Tja je krijgt helaas geen garantie voor een gezond kindje. Zo hoorde ik eergisteren dat het dochtertje van mijn neef staar op haar oogje heeft. Ze is nu 6 maanden oud, kun je nagaan. Ze moet binnen nu en 6 weken geopereerd worden en tot haar 6de jaar met een ooglapje lopen. De kans is op 20 tot 30% zicht geloof ik. Teministe zo had ik het begrepen, maar mijn tante wist er meer van. Ik hoop dat die 20 a 30% kans is op herstel ipv op zicht, arm kindje. Maar zo zie je maar. Haar ouders zijn goed gezocht. Ze heeft een broertje. Verder in de familie van die kant komt ook niks voor voor zover ik weet. En dan moet je als gezinnetje toch zo iets ergs mee maken.
Helaas kun je niet alles tegen gaan. Het enige wat ik kan doen is foliumzuur nemen, misschien dalijk nog omega 3 pillen erbij halen, omdat ik niet veel vis eet. En mijn chiropractie weet het nu dus kan het er met haar over hebben. En ze kunnen alles in de gaten houden. Het kriebeld gewoon om zo'n klein wondertje in je buik te voelen. Laatst legde mijn vriend zijn hand op mijn buik, smelt smelt. echt zo lief.
*zwijmel zwijmel* hahahah
Liefs Nathalie
Helaas kun je niet alles tegen gaan. Het enige wat ik kan doen is foliumzuur nemen, misschien dalijk nog omega 3 pillen erbij halen, omdat ik niet veel vis eet. En mijn chiropractie weet het nu dus kan het er met haar over hebben. En ze kunnen alles in de gaten houden. Het kriebeld gewoon om zo'n klein wondertje in je buik te voelen. Laatst legde mijn vriend zijn hand op mijn buik, smelt smelt. echt zo lief.
*zwijmel zwijmel* hahahah
Liefs Nathalie