Lage Rugpijn

Hey! Het is inderdaad alweer een tijdje geleden. Goed om van je te horen! 
Hoe was het ‘uitkuisen’ van je eileiders? Haha, blijf het extreem vinden klinken! Hielden ze ook bij of je ovulatie al was geweest? 
Ik ben deze maand inderdaad ook weer de eisprong aan het volgen met teststrips. Tot nu nog niets gevonden, maar zit op dag 17 en vorige keer was de positieve test op dag 18. Ben ook een beetje ziekjes, dus misschien heeft dat ook invloed.
Wat hebben ze bij jou gedaan met de dichte baarmoedermond? Wel fijn dat nu alles in orde is! Zeker een hele geruststelling?
Ik heb nog geen afspraak gemaakt. Denk dat ik het nog even afwacht tot het een jaar is geweest. Wil tot die tijd de eisprong goed in kaart hebben met de stripjes, dan kan ik voor mij gevoel toch al wat zekerder zeggen dat we wel echt op de juiste tijden ‘bezig’ zijn geweest ;)

Als ik heel eerlijk moet zijn, het was echt een heel naar gevoel. Pijnlijk en gevoelig, ik kan het niet goed beschrijven. Een soort van druk op je baarmoeder, gelijk menstruatiekrampen. Het lukte eerst niet om met de spuit en vloeistof mijn eileiders schoon te maken omdat ze dan zagen dat men baarmoedermond heel benauwd was. Dus toen hebben ze die open gemaakt, vraag me niet hoe want ik zat niet mee te kijken ahah. Maar het was wel "pijnlijk". Niet eens echt pijnlijk, maar vreemd raar gevoel. En toen vroegen ze van zullen we stoppen en je een ander keer laten terug komen, en dan kunnen we het onder narcose doen, zoals veel patiënten blijkbaar doen. Of zullen we nog een laatste keer proberen, en toen heb ik ervoor gekozen om nog een laatste keer te proberen en toen was het wel gelukt. Wat was ik opgelucht dat het voorbij was ! Ahah.
Ja klopt,het kan zijn dat je eisprong iets later komt omdat je ziek bent, veel beterschap daarvoor! Ik heb bewust gekozen om niet te testen deze keer, de gyne raadde aan om er niet te veel mee bezig te zijn. Dus heb ik het achterwege gelaten. Ik heb wel men afscheiding in het oog gehouden en dinsdag had ik wel wat rekbaar slijm en dat was het dan ook. Dus misschien is mijn eisprong al geweest. 
Ja klopt, dan weet je zeker dat je rond de juiste periode bezig zat. Dat vond ik ook wel fijn aan die testjes. En je hebt nog eventjes tijd voor dat je naar de gyne gaat, en effectief een jaar bezig bent geweest. Neem je ook foliumzuur in? 
En heb je voor de rest al symptomen van de eisprong ?

Oei, dat klinkt inderdaad niet heel fijn! Gelukkig had je nog wel de kracht om het nog een laatste keer te proberen en dat het toen was gelukt. Anders moest je misschien met veel tegenzin terugkomen. Nu weet je in ieder geval dat het goed zit.
Ik ben nog met die ovulatietesten bezig. Deed vorige x twee keer op een dag een meting, maar nu ben ik naar 1x gegaan. Ben je er idd minder mee bezig. Heb hem alleen nog niet kunnen vinden... misschien inderdaad later door het ziek zijn of ik heb hem gemist. Rekbaar slijm heb ik ook niet echt gezien. Maar met conceive plus en al dat ‘geklus’ (gek woord!) vind ik altijd lastig te zien wat nu wat is Haha. Verder heb ik nooit echt symptomen, behalve af en toe zo wat rekbare afscheiding. Heb wel nog steeds last van die lage rugpijn. Dat is dus amper weggegaan van afgelopen maand! 
Foliumzuur slik ik inderdaad al langer dan een jaar. Maar dat is meer voor de baby dan dat het een zwangerschap verhoogd.
Waar zou jij nu precies moeten zitten met je cyclus? Ik verwacht nod op 19-20 juni, maar nu ik die eisprong niet vind verwacht ik dat dit weer een langere cyclus wordt dan de gemiddelde 29d..

Ja kan zijn dat je eisprong iets later komt dus zeker blijven verder testen. Vanaf wanneer na je menstruatie begin je met testen? Maar zolang je maar geregeld blijft klussen kan het geen kwaad denk ik, moest je die gemist hebben. 
Oei, misschien verkeerd getild of iets anders waardoor je last blijft houden van de rugpijn?
ik weet niet zo goed wanneer ik deze keer ongesteld moet worden omdat ik geen ovu testjes heb gebruikt en dus niet zeker weet wanneer men eisprong is/was. Ik had dinsdag voor ik naar het onderzoek ging eventjes wat slijmerige afscheiding. En nu vandaag ook weer ineens rekbaar slijm dus ik weet het niet zo goed. Maar ik denk dat ik ook rond de 21-22 ste ongesteld moet worden ( liefst niet maar ja ..ahah). 

Ik blijf inderdaad verder testen Haha. Maar blijft vreemd, nu dag 19. Begon met testen vanaf dag 10. Vanaf dan ook regelmatig aan het klussen.
De slijm methode is af en toe ook lastig te zien af en toe hè. Ben je wel wat rustiger en minder ermee bezig nu je niet aan het testen bent? 
We gaan gewoon samen weer afwachten in dezelfde periode. Fingers crossed hè! ;)

Ja klopt, soms had ik geen afscheiding maar wel een eisprong( positieve ovu testjes) dus soms kan je daar ook niet veel op rekenen ahah. Maar inderdaad lekker verder blijven testen! ( en klussen haha!)
Ja ik voel me egt super relaxed deze keer. De andere keren was ik aan het stressen of ik wel een eisprong zou hebben, en of ik op tijd zou klussen, ... Het komt waarschijnlijk ook door het onderzoek dat ik me opgelucht voel en nu gewoon aan het afwachten ben. Ik moet wel zeggen dat ik gisteren en vandaag erg dikke afscheiding had ( sory voor het ongemak! Ahah). Dus ik ga er vanuit dat dit men eisprong wel kon zijn. 
Jaa ik duim zeker en vast mee voor ons! ❤️

Haha, ik had vandaag ook zo’n soort rauwe eiwit klodder (klinkt altijd lekker smakelijk hè Haha!), maar de test is nog negatief. We iets donkerder dan gister. Maybe dus echt een late eisprong en wordt die morgen positief. Vandaag hoofdpijn toen ik wakker werd, dus misschien komt dat door die hormoonveranderingen rond de eisprong?
Lopen we dit keer ook weer gelijk ;) 
Fijn dat je je wat relaxter voelt. Dat zal al een hoop schelen denk ik. Nu kijken of we het rustig kunnen afwachten! Ben wel sinds ik ziek was echt moe. Hopelijk neemt dat nog wat af!

Test vanavond nog een keertje, kan zijn dat die vanavond al positief aangeeft! 
Ja nu kunnen we weer samen afwachten, spannend hé haha. De tijd tussen de eisprong en de menstruatie duurt altijd zo lang. 
Rust maar goed uit en verzorg u. Is je rugpijn al minder?

Terug
Bovenaan