Nou ik lig ook lekker op de bank nu, laptoppie op schoot... en idd ook even bijlezen!! Mijn vriend zijn helemaal in een happy stemming, gewoon het idee dat we er nu echt aan gaan beginnen. Alleen als ik al die verhalen hoor van zoveel andere dat het nog zooooo lang kan gaan duren dan wordt ik wel een beetje depri. Als ik iets wil, dan wil ik het gelijk maar ja zo werkt het natuurlijk niet met zwanger worden Ik kom er nu wel een beetje in, in dat forummen. Ben er nu achter met wat ze bedoelen met " op de wachtbank" haha, gisteren dacht ik nog dat diegene die daar op zitten niet wisten wanneer ze ongesteld moesten worden.!!!
Zelf heb ik ook nog geen boeken gelezen, lees net als Nathalie veel op het internet. En poeh er is een hoop te vinden!! Doen jullie er nog iets extra's aan om zwanger te worden?? Naast het extra klussen op D-day 😉 Ik las nl. dat je na het klussen het beste nog even 20 minuten met een kussen onder je billen moet liggen!?? Nou ja zal wel onzin zijn maar probeer het toch even uit haha.
En ik kan me voorstellen dat je de rook vind stinken in restaurants vies vind, helaas ben ik zelf een roker. maar ik stop wel zodra ik zwanger ben, ja miss. klinkt dit voor een nietroker echt stom, ik zou eigenlijk nu al moeten stoppen maar ja dat lukt nog niet
Nou morgen ben ik een avondje zonder vriend dus waarschijnlijk (wel zeker haha) hier ook nog te vinden, dus nog meerdere? Zou gezellig zijn...
Liefs