Lage Rugpijn

Het was gisteren dan eindelijk een positieve ovulatietest. Ook echt een heftige dikke paarse streep (donkerder dan de teststreep). Op dag 20! Dat betekent dat vandaag of morgen mijn ovulatie is. Ik voel er verder niets van dus moet er maar van opaan dat het echt zo is Haha. Vind het wel vreemd dat het zo lang heeft geduurd. Normaal zou ik denken dat die rond dag 14 valt. En vandaag komt het niet van klussen, want onze werkschema’s lopen langselkaar. Beetje balen, want dit is toch altijd wel het moment. Al zou normaliter gister ook nog moeten rondzwemmen Haha. 
Ik reken nu op nod op/rond de 24e. Zal inderdaad weer een lange wachtperiode zijn! 
Rugpijn is inmiddels iets minder, dus dat scheelt weer! 

Jaa normaal gezien overleven ze het ook nog vandaag!haha, en ze zeggen tot twee dagen na je eisprong kan het ook nog raak zijn dus je hebt nog een dagje. 
Ah wat fijn, nu hopen op het beste!!

Haha, ja. We hebben onze best gedaan, meer kunnen we niet doen.
Nu hopen dat we een beetje rustig door de wachtperiode komen Haha. 
Een beetje goede afleiding zou chill zijn, maar hoe ‘relaxt’ ik nu nog ben, weet ik dat rond de 20e weer meer op alles zou letten. Zo stom Haha. Wat zou nou de beste afleidingsmanoeuvre kunnen zijn? 

Ik weet het echt niet ahah. Ik struggle daar ook altijd mee. Dan begin ik van alles op te zoeken en te lezen. Ik probeer nu gewoon al men dagen goed in te plannen zodat ik een beetje bezig ben, en s'avonds filmpjes kijken in plaats van op google alles en nog wat op te zoeken ahah. En lukt het jou een beetje om er niet te veel aan te denken? 

Haha, vrouwen?! We kunnen onze gedachten niet verzetten wanneer we iets willen ;) 
Nu gaat het wel. Maar dat komt omdat ik nog wel ff moet wachten voordat mijn nod is. En bij jou? 
Heb vandaag wel al twee keer een vraag gehad of ik een kinderwens heb en dat hele verhaal. Ik weet niet of het is dat ik nu meer op zulke opmerkingen let of dat ik toch iets uitstraal ofzo, maar die vraag of implicatie komt toch wel vaak de laatste tijd! Zo maf! Maar het helpt zeker niet met de afleiding Haha.

Ik zit nu net één week voor men nod, dus het afwachten lukt nog wel. Maar ik probeer erop te letten of er iets anders is dan de voorbije maanden ( wat dus niet zo is) maar goed blijven afwachten haha. 
Wat leuk!haha kan zijn dat je iets anders uitstraalt en de mensen in je omgeving het opmerken. Dat geeft altijd hoop hé, en ga je deze keer gewoon netjes afwachten op je nod of vroeger testen?

Nog een weekje, altijd spannend. Ik weet niet zo goed wanneer de nod is. Normaal zou ik rond 28-30d moeten zitten, dus dat zou morgen (28d) tm woensdag (30) zijn. Alleen deze maand was die eisprong zo laat, dat nod ook op 24 juni zou kunnen liggen...
Heb sinds vandaag wel krampen, zoals bij een vooraankondiging. Zo vervelend om het niet te weten! 
Heb jij al last van klachten? 
Vind die vragen over kinderwens altijd ongemakkelijk. Weet nooit wat ik moet zeggen, want ‘we zijn al bijna een jaar bezig’ is niet is wat ik eruit wil gooien. Meestal is het dan: ja, wil ooit wel kinderen, maar ja, wanneer? Het is niet zo dat je het kan ‘plannen’ natuurlijk. Daarna gaat het gesprek meestal over alles wat in te plannen valt enzo Haha 

Ik heb net zoals jou ook wat buikkrampen. En ik verwacht zaterdag m'n nod en heb wel al sinds paar dagen lichte buikpijn. Niet echt buikpijn of krampen maar lichte steken of hoe ik het kan noemen ahah. En aangezien het zo kort bij de nod is heb ik het gevoel dat ik gewoon ongesteld word.. 
ik begrijp je volledig! Vind het ook totaal niet prettig als mensen het vragen en je dan alsof moet gaan doen dat je nu nog niet direkt een kindje wilt of al bezig zijt. Ik zeg meestal dan " jaa op het gemakske hé" en dan lach ik het weg en verander van thema ahah. 

Terug
Bovenaan