Lange weg naar iui

Ik ben van het wachtbankje af geschopt. Vannacht is het doorgebroken. Morgen weer afspraak voor een uitgangsecho. Ik hoorde de assistente zeggen dat ik minder hormonen krijg deze cyclus omdat ik nu 2 eitjes had. Ben het daar niet zo mee eens. Heb ruim 3 weken moeten spuiten om sowieso iets resultaat te hebben ja er waren toen 2 eitjes maar ben bang met minder hormonen dat ik straks 4 weken of langer spuit voor ik een eitje heb. 
Ga het morgen is navragen. Hopelijk testen jullie positief deze week!

Helpmijdewinter door wat jammer! Zeker omdat je toch een beetje hoop had vanwege de buikpijn en roze bloedverlies. 2 eitjes is toch niet erg? Bij ons streven ze daar juist naar omdat je dan meer kans hebt dat de iui wel lukt. Zou het gewoon met je gynaecoloog overleggen en niet met de assistente.
De werkdag gaat zooo langzaam hier. Was net elke keer misselijk als ik ging lopen. Misschien verbeeld ik het me wel. Heb ook beetje hoofdpijn wat weer voortekenen zijn van mijn menstruatie. Heb wel vaker gedacht dat ik zwanger was dus wil niet teveel hoop hebben ?. Pregnyl is toch na 10 dagen uit je lichaam! Dan zou dat al uitgewerkt moeten zijn. 

@irene normaal liep ik voor op jullie maar dit keer heb ik een beetje een gekke cyclus.
Mijn follikels wouden niet goed groeien, dus dat heeft wat dagen langer geduurd. Ik zit nu op cyclusdag 32. De iui is vandaag 14 dagen geleden. Nog steeds geen symtpomen van ongesteldheid. Vannacht had ik gedroomd dat ik zwanger was, dus ik ben nu zo zenuwachtig. Maar ik ga echt pas morgen testen. Ik houd me sterk. 
Dat van niet kunnen concentreren heb ik ook enorm veel last van. Plus dat ik merk dat ik kortaf ben tegen mij collega die vaak over haar dochter praat... Dat maakt de werksfeer er ook niet echt beter op.
@helpmijdewinterdoor ah wat jammer! ☹️ Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen

@helpmijdewinterdoor ik zou trouwens ook de gynaecoloog vragen naar het verlagen van hormonen. Als je er geen goed gevoel bij hebt, dan werkt dat je lichaam misschien tegen. 

Ja ik had precies op dag 9 dat roze dus dacht misschien innesteling en las dat er dan buikpijn bij kan komen maar toen de buikpijn steeds erger werd wilde ik het gewoon niet geloven. Ik ga zeker morgen overleggen want het voelt niet goed om na 1.5 jaar eindelijk de 1e iui weer anders met de hormonen te gaan doen het werkte nu eindelijk.
Spannend morgen testen laat je het ons weten?

Was gisteravond ook nog misselijk maar vanmorgen had ik bruine afscheiding. Ga dus wel weer ongesteld worden. Had zo'n goede hoop deze maand. Wil het liefst nu lekker thuis onder een dekentje liggen met een kopje thee ipv werken. Kan wel weer janken. Vraag me af of het ooit wel gaat lukken

Ja daar heb je zeker gelijk in, maar ik verlies altijd bruine afscheiding een of twee dagen voor mijn menstruatie. De andere keer dat ik bruine afscheiding had en zwanger was werd het een miskraam. Dus al zou ik nu wel zwanger zijn heb ik er ook geen vertrouwen in dat het goed zit. Meestal heb ik pas een echo op dag 10/12

Terug
Bovenaan