goedemorgen allemaal.... jeeeeemig ik moest even wat doorworstelen haha, wat een schrijven overal...
Nou goed, ik heb dus vannacht behoorlijk veel buikpijn gehad, gisterenavond links onderin een beetje kramp en vandaag rechtsondering. Maar t kan goed mijn stoelgang zijn

, we wachten af, vriend en ik hebben geknutseld op het goede moment. Voordeel is denk ik dat mijn cyclus heel regelmatig is omdat ik al jaren geen pil slik, maar condooms gebruik(te)....
Ik zat gisteren trouwens op het viva forum, waar het zooo ongezellig was, ben blij dat ik nu een forum heb gevonden dat bij mij past en waar het wel leuk beppen is...
zazoutje: zie mijn vorige berichtje, ps; ik ken niemand uit Twello haha dus over je privacy hoef je je niet druk te maken.
Nathalie: wat kan jij schrijven zeg! Ik ben jaloers...
Ik ga vanmiddag denk ik maar naar een Pasar Malam hier in de buurt, dat is een oosterse markt, wel heel leuk en lekker eten (en tenminste veel dingen die ik mag eten!). Ik ben namelijk half Indonesisch, maar zie er uit als een Hollander haha...
Ik slik trouwens sinds 2 weken foliumzuur, ik gebruik ook medicatie dus vandaar , alle extra vitamines zijn nodig...
Ga zo ook maar eens een bannertje uitvogelen...
meiden laat wat van je horen als je het bed uit rolt... ;
doeiii boeffieboh