Lage Rugpijn

Ah wat vervelend dat je je niet zo fit voelt! Inderdaad alles een beetje rustiger aandoen! Ik heb juist veel op de bank gelegen haha. Merk w dat met Meclozine tabletjes is veel meer kan doen en dat de misselijk goed in toom houdt. Misschien moet ik dat toch maar wat vaker nemen. Gister zelfs tot in de nacht naar een feestje kunnen gaan met die tabletjes, terwijl ik overdag echt twee keer heb geslapen en nul energie had! 
Ben jij de enige die het huishouden doet? Anders is het logisch dat je zelf aan de slag gaat natuurlijk! Grappig van die nesteldrang. Daar heb ik nog geen last van hahah.
Oeh zo spannend van die nipt! Ik denk dat ik ga vragen of ik die eerder kan krijgen dan bij de termijnecho. We lopen dan net risico dat we de uitslag op vakantie moeten ontvangen. Dat zou wel naar zijn als je dan met niet goed nieuws wordt gebeld. Al hoeft een slechte nipt nog niet 100% zeker te betekenen dat er iets fout zit met het kindje. 

Ja, dat moeders voor moeders is typisch van Nederland. Wel een goed initiatief! Wel vreemd om in flessen te moeten plassen hahaha. Achja, kleine moeite al met al ;)

Hey Yres hoe gaat het met je?
Gelukkig gaat het hier al wat beter! Bleek dus dat ik een kleine urineweginfectie had maar moest geen medicatie voor innemen enkel veel water drinken! Maar tog vraag ik me af of die rugpijn enz normaal is/was? Had graag nog eens een echotje gehad, want de volgende afspraak is pas in maart.. duurt nog een eeuwigheid dus! Wanneer heb jij je volgende afspraak?
En ohjaa das juist, jullie vertrekken ookal bijna naar Afrika ahah! Zou wel fijn moest je al eerder die nipt kunnen doen, hebben ze daar al iets van gezegd? Hier zijn we nog volop aan het wachten op de resultaten. Normaal gezien weten we het deze week. En dan weten we ookal het geslacht! Haha. 

Heb je verder nog last van misselijkheid? Hier is het echt bijna zo goed als over. Maar wat heb ik tog soms last van hormoontjes en kan ik ineens beginnen huilen en zo een zelfmedelijden krijgen hahaah. Maar goed voor de rest gaat het wel prima! Haha. En ohja, jeans broeken passen me officieel niet meer. Dus de knoop dicht maken en dichtritsen zit toaaal niet fijn en knelt aan men buik. Dus dat word weer een excuus om te gaan winkelen. Heb al leuke zwangerschapsbroeken gezien op zalando etc,..

Hey Anoo! 

Wat fijn dat het alweer wat beter met je gaat! Zo een urineweginfectie is normaal al niet fijn, laat staan met extra kwaaltjes! Heb je nog steeds last van je rug? Ik heb wel vaak lage rugpijn: vanavond moest ik echt even gaan liggen! 

Oh in maart las de volgende echo! Dat is inderdaad ineens ver weg! Gaan jullie geen pretecho inplannen nog? Wij hebben vanavond weer een korte extra echo gehad. Alles goed gelukkig! En weer een goed trappelend mini baby'tje. Dit keer echt een stuk groter dan vorige week. Bizar verschil! En we hebben even het hartje gehoord. Zo leuk! Volgende week vrijdag hebben we de termijnecho en dan maandag erna prikken voor NIPT. 

Bij jullie nemen ze wel de tijd met de nipt he! Lijkt me toch wel zenuwslopend joh! Of wachten jullie rustig af? De kans op een gezond kindje is gelukkig veel groter natuurlijk! 

Mijn misselijkheid gaat de ene dag prima en de andere dag heb ik er ineens weee last van. Ik drink nu wel af en toe een cola'tje. Ben ik minder moe en je wordt er minder misselijk van. Wil er alleen niet te veel van drinken, want te veel caffeine is niet goed natuurlijk. 

Ahh wat leuk dat je al een buikje krijgt! Dan wordt het nog meer echt! Op Asos en limango staan ook positiekleding. Soms denk ik zelfs: Hee leuk jurkje, maar dan blijkt het voor met dikke buik te zijn haha. Nieuwe fase om te shoppen! 

Af en toe heb ik nog wel eens last van mijn rug maar het gaat al veel beter. En gelijk heb je ook! Als je rugpijn hebt, even lekker gaan liggen en rustig aan doen. 

Een pretecho wouden we graag wat later gaan doen in de zwangerschap, maar denk dat we die al eerder gaan doen ahah. Ze zeggen ook dat je " leukere" beelden hebt als je al wat verder bent.  En zooo leukk dat je weer eventjes de kleine kon zien! En gelukkig zag alles er ook heel mooi uit. 

En we hebben de uitslag van de Nipt !!!! Ahah. Eigenlijk al van gister morgend, heel vroeg om 4-5 u toevallig gelezen op men mail ahaha. We hebben een hele goeie nipt gehad, alles was goed en gezond. Geen afwijkingen. En we weten ook het geslacht: ITS A BOYYYY!! ? We zijn zooo erg opgelucht en zooo blij. We wouden ook stiekem een jongetje ahah. Weet je nog dat ik eens zei dat ik een gender reveal wou doen, je kan het al raden dat ik weer niet kon zwijgen ahahah! 

