Lage Rugpijn

Haha heeft niet hoor! Soms glippen berichtjes er Idd even doorheen! 

Spannend die nipt voor nieuwjaar. Laten we er vanuit gaan dat alles goed is he! 

Hier nog steeds niet echt klachtjes. Boobs niet echt heel gevoelig, alleen de tepels minimaal haha. Misselijkheid soms een beetje, verder wel rugpijn en nog wat buikpijn af en toe. Ohja en beetje last van mijn darmen, maar dat is ook zoiets waarvan ik vaker last heb haha. Allemaal vage klachten dus! En hoe gaat het met jou? 

Super leuk om in die periode naar Bali te gaan. Heb je inderdaad lekker weer! En belgie / NL is meestal ook fijn in de zomer! Vind het altijd super fijn om naar een warm land te gaan als het slecht weer is in NL haha. Extra genieten is dat!

Ja laten we hopen dat alles goed zit. Weet je al wanneer je eerste echotje is? En hoeveel weken zou je nu ongeveer zijn?
Fijn dat je niet al te veel klachtjes hebt ahah! Dat van die darmen is herkenbaar hier. Gelukkig is men misselijkheid een beetje over. Ik had het ook zo druk deze dagen en was blij dat dit tenminste niet in de weg stond. En hoe zit het met je dromen, of is dat ook al wat geminderd? 

Ja hopelijk kunnen we dan gaan! En ben je al bezig met voorbereidingen voor Afrika? Ahah

Ik heb nog steeds niet gebeld voor een echo (a). Ben nu 5w 5d. Begin nu wel een beetje misselijk te worden af en toe. Niet heel heftig, geen spugen, maar alleen het gevoel. Ondanks dat het geen gevoel is, vind ik het toch ergens ook wel een beetje geruststellend. Die Boobs doen namelijk nog steeds geen pijn. Dat slechte slapen heb ik nog wel. Mijn dromen zijn niet meer zo heel heftig, maar wel nog aanwezig.
Wat fijn dat jouw klachten wat minder worden. Met dat overgeven is het lastig om je ding te blijven doen natuurlijk. Hoe voel je je verder? 

Haha, voor Afrika willen we alvast wat dingen boeken nu en de rest later. Zijn jullie Indonesië al aan het uitzoeken? Ik vond ubud echt heel leuk, maar we zaten er best kort dus dat was jammer. Eilandjes Nusa lembongan en Gili Trawangan vond ik ook echt leuk! Genoeg te doen in ieder geval ;) 

Oh je zou al over een tweetal weekjes een afspraak kunnen maken voor een eerste echo toch, wat spannend. En ja ik snap jou wel, het geeft meer een gevoel van zwangerschap als je iets van symptomen hebt ahah. Hier is het nog steeds dat misselijk zjn af en toe, maar merk wel als ik het druk heb dat ik het niet heb, en hoe langer ik thuis zit het wel heb. Heel gek. En ik ruik dingens nu ook echt extreem harder, wat voor anderen blijkbaar meevalt ahah. En heb me dit weekend zo hard laten gaan qua voeding, echt veel gesnoept. Zal vanaf morgen weer gezond moeten doen haha.
En begint het al een beetje werkelijkheid te worden? Ahah. Heb je dat ook dat je soms vergeet dat je zwanger bent, gelijk met dingens dragen of doen? Want ik ben ook ene dat meeste dingen wel stevig kan vastpakken en nu tog wel rustig aan moet doen ahah. 

En voor hoe lang zouden jullie blijven alweer in Afrika? Denk wel dat jullie genoeg te doen zullen heben ahah. En hoop dat je niet te moe zal zijn! Hier hebben we eerlijk gezegd niet meer verder over gepraat of gezocht ahah. Meestal gebeuren bij ons die dingen last minute maar deze reis wil ik wel echt goed plannen! Dit Word het " laatste" vakantietje onder ons tweetjes dus moeten er wel van kunnen genieten ahah

Haha, ja zou kunnen inderdaad! Denk dat ik in het nieuwe jaar even ga bellen voor een afspraak. Zo'n eerste echo was leuk, maar daardoor werd het de vorige keer wel weer heel 'echt' en dachten we daarna alleen aan hoe het allemaal zou zijn. Terwijl met die echo erna het toen niet goed bleek.. Nu voelt zo'n een eerste echo een beetje nietszeggend ofzo. 

