachten dan maar!
Ahhh, zie je altijd he! Dan denk je ik ga iets voor de misselijkheid vragen en dan vergeet je het door alle spanning! Is het nog steeds zo hevig? 
En jaaaa Bali moet je gewoon doen! Wanneer zouden jullie willen gaan? En 

Haii, eventjes geleden. Soms denk ik dat ik gereageerd heb en vergeet ik het weer ahah
De nipt krijgen we op de 12 weken echo, dat zou dan voor na nieuwjaar zijn. En ja snap ik dat jullie wat voorzichtig zijn, maar geniet van elk moment samen. Dat jullie het weer samen mogen meemaken en hopelijk blijft alles goed gaan!
En heb je al wat klachtjes gekregen? Ahah. Die pijnlijke boobs heb ik ook enkel savonds na het uitdoen van men bh. En naar mijn gevoel zijn ze ook al wat voller. Gelukkig is men misselijkheid wat minder geworden. Dus niet echt meer overgeven enkel misselijk voelen. 

En goh Bali zouden we graag rond maart/ april willen gaan dan. Want zomers zal dat niet meer zo goed gaan ahah. Hopelijk word het hier dan weer mooi weer en kunnen we hier dan nog wat genieten. 

Terug
Bovenaan