Lage Rugpijn

Hey SWV,
Bij mij was het indd wel zo dat ik rugpijn had een klein weekje voor dat ik wist dat ik zwanger was. En normaal gezien heb ik meestal( niet altijd) een klein weekje voor ik ongesteld moest worden wat rugpijn.
Wanneer moet je ongeveer ongesteld worden of had je je eisprong? Spannend eh! Ik wens je alvast heeel veel succes!

Bedankt voor je reactie!
Ik had 13 december een positieve ovulatie test... dus zou komende zaterdag ongeveer weer ongesteld moeten worden.. heb meestal na m'n eisprong meteen last van die lage rugpijn... en dat houdt aan tot ik weer ongesteld word
dit keer had ik er last van rond m'n eisprong daarna trok t weg en vandaag weer wat meer last van

Hmm dus het kan nog alle kanten op. Soms had ik het ook en bleek het gewoon dat men menstruatie op gang was, en deze keer had ik het ook een week vooraf en duurde niet zo lang en bleek dan zwanger te zijn. Al die symptomen lijken heel hard op elkaar jammer genoeg!.. Heb je nog andere symptomen buiten die lage rugpijn? Of voel je je anders? Het is niet meer heel lang voor je het weet! Mss kan je een testje wagen morgen? 

ik heb ook gevoelige en wat grotere borsten. Dit gevoel had ik eigelijk meteen al na de eisprong terwijl ik het normaal pas paar dagen voor NOD heb. Verder de afgelopen dagen wat misselijk in de avond. Maar moet zeggen dat m'n lichaam iedere keer wel iets anders is, dus dan denk ik steeds nu zal t wel raak zijn, en dan uiteindelijk toch ongesteld.. maargoed we weten het pas zeker zodra de ongestelheid doorzet, tot die tijd heb ik nog hoop.. is nu de 11e poging. 
ik test eigelijk nooit van te voren. Ik wacht toch altijd eerst de ongesteldheid af..   

wacht het nog eventjes af, morgen is het al zover en ik hoop dat ze niet zullen doorzetten! Laat je het eventjes weten dan? Ik wens je alvast echt heel veel succes!
En ben je al eens langs een gyne geweest voor controle of dergelijke? Of jou man. Maar natuurlijk is geduld echt het meeste waar je op moet hopen.. ookal is dat soms moeilijk! Verder ben je ook aan het testen met ovulatie testen en is wel al goed om te weten dat je wel je eisprong vind. Heb je een regelmatige cyclus?

Helaas vanochtend ongesteld geworden! Super balen.
ja ben al eens bij de gynaecoloog geweest, ze heeft toen een echo gemaakt en zag er allemaal prima uit. Ben ook gewoon regelmatig ongesteld, geen gekke dingen verder. Mijn man is wel een stuk ouder, maar heeft al twee kids, dus dat zou ook goed zitten lijkt me.
Ik was in november bij de gynaecoloog geweest, moest t nog tot februari proberen, als het dan nog niet is dan gaan ze verder onderzoeken... zo frustrerend allemaal! 
hoelang heb jij erover gedaan  om zwanger te worden? 

Hoi SWV, wat balen dat je ongesteld bent geworden! Die klachtjes van de menstruatie en de zwangerschap lijken iedere maand zoveel op elkaar, heel vervelend! Snap dat je na 11 maanden wel gefrustreerd raakt. Bij ons was het na 11 rondes (10mnd) raak. Toen helaas een miskraam geworden. Vier maanden daarna weer terug zwanger (en nu bijna 7w). Wel 'fijn' dat je weet dat bij jou alles in orde is. Heeft jouw man zijn zaad ook eens laten testen? Zo niet zou ik daar eens naar vragen. 

Anoo, had je kerstwens nu pas gezien. Dankjewel! Hopelijk hebben jullie ook leuke dagen gehad? Hier wel misselijk doorgebracht, maar met meclozine tabletjes kon er toch nog een hoop naar binnen worden gewerkt haha. Mijn buik is nu nog steeds helemaal opgeblazen joh! 
Met oud en nieuw wordt het wel wat lastiger om onder de champagne uit te komen. De smoes 'ik moet rijden' kan ik dan niet gebruiken, want loopafstand. Nog even brainstormen. Hoe gaat het bij jou verder? Al verlost van de misselijkheid? 

Hey SWV, jammer dat je alsnog ongesteld bent geworden! Maar toch wens ik jou nog heen veel succes voor het nieuwe jaar en vergeet niet de moed te behouden. En zoals Yres mss zegt, jou man ook eens laten nakijken? Dan weet je altijd waar je aan toe bent en kan je het vanuit daar verder bekijken.
En haii Yres, hoop dat je het leuk had met kerstmis ahah. En wat ben ik blij, ik ben een beetje verlost van al dat misselijkheid! Het is echt aan het afnemen gelukkig. Wel kan ik echt soms geen geuren verdragen, echt verschrikkelijk! En oei haha je zal nog een goed excuus moeten verzinnen. Mss zeggen dat je wat ziekjes bent, of medicijnen neemt voor iets waardoor je even geen alcohol mag van de huisarts? 
Hier begint het buikje ook te groeien hihi. Jeansbroeken beginnen aan de buik strak te zitten waardoor ik ze gwn losliet met een riem aan ahah. En hoe gaat het verder met jou?

Terug
Bovenaan