Lage Rugpijn

Dat geeft tog altijd een bevestiging van zwanger zijn eh ahah. Mijn man vond het " stiekem" altijd beetje leuk als ik zo misselijk was omdat hij dan altijd meer gevoel kreeg dat we echt zwanger zijn ahaha. 

Ja klopt voldoende drinken is wel belangerijk en geregeld eten. Ik probeer nu wel tussendoor ook wel wat te eten, of theetjes te drinken. Neem je iets in voor het overgeven van maagzuur? Heb dat ook veel gehad maar heb er niets speciaals voor ingenomen. Aankomen op gezonde manier is goed inderdaad maar ik durf wel wat te snoepen savonds wat ik echt eens moet afleren ahah!
Goh het is niet zo dat ik echt al een opvallend buikje ofzo heb ahah. Het is eerder een beetje opgezwollen en vooral onderbuikje dat iets harder uitsteekt nu. In een jurkje of stoffe broek merk je het een beetje, maar als je niet geweten zou hebben dat ik zwanger ben zou je misschien denken dat het gewoon een vetbuikje is hahaha. En laat je vooral niet onzeker maken om die jeansbroeken! In tegendeel, blij zijn dat alles nog goed past ahah. Bij de eerste echo had ik ook een jeans broek aan en toen vroegbdie mevrouw ook van " amai kan je nog jeans aan, ik kon al heel snel geen jeans meer aan". Dus het hangt echt van persoon af. Ik ken sommige meiden die nog tot ver in hun zwangerschap hun kleren aan konden doen. Ik kan ook wel nog aantal broeken aandoen, enkel als ik dan zit merk ik dat het een beetje knelt en denk niet dat dat zo goed is. 
En over de andere testjes van de nipt moet ik nog eens nadenken of dit ook gaan doen of niet. 

Ik ben van plan nieuwe bh's aan te schaffen die tog wel goeie steun geven en goed zitten. Weet nu gewoon niet of ik een maat groter moet nemen of dezelfde. Ik had iets gelezen van meegroeibhs. Enige tips daarin?

Haha, gelukkig heb ik mijn man dat nog niet horen zeggen. Hij grapt wel vaak dat ik een luilekker leventje heb met dat liggen op de bank. Meestal ben ik ook overdag niet zo lekker en gaat het aan het einde van de dag wel weer wat beter. En dan is hij net thuis van werk natuurlijk .
Nee, neem meestal niets in voor de misselijkheid, probeer mijn maag gevuld te houden, maar dat vind ik wel een hele opgave! Als ik echt ergens moet zijn dan neem ik wel Meclozine pilletjes. Dat helpt wel wat. 

haha, dat snoepen in de avond doe ik normaal ook, maar nu met mijn volle buik na het avondeten en de misselijkheid komt het er niet meer van! 

Heb jij ook al van die gekke dingen waar je zin in hebt? Augurken of rare combinaties van eten? Ik merk dat ik soort van trek heb in zo een gegrilde kip van het spit haha. Maar ik ben vegetariër! 

Wat betreft de BH's, nog niet naar gekeken eigenlijk! Mijn boobs doen niet heel veel zeer en zijn nog niet super groot. Mijn bh's van de Hunkemöller  geven nu dus nog genoeg steun. Las wel iets over de bh's van noppies en zelfs Lidl die goed bleken te zijn. 

Oh wauw ahah dat is wek gek dat je zin hebt in kip terwijl je vegetarier bent! Haha. Mss is een idee om een stukje te proeven ahah. En ik zal eens een kijkje nemen naar die bh's. 

Heb je dat ook dat je snel buiten adem bent en dat je hartslag dan heel hoog is ? Hoop dat dit niet zo slecht is voor de baby. Heb er wel namelijk "veel" last van laatste tijd. Maar zal het vandaag eens navragen! 

Superrrrrr veel succes vandaag bij de echo en geniet er van! Ik hoop dat alles in orde zal zijn en laat het maar weten dan! Xx 

Ja, dat buiten adem zijn heb ik ook hoor! De vorige keer ook, alleen toen pas rond 8-9weken. Je maakt blijkbaar meer bloed aan en dat moet allemaal rondgepompt dus daardoor klopt je hart ook sneller en steviger.
Wie weet eet ik ook nog eens kip als het allemaal goed blijft gaan haha. Zou mijn man wel Chill vinden, want hij eet wel vlees haha.
Jij ook veel succes en hopelijk plezier vandaag! Ben benieuwd! Ik mag over een kleine twee uurtjes! Zo spannend! 