Maar pfoeh, ik heb m'n klachtje te pakken hoor. Ben nu echt misselijk en sommige geurtjes kan ik echt niet hebben! We hadden zo van die geurstokjes in huis en dat vond ik lekker ruiken en nu kan ik dat echt niet meer hebben. Die geur blijft alleen redelijk sterk in huis hangen haha. En ik ben erg moe. Val echt rond 21u al in slaap op de bank haha. 
ahh eens een keertje losgaan in het weekend mag wel toch! Goed dat je eetlust wel al een beetje terug is, beter dan alles uitspugen! 

Haha, echt vergeten doe ik niet. Maar ik moet wel steeds denken: Ohja, nee, geen tonijn pizza voor mij. En als we weg gaan met vrienden zorg ik ervoor dat ik terugrij, dan kan ik 'bob' spelen haha. Met kerst gaan we sushi eten oa, dat moet ik ook laten staan, dus hopelijk let iedereen op zichzelf hahaha! Gaan jullie wat leuks doen met de feestdagen? Bij jullie weten de families het allemaal al toch, dus je hoeft niet sneaky te doen ;)
Wij willen 3 weken naar Zuid Afrika. We hebben nu al de eerste paar dingen geboekt. Heb er echt veel zin in! In Bali met z'n tweetjes heb je echt genoeg keuze! Je kan in Azië heel makkelijker alles last minute boeken qua hotels enzo. Dat is echt zo makkelijk! Alleen je vliegtickets zou je in de gaten moeten houden. Die kunnen nog wel eens sterk verschillen! Ken je de website van corendon? Die hebben soms echt goede deals. Bij ons was toen een x een vliegticket loslopen super duur en op corendon met hotel was die voor dezelfde data veeel goedkoper! 

Jaa ik snap wat je bedoeld. De eerste echo is ook gewoon echt leuk om het hartje te horen. Verder weet je dan nog niets. Wij hebben over 2 weekjes ongeveer weer een echo. Dan word denk ik ook de nipt gedaan.. 
Oh dat van die geur herken ik volledig! Ahah heb ook geurtjes uit de living gehaald ahaha. Maar is wel ergens fijn denk ik dat je nu zoveel symptomen hebt als misselijk en moe zijn en dat van die geur dan ahah. Neem je nog steeds enkel foliumzuur of nog andere vitamientjes erbij? 

De sushi zal je indd moeten laten staan ahah. Maar er is ook vega sushi niet? Mag dat dan wel? Lekker gewoon iets anders bestellen. Doen alsof je er geen zin in hebt, of al hebt gehad van de week haha. Bij mij is het ook zo, als ik met mijn man buiten eet ergens dat ik me daarna ook echt slecht voel. Dan dat ik thuis zelf kook. Ik heb ook gezegd dat ik voortaan niet meer iets van buitenhuis wil halen ahah. En ja hier weet iedereen het toch, kerst vieren we niet maar met nieuwjaar zitten we wss weer met heel de familie samen en is dan ook wel leuk dat ze altijd rekeking met je houden ahah. 
Corendon ken ik indd, bedankt voor de tip! zal daar ook eens een kijkje nemen. En ik kan et geloven dat je er al super veel zin in hebt ahah. Eventjes tussenuit en voor drie weekjes, welverdiende vakantie ahah

Hoi Ano en Yres!
Leuk jullie verhaal te lezen!
even een vraag.. in de cyclus toen jullie aangeteld waren, hadden jullie toen ook last van die lage rugpijn voordat jullie wisten zwanger te zijn?
liefs van mij!

Terug
Bovenaan