Lange weg naar iui

Echo gehad geen cystes dus daar wel blij mee. Echter krijg ik ze niet overtuigd van deze dosis hormonen aanhouden ze willen echt maar 1 eitje ivm de risico's die een tweeling zwangerschap hebben. Dus beginnen met spuiten. Jammer genoeg heb ik lange cyclussen dus zal wel weer net als vorige maand 3 weken spuiten worden voor er wat groeid.
Snap dat je er geen vertrouwen in hebt maar er zij  ook vrouwen die ongesteld worden en wel een gezond kindje krijgen. We gaan knallen aankomende cyclus!!

Ook ik ga weer een nieuwe ronde in. Gistermiddag ben ik ongesteld geworden. Ik zat er ook helemaal doorheen gisteren. 
Morgen heb ik weer een afspraak staan in het zkh.
@irene ik begrijp je helemaal. Ik voel me ook zo negatief. Vooral bij het besef dat we binnenkort 2 jaar bezig zijn... Maar ooit komt onze tijd! Daar geloof ik in.
@helpmijdewinterdoor ik heb de vorige ronde idd ook 3 weken gespoten. In de laatste 2 dagen is mijn follikel erg hard gaan groeien. Tegen mij zeiden ze dat dat verder geen kwaad kan. Het duurt wel vaker wat langer tot de eisprong. Wat dan wel jammer is, is dat je cyclus langer is en daardoor op jaarbasis minder kansen hebt. Maar ja, we worden in elk geval geholpen ?
Succes allemaal de komende ronde ??

Ja heb zelf ook echt kutdag gehad toen het doorzetten.
Ja ze zeiden indd dat het doorspuiten niet erg is en niet slechter is voor het eitje maar het duurt steeds zo lang. Nu dan met minder hormonen heb ik het gevoel dat ik 4 weken moet gaan spuiten en dus pas ergens in april pas weer een kans heb. Voelt echt oneerlijk. Maar kan er Weinig tegen doen. Vanavond weer vol goede moed mezelf gespoten. 
Wanneer moet jij voor de uitgangsecho en welke en hoeveel hormonen heb jij?

Alias vervelend! Ik had al op je gereageerd in het andere topic.

hier nog steeds geen menstruatie... meestal word ik ook rond een uur of 11 ongesteld dus dat kan ook nog

Hallo meiden,
Morgen weer de eerste controle na de uitgangsecho, nu alweer 12 dagen aan het spuiten. Ben benieuwd vorige maand was na 14 dagen spuiten 1 eitje van 10 mm te zien. Daarvoor 2 controles allemaal klein. Daarom nu later de 1e controle.
Ik lees op andere forums dat veel behandelingen niet door gaan. Bij mij gelukkig (nog) wel. Wel met maatregelen. Als je te vroeg bent word er verwacht in de auto te wachten zodat zo min mogelijk in de wachtkamer gezeten word. Mag niemand meer mee dus ook je partner niet. Ik ben al lang blij dat het doorgaat. Na 1.5 jaar hormonen nu pas deze maand voor de 2e iui aan het spuiten. Dus hopelijk blijft hij open tot de iui geweest is. 
Hoe is het bij jullie?

Fijn dat het wel doorgaat bij jullie! Is dat alleen bij jou omdat je al was begonnen met spuiten of bij iedereen ? Succes morgen!
ik heb nog niets gehoord over echo van maandag. Dan zit ik op cd 12. Hopelijk word ik niet vandaag alsnog gebeld dat het niet doorgaat 

Volgensmij gaan alle lopende behandelingen door. Alleen dan met maatregelen zoals geen partner of kinderen mee. Las wel dat ze geen nieuwe cliënten aannemen. En volgensmij gaat als je niet midden in je cyclus zit het oogsten van de eitjes bij ivf niet door. Maar iui en terugplaatsen wel voor nu. Maar dit is voor nu ik hoop dat ze nog even open blijven dat ik deze cyclus niet hoef af te breken

Terug
Bovenaan