Heyyheyy en hoe is het gegaan?? Heb je hartslagje kunnen horen? Ben erg benieuwd! Ahah hopelijk is alles goed verlopen!
Hier zag alles er goed uit gelukkig en hebben we paar heeel leuke mooie fotos gekregen! De baby was super actief, was egt zo grappig om te zien ahah. Helemaal aan het draaien en maar niet blijven stilliggen ahah. Echt geweldig om te zien. Nu nog volgende week de nipt test. Hebben jullie het daarover ook al gehad ?

Ohhh wat klinkt dat super leuk, zo'n bewegend ukkie! Fijn dat alles goed is! Ben heel blij voor jullie! Nu voelt het weer een stukje echter! Zou jou echo'tje wel willen zien. Ben zo benieuwd! Wat is nu je uitgerekende datum?

Hier gelukkig ook een goede echo! Was wel even zoeken, want bij de buikecho zaten mijn darmen goed in de weg, maar ze zag een boontje met een knipperlichtje. Toen toch ook een inwendige en toen was het beter te zien! Over twee weken mogen we nog even een snelle echo en een week later de termijnecho. Heel spannend, maar het eerste vinkje is in ieder geval gezet! 

Oh jullie moeten volgende week terug voor de NIPT? Wij moeten bij 11w echo al tekenen en bloed laten afnemen. Grappig die verschillen in NL en Be! 

Ohja ook grappig: thuis altijd misselijk en daar ook nauwelijks last van gehad. Zal het dan toch de afleiding zijn? Jij had dat ook toen he? Hahaha! 

Oh wat fijn dat je ook een goede echo had! Ook superr blij voor jullie❤️ En hoe voelde het om je klein prutske te zien? Schattig eh haaha. En mag ik vragen waarom je over twee weken weer een echo moet gaan doen? En dan de termijn echo? Wel fijn dat je vaker echos mag doen ahah. Men volgende echo afspraak gaat weer lang duren, ik mis het nu al :( ahah. 

Het was vrijdag, en dan werkt het lab niet om bloed af te nemen. Daarom moet ik volgende week terug komen voor bloed te trekken. Wel fijn dat bij jullie die nipt al weekje eerder word uitgevoerd! 
En goh ons uitgerekende datum is op de 22 ste juli nu, maar bij de eerste echo zeide ze 19de. Maar het zal dus zoiets ongeveer zijn. En die van jullie ?
En klopt van die afleiding! Ahah. Maar hier dacht ik dus ook dat het weer beter ging tot ik die avond na de echo met men man ging uiteten en savonds alles er weer uit moest ( sory voor de vieze details haha) en gisteren ook weer zuur overgegeven. Hoop nu wel dat het stilaan verdwijnt. Gaat het bij jou al iets beter met het moe zijn en misselijkheid?

Ja, was spannend, maar daarna leuk om te zien! Het kleintje was al met z'n hoofdje aan het bewegen. Zo leuk om te zien! 

We mogen over twee weken weer, omdat het vorige x dus fout ging tussen de 9-10w. Nu mogen we in die termijn extra komen, voor alleen een echo. Vind ik wel fijn. 

Ahja, klinkt logisch van jullie nipt. Gaan jullie nu vrijdag bloed laten afnemen? En horen jullie het ook binnen 10w dagen? Bij ons zullen ze de uitslag opsturen naar e-mail als het in orde is en anders word je gebeld. Ook super scary als een anoniem nummer zal bellen!

Balen dat je weer misselijk was tot overgeven toe! Heb je Meclozine wel eens geprobeerd? Dat hielp bij mij wel.

Hier is de misselijkheid wel wat minder afgelopen weekend en vanmorgen ben ik helemaal niet misselijk. Ik vind dat gelijk weer eng! Ook omdat ik de woonkamer echt vies vond ruiken (mijn man en zus roken dat niet) en vandaag ruik ik het ook niet meer! Ben zo bang dat het weer niet goed gaat. Al is er niets wat ik kan doen buiten afwachten natuurlijk. Pray for the best, prepare for the worst? 

Terug
Bovenaan