Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar         1e ronde - 1e kindje             12-04-08
Nathalie, 24 jaar                 2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje             22-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar         1e ronde - 1e kindje               31-03-08

Nou als je maar kan bevallen... dan maar niet op de normale manier! Ja het komt echt wel doordat je er zo mee bezig bent dat je erover gaat dromen! Dat heb ik ook namelijk. En echt waar mama22, als je echt al zwanger blijkt te zijn, spring ik ook een gat voor je in de lucht.   Wauw dan ben je echt vruchtbaar hihi!! Maar ik ga nu wel even lekker slapen, een uurtje korter vind ik maar niet. Ik ga wel fanatiek het forum bij houden, ben benieuwd naar de uitslagenhaha! Welterusten en tot de volgende keer.

Liefs!

Weltrusten meis, ik ga denk ik ook zo maar eens ff mijn bedje opzoeken
Wens jullie hele fijne zondag! Mamma22 we duimen voor je dat de rode duiveltjes weg blijven. Meiden ik vond het gezellig kletsen vanavond en tot snel.

Liefs Nathalie

zazoutje wat grappig, ik woon en werk in Deventer...... zo zie je maar de wereld is klein, wat doe je trouwens verder in t dagelijks leven?

ps: denken jullie aan de zomertijd?? hahahah was het bijna vergeten..

x

goedemorgen allemaal.... jeeeeemig ik moest even wat doorworstelen haha, wat een schrijven overal...
Nou goed, ik heb dus vannacht behoorlijk veel buikpijn gehad, gisterenavond links onderin een beetje kramp en vandaag rechtsondering. Maar t kan goed mijn stoelgang zijn ;), we wachten af, vriend en ik hebben geknutseld op het goede moment. Voordeel is denk ik dat mijn cyclus heel regelmatig is omdat ik al jaren geen pil slik, maar condooms gebruik(te)....

Ik zat gisteren trouwens op het viva forum, waar het zooo ongezellig was, ben blij dat ik nu een forum heb gevonden dat bij mij past en waar het wel leuk beppen is...
zazoutje: zie mijn vorige berichtje, ps; ik ken niemand uit Twello haha dus over je privacy hoef je je niet druk te maken.
Nathalie: wat kan jij schrijven zeg! Ik ben jaloers...

Ik ga vanmiddag denk ik maar naar een Pasar Malam hier in de buurt, dat is een oosterse markt, wel heel leuk en lekker eten (en tenminste veel dingen die ik mag eten!). Ik ben namelijk half Indonesisch, maar zie er uit als een Hollander haha...

Ik slik trouwens sinds 2 weken foliumzuur, ik gebruik ook medicatie dus vandaar , alle extra vitamines zijn nodig...
Ga zo ook maar eens een bannertje uitvogelen...

meiden laat wat van je horen als je het bed uit rolt... ;

doeiii boeffieboh

Goedemorgennnnnnnnnn, hahah boeffieboh kon je er door komen met ons geklets. Ja het was zo ontzettend gezellig gisteravond dat we maar bleven kletsen. In het begin lekker langs elkaar heen, maar uiteindelijk ging het helemaal goed. Hahah dank je. Zoveel schrijvers talent heb ik toch niet? Ik klets gewoon gezellig mee, ratel wat af hier. Kon het niet laten om nu dus weer ff te kijken. Maar ik moet opschieten   want moet me nog optutten. Vanmiddag namelijk feest van mijn opa&oma, kan moeilijk in mijn zijden pyjama aankomen hè, hihih.

Waarvoor gebruik je medicatie boeffieboh? Nou meiden ik moet jullie verlaten, kan nog wel veel langer kletsen, maar dan komt het niet goed hiero.

Fijne zondag! en tot vanavond! Liefs nathalie

Nou ik heb net de agenda er maar us bijgepakt haha..wist echt niet meer hoe en wanneer ik nou ongesteld was geweest en dus gestopt met de pil...
Nou nu ist duidelijk. 4weken terug was ik ongi. dus zou't nu deze week weer moeten worden en anders....jaja dan is misschien nr 2 wel in aantocht!! vind best spannend en vooral leuk..ben benieuwd....

Terug
Bovenaan