Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Tja je krijgt helaas geen garantie voor een gezond kindje. Zo hoorde ik eergisteren dat het dochtertje van mijn neef staar op haar oogje heeft. Ze is nu 6 maanden oud, kun je nagaan. Ze moet binnen nu en 6 weken geopereerd worden en tot haar 6de jaar met een ooglapje lopen. De kans is op 20 tot 30% zicht geloof ik. Teministe zo had ik het begrepen, maar mijn tante wist er meer van. Ik hoop dat die 20 a 30% kans is op herstel ipv op zicht, arm kindje. Maar zo zie je maar. Haar ouders zijn goed gezocht. Ze heeft een broertje. Verder in de familie van die kant komt ook niks voor voor zover ik weet. En dan moet je als gezinnetje toch zo iets ergs mee maken.

Helaas kun je niet alles tegen gaan. Het enige wat ik kan doen is foliumzuur nemen, misschien dalijk nog omega 3 pillen erbij halen, omdat ik niet veel vis eet. En mijn chiropractie weet het nu dus kan het er met haar over hebben. En ze kunnen alles in de gaten houden. Het kriebeld gewoon om zo'n klein wondertje in je buik te voelen. Laatst legde mijn vriend zijn hand op mijn buik, smelt smelt. echt zo lief.

*zwijmel zwijmel* hahahah

Liefs Nathalie

Ik had al een heel berichtje klaar en toen was ik  er ineens uitgegooid :( Maar ik wilde zeggen tegen Nathalie dat je nooit weet of je kindje gezond te wereld komt dus dan mag je wel wat mankeren maar goed als "gezond"iemand kan het ook fout gaan.
Mama22, ja wij weten nu al namen hahah echt erg, ik vertel het vast wel een keer op het forum maar nu   probeer ik me nog in te houden. Zodra ik zwanger ben vertel ik de namen wel haha. Welterusten!!!

Jeej wat erg, van het dochtertje van je neef, dat wens je ook niemand toe!! Zo zie je maar je weet het nooit en mocht er wat zijn moet je er gewoon het beste van maken, het blijft toch een klein hulpeloos hummeltje!! Ik ken dat gevoel wel hoor, dat je zo graag iets in je buik wil hebben, nou onze tijd komt nog wel

ja erg he.

verzin anders nog wat andere namen erbij....dan weet ik niet welke het wordt...

Ik wil het wel al best verklappen hoor....

Bij een jongen: Axel-Lucas
Bij een meisje: Florence-Luca

Jullie vergeten jullie bannetje eronder te zetten hoorrrrr!
Hoeft natuuurlijk niet steeds, want anders word deze topic wel heelll vol.
Maar dalijk verdwijnen ze op pagina 2. We zijn zo aan het kletsen, hahahaha

Zo ik heb die van mij ff te voorschijn getoverd. Alweer een dagje verder.
Ik ben nog steeds ongi, maar ze zeggen dat ik over 4 dagen alweer mijn ei sprong heb? Dat lijkt me wel apart. Hebben nog niet eens geklust. Volgens mij was eind volgende week mijn meest vruchtbare dag, dat ik uitgerekend had. Pff al die berekeningen ik weet het af en toe ook niet meer hoor, hahah.

Oh ja trouwens er zieten me nog tips te binnen.
* Kattenbak verschonen, mee op passen, liever niet meer doen, of handschoenen aan. Kweet ff niet meer hoe die bacterie heet, maar die is niet goed voor ons.
* Niet teveel koffie drinken, ook dat is niet goed. Ook thee niet mega veel. Rooibos thee mocht geloof ik wel. Moeten jullie maar ff na lezen. Koffie mag wel hoor, maar geloof 3 a 4 koppen per dag.

Jaja tis wat allemaal! hahahah

Weltrusten voor strakkies meiden!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan