Arme boeffieboh, die heeft morgen de hele dag nodig om dit alles te lezen.
En ja er zijn idd veel forums. En de kans dat je hier iemand tegen komt kan natuurlijk altijd, maar das dan wel heel toevallig. Ik zit veel in de topic nieuw en zwanger willen worden en als je daar die verhalen ook leest. Echt lachen, wat je wel niet allemaal moet doen om foliumzuur, een test of vitamine pillen onopgemerkt te kopen. Er was iemand die dus een vriendin tegen kwam, snel de verkoopster een tasje erom gedaan. Ik ga ook echt niet hier in het dorp een test kopen als het zover is hoor. Maar ach op den duur komen ze er toch wel achter. Ik moet nu al oppassen dat in mijn mond morgen niet voorbij ga kletsen.
Een vriendin van me heeft een kleine van ruim 1 jaar en die was ziek dus ik krabbelde op hyves hoe het met hem ging. Gelukkig was ie weer beter en weer gezellig druk aanwezig. Dus toen vroeg ze of wij nog niet zo'n drukte makertje over de vloer wouden hebben (iets in die trend) hahah. Ik moest echt lachen en zei tegen mijn vriend: ''Straal ik nu al zo ofzo?''
Trouwens ff over de vraag betreft mijn beperkingen. Natuurlijk hebben mijn vriend en ik er goed over na gedacht en veel over gepraat. Maar het is niet 100% zeker of ik iets erfelijks heb en komen we misschien ook nooit helemaal achter. We hebben nu samen besloten dat dit ons geluk op een wondertje niet in de weg mag staan. Ik heb een zieke heup dat een op de weet ik hoeveel voor komt bij bepaalde leeftijdscategorie. Daarnaast hypermobiliteit, chronische pijnklachten en als klap op de vuurpijl maart 2007 een auto ongeluk waarvan in nog dagelijks de gevolgen ervaar dmv. whiplash. Dus tja laat je dit alles je geluk in de weg staan? Ik heb deze week mijn chiropractie verteld over onze kinderwens en zij ziet geen bezwaar. Ze geeft aan dat foliumzuur erg belangrijk is. En als het zover is wil ze het graag weten. Want dan zijn bepaald soort vitamine pillen erg belangrijk, weet ff de naam niet meer. Ze geeft wel aan dat het zwaar kan worden, maar ook dat dat voor iedereen wel geldt. Ik heb niet meer kans dan iemand anders op een miskraam of dat het lang gaat duren. Dat is gewoon het lot wat niet in onze handen ligt.
Ik ga weer ff jullie verhaaltjes lezen of zijn jullie al moe? hahahaha
Liefs nathalie