Ik snap je wel, soms doet een colatje wel deugd. Maar zolang je er ook niet te veel van drinkt kan het geen kwaad denk ik dan. 
Ja op Asos heb ik ook al wat leuke dingens gezien. Nu kan ik gaan shoppen voor mezelf en de kleine! Haha

OOOH EEN JONGEN! Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd! En een goede nipt, zo fijn om dat alvast te weten! 
Haha, wat grappig dat je het geslacht al niet voor je kon houden! Dat zal ik ook wel gaan hebben bij een aantal mensen. Hoe vond je omgeving het nieuws? :) Gaan jullie nu brainstormen over de naam enzo? En t kamertje inrichten? 
Gaan jullie trouwens nog op vakantie? Ik ben nog steeds wel moe en misselijk. En de laatste weken ook van die zure oprispingen. Hopelijk heb ik er in Afrika wat minder last van! 

Dankjewell!! Ze waren allemaal supperr enthousiast en blij dat we een gezond jongetje krijgen. Men man ook natuurlijk super trots en schoot in de traantjes, echt schattig ahah. Gelukkig weten ook maar enkel onze dichte familie van de zwangerschap en geslacht. Vandaar dat ik het niet erg vond om het met ze te delen ahah. 

Goh om eerlijk te zijn hebben we het nu minder over gehad over vakantie omdat we van plan zijn te verhuizen, en ik dat wel eerlijk gezegd voorrang wil geven. Zeker omdat we graag op tijd verhuisd zouden zijn voor dat de kleine er is. Dus we zijn nu volop aan het kijken naar hoe en wat. En in namen ben ik echt niet zo goed! Ahah. Ik denk dat er spontaan een naam gaat komen die we leuk gaan vinden, hebben ook nog eventjes de tijd om erover na te denken ahah. 

Oh wat vervelend dat je nog misselijk bent. Probeer maar goed te rusten en neem vooral die tabletjes mee naar Afrika. Misschien gaat die vakantie je wel goed doen en je laten afleiden van de misselijkheid . Hier ben ik zo goed als niet meer misselijk geweest tot vandaag dan weer overgegeven. En weet je al of je de nipt eerder kan doen?

Awee super leuk zeg! En ben je inmiddels al gaan shoppen? 

oh verhuizen is ook spannend! Hebben jullie al wat op het oog? Wij zijn ook al een tijdje aan het kijken, maar die huizenmarkt nu is echt chaos. Is in België waarschijnlijk niet anders? 

Jaaa, de tabletjes gaan sowieso mee naar Afrika. Ik heb nu al een tijdje niet meer overgegeven, maar ik blijf wel misselijk doorheen de dag, alles ruikt ook nog 'vies' of sterk en heb nog altijd zo een vieze smaak in mijn mond houden. Heel de dag nu snoepjes aan het zuigen zodat ik het minder merk haha. Ook dat doorslapen gaat nog steeds niet top, werd vannacht ook weer om 5u wakker. En dan zoooo moe, maar wel echt wakker. En natuurlijk overdag weer moe. Pfff, moet wel gewoon werken, maar mijn capaciteit is wel een stuk lager dan normaal! Als de nipt en alles goed is dan gaan we het ook op werk vertellen. Heb jij dat al gedaan? 

Trouwens, houd jij bij hoeveel gewicht je aankomt? Ik was begin dec 0,9kg lichter dan dat ik nu ben. Gelukkig ben ik een goed gewicht, maar toch bizar dat er nu al bijna een kg aanzit. T mini baby'tje weegt nog niet eens 20g! Ben benieuwd hoeveel er nog aan zal komen! 

Hier is het ook best wel chaotisch. Het ene moment vinden we iets op immo website en een week later als we er naar bellen is het al verkocht. Dan vinden we weer een hele tijd niets. Nu hebben we weer iets gevonden, maar het zijn van die nieuwbouw woningen die nog niet helemaal af zijn. Dus gaan daar eens voor horen hoe dat in elkaar zit en wanneer ze klaar zijn. Ik denk in Nederland kosten huizen een heel stuk duurder eh?
Dat van het slapen herken ik wel. Ik slaap soms snachts ook niet zo goed door waardoor ik overdag echt kapot ben. En zeker de dagen toen ik de nipt mail kreeg was ik al helemaal slapeloos ahah. Het goeie is, dat ik bij men man werk die zelfstandig is. Ik doe vooral de administratieve zakens. Dus echt zwaar werk heb ik niet, en echt veel ben ik daar ook niet meer laatste tijd ahah dus heb wel wat meer vrije tijd nu. Dat scheelt natuurlijk wel! Wat doe jij van werk eigenlijk? En weet je al hoe je u verlof zou willen inplannen?
Ooh ja dat heb ik ook! Ik was eerst een kilo lichter, en nu zogezegd al bijna 3 kilo zwaarder. Maar merk daar eerlijk gezegd niets van. Men jeansbroeken passen ook nog allemaal goed bij men benen dan en enkel bij het buikje dat dan strakker zit en niet goed dicht gaat. Het is ook niet dat ik overdreven veel eet of anders eet. En ja soms snoepen doe ik wel of frisdrank drink ik ook wel maar verschiet er ook wel van hoe snel het gaat pff. Misschien moet ik ook wat meer gaan bewegen en wat meer gaan opletten. Want ze zeggen eigenlijk dat je tot je vijfde maand zo goed als niets hoeft aan te komen. Begint al goed dus ! Hahaah

Terug
Bovenaan