Lange weg naar iui

Ja afwachten is lastig.. ik had normaal altijd pijnlijke borsten voor ik ongesteld werd maar sinds die hormonen helemaal niet meer. Best gek toch? Je zou verwachten dat je daarvan wel pijnlijke borsten krijgt. Gister uiteten geweest en toen werd ik daarna misselijk. Was blij want dat kon 3 dingen betekenen: de pregnyl, zwanger of het eten viel verkeerd. Helaas was het het laatste ?. Nouja heb het gevoel dat deze maand weer niet is gelukt. Bah

Heb uiteindelijk gister af en toe bij afvegen en vanmorgen bij afvegen weer roze. Maar sinds vanmorgen ook buikpijn snap er niks van weet nu ook niet als dit menstruatie is welke dag 1e dag is want moet dan weer snel terug om uitgangsecho te maken en beginnen met hormonen. 
Maar je leest ook dat innesteling soms ook kramp geeft. Normaal als ik ongesteld word is het mega heftig met veel bloed nu niks in mijn inlegkruisjes maar alleen met afvegen. Weet het even niet meer.

Nog steeds geen bloed maar mega kramp. Om te testen is het denk ik nog te vroeg want donderdag 2 weken geleden iui gehad dus als ik donderdag geen bloed heb test ik. Maar word gek van onzekerheid. 

Als je hele erge kramp hebt denk ik toch dat je menstruatie eraan komt. Maar ik kan natuurlijk niet voelen wat jij voelt dus lastig te zeggen. Ik zou wel even wachten met testen.

Ik doe met je mee met gek worden van onzekerheid. Ik was gisteravond weer misselijk na het uit eten gaan. Zal wel weer vanwege teveel eten ?. Maar begon gister een beetje gevoelige borsten te krijgen bij de aanhechting. Dacht misschien van bh beugels die een beetje te strak er tegen zaten oid maar sinds een uur knallen mijn borsten echt uit elkaar. Vorige maand had ik dit niet. Beide miskramen heb ik dit wel gehad. Maar na eerste miskraam had ik wel elke maand pijnlijke borsten maar toch een beetje anders. Dacht net dat ik dit niet meer zou hebben met die hormonen na vorige maand. Kan dus 3 dingen betekenen: komt door de pregnyl, krijg er gewoon weer maandelijks last van of ik ben zwanger. Maak mezelf helemaal gek. Heb ook veel puistjes en heb last van mijn darmen.
dit gaan nog lange dagen worden.. woensdag is mn nod als het zoals vorige maand verloopt. Mag zondag pas testen

Irene je moet ook niet zoveel eten haha!! Ja spannend hè, maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden.
Kramp waren vanmiddag vertrokken en geen bloed of iets en net ineens weer beetje roze. Nou normaal als ik ongesteld word is het echt mega heftig bloedverlies met stolsels en heb eigenlijk nooit buikpijn. 
Ik lees ook veel te veel want had natuurlijk 2 eitjes dus misschien is 1 mislukt en daardoor die roze zooi. Bij bloedverlies in zwangerschap krijg je kramp omdat je baarmoedermond dan geprikkeld raakt en het kan ook al bamdenpijn of je darmen zijn. Enige Wat ik kan doen is afwachten he... spannend weekje zo voor ons.

Hoi dames. Spannend he die laatste week! We lopen allemaal op dezelfde tijd geloof ik.
Morgen is het voor mij 14 dagen geleden dat ik een iui heb gehad, maar op dit moment lijkt de menstruatie nog erg ver weg. Geen kramp dus of gekleurde afscheiding.
Ik mag van mezelf woensdag pas testen.
Net als jullie heb ik ook last van gevoelige borsten en ik heb het idee dat mijn tepels groter zijn. 
Nu denk ik alleen dat ik mezelf weer helemaal gek maak en dat ik dingen aan het zoeken ben.
Zo spannend dit...

Alias spannend wist niet dat je ook gelijk liep. Bij mij is iui nu 11 dagen geleden. Zou morgen ongesteld moeten worden. Kan me ook echt niet concentreren op werk. Hebben jullie daar ook last van?

Terug
Bovenaan