Nou ik heb wel zo iets van tja hoe moet dat dalijk met dikke buik, kijken hoe mijn lichaam erop reageerd. Hoop niet dat ik al na een aantal maanden erg rustig aan moet doen. Maar ach dat zien we wel. Droomde laatst al dat ik een bed in de woonkamer had staan en dikke buik, hihih. En ik heb altijd voor mezelf zo iets gehad: ik zal wel niet op ''normale'' manier kunnen bevallen. Of dit daadwerkelijk zo is weet ik niet, maar dat lijkt me niet helemaal goed komen, haha. We zien het wel.Weet je wat het gekke is. Stel mamma22 je test begin volgende week postief. Weet je dat je dan al 4 weken zwanger bent? Ze tellen namelijk vanaf de eerste dag dat je ongi word al als eerste zwangerschapsdag. Dat ben ik laatst ook pas te weten gekomen hoor. Ik zat vanmiddag op een site te kijken en te rekenen en toen zag ik van mocht het deze ronde raak zijn en mijn cyclus weer 22 dagen is, dan krijgen wij waarschijnlijk een kerstkindje, hihih. Tja dan kan je zeggen dat wil ik niet. Maar ja wie zegd dat het deze ronde raak is? Ik ga niet een ronde weg gooien hoor, en het kan eerder of later geboren worden. En ach wel bijzonder, hahah. Ik ben zelfs begin januari jarig. Dus moest ook al een keer denken van goh dalijk moet ik rond die tijd bevallen. En dan zit je weer te denken. Goh misschien gaan we deze zomer wel met zijn 3tjes op vakantie, hahah. En zo fantaseer je wat weg. Maar we kunnen ook rond de vakantie tijd nog bezig zijn hè. Misschien word kindje wel verwekt tijdens een vakantie. Hahha ons hoofd barst nog eens uit elkaar van dat vele denken!