Lage Rugpijn

Oh wat fijn dat ze jullie extra opvolgen nu, geeft jullie ook wel meer geruststelling denk ik, als je weer even je kleine kan zien! 
Ik moet morgen vroeg bloed gaan trekken. Ook een urinestaaltje binnen brengen. En ik zou eigenlijk niet weten hoe lang het duurt voordat je de resultaten hier krijgt. Wel fijn dat ze je de mail zelf doorsturen. Hier moet ik de website gaan raadplegen dan met men Id kaart. En ze sturen het ook nog eens op met de post. En jaa klopt daar ben ik ook bang voor. Nu zien dat ons gzm altijd aanstaat!

ik neem er eigenlijk niets voor. Soms voel ik me snachts ook ineens misselijk en dan eet ik een droog sneetje brood en dan gaat het wel alweer over. Goed dat je je al minder misselijk voelt! En nee joh laat je zeker niet onzeker maken door die geurtjes! Mss is je lichaam het nu al wat gewoon geworden die geurtjes. Bij mij is het ook al veel minder dan in het begin! Positief blijven, ookal is dat soms moeilijk. 

Ik probeer echt positief te blijven en hoop zo erg dat het goed zit, maar ik ben vandaag zo emotioneel. De dag is net begonnen zelfs, maar ben zo aan het stressen. Mijn borsten zijn sinds vandaag ook minder gevoelig. Samen met afnemende geur en misselijkheid vind ik dat toch echt wel heel eng. Kan wel huilen nu. Zal eens kijken of ik mezelf nog rustig kan krijgen, anders bel ik de verloskundige op vandaag. Pfff ik vind dit zo moeilijk. Een tweede missed abortion zal me zo hard raken. Ik moet er niet aan denken, maar die afnemende symptomen... Ik maak me echt zorgen.
Goed, nog even wachten en blijven ademen.

Voor jullie: veel succes vandaag met het bloedprikken!

Paniek voor niets: het was allemaal goed! Ben zo opgelucht! 

Wilde de verloskundige niet bellen (want vond het geen spoedgevallen), maar stuurde ze een mailtje of het 'normaal' is dat je ineens geen klachten meer hebt. Ze belde terug en ik mocht net langskomen. Ze hebben snel een echo gemaakt. Het hartje klopte en de baby was aan het trappelen. Ik ben blij! 

Ohh hey yres, sory dat ik niet meteen kon antwoorden. Meid tog! Ik snap je angsten en zorgen natuurlijk wel maar wat fijn dat je mocht langs komen en de baby er helemaal goed uitzag! Zal wel een enorme opluchting geweest zijn. Stress aub niet zo ahah. Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je niet heel erge zwangerschapskwaaltjes hebt. En voor jou lijkt dat eng natuurlijk! Ik heb ook niet meer veel last van misselijkheid of geurtjes of zere borsten. En ik ben er enkel blij mee ahah. Blijf er vertrouwen in hebben, ik ben er overtuigd van dat het deze keer goed zal blijven gaan! Maar wat ben ik blij dat je toch even opgelucht bent. En stiekem toch ook even fijn dat je je babytje nog een keertje kon zien?

Ja, ik weet het, ik stress veel te snel! Vorige keer stond ik er echt niet zo bij stil. Toen vond ik vooral de eerste echo en die periode ervoor eng, maar omdat we nog niets hadden gezien, vond ik dat nog vol te houden. Nu is de erste echo geweest en sta ik echt op scherp. Maar gelukkig was het gisteren allemaal in orde. En super fijn dat ik eventjes 8min op de tafel mocht voor een echo. 

Weet je wat wel een beetje de grap is? Vandaag vind ik mijn huiskamer weer vies ruiken en was ik weer een beetje misselijk. Oeps! Haha.
Bij jullie alles goed gegaan met de NIPT? Hebben jullie nu gekozen voor alle chromosomen of alleen die doen, Edwards, pattaus? 

Ik heb voor vrijdag een afspraak gemaakt met moeders voor moeders. Zij sparen urine op van zwangere vrouwen om het hcg eruit te halen. Koppels met een zwangerschapswens kunnen dat dan gebruiken. Moet dan weer een zwangerschapstestje doen van hun. Dat lijkt alweer een hele tijd geleden ;) 

Hahaha zo  typish eh! Ineens is die misselijkheid er weer en komen die nare geurtjes weer naar boven. Dus zo zie je maar, de zwangerschap houd je ook voor de gek ahah. 

Ja de nipt is heel goed gegaan. Was maar een buisje bloed wat ze moesten trekken en een kleine voor de suiker na te kijken. En we hebben indd enkel voor die drie syndromen. Ze hadden er verder niet echt iets over gezegd dus heb er eerlijk gezegd ook niet achter gevraagd. 

En oh, wat mooi dat je dat wil doen. Fijn sat je ermee vrouwen met een kinderwens mee kan helpen! Hoe gebeurt dat dan precies met jou hcg? Wel fijn om nog eens een positief testje in handen te houden ahah. 

Haha heeel typisch! Ik ben zelfs de afgelopen dagen weer aan het overgeven. Vandaag echt bijzonder misselijk. Maar, ben gelukkig vrij dus dat scheelt!
Moeders voor moeders is net langsgeweest. Ivm de vakantie kan ik maar twee weekjes meedoen, maar alle beetjes helpen! Ik heb nog een mooi zwangerschapsboek gehad ook. Super leuk! Ze gaan het hcg uit mijn urine halen en daar kunnen ze dan medicatie van maken (pregnyl). Mensen die ivf doen die moeten meestal pregnyl gebruiken om de eisprong te stimuleren.
Wanneer krijgen jullie de uitslag van de nipt? Zeker spannend om daar op te wachten of niet? 

Aah ziezo de misselijkheid blijft nog wel een tijdje ahah. Hier gaat het vandaag iets minder. Heb wat buikpijn en enormeee onderrugpijn.. Ik denk dat ik echt wat rustiger aan moet doen. En ook zo een hoofdpijn. Men man is boos dat ik " te veel" thuis doe, maar voor mij lijkt dit gewoon normaal, omdat ik het zo gewoon ben om alles wat sneller te doen. En ik laat niet graag iets liggen want anders krijg ik echt kortsluiting in men hoofd ahaha. Ik merk wel sinds dat ik zwanger ben, erg op alles let dat alles extra netjes is. Men zussen noemen het dat die  " nesteldrang" begint ahah. 
Maar ik merk tog wel dat het zo belangerijk is om u niet te hard te vermoeien. Ben ook wel snel buiten adem. En smorgends toch ook wel vaak last van sterretjes zien haha. 

En heeel mooi dat je dit wil doen. Heb hier niet eerder van gehoord haha. En handig zo een zwangerschapsboekje! 

Ik zou de resultaten pas volgende week krijgen. En ze sturen het via mail, en met de post. Dus ik ben nu alle dagen men mail aan het nakijken ahah. 

Terug
Bovenaan