Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hi Nathalie... jahhaaa ik ben er doorheen hoor, hey welke boeken hebben jullie eigelijk door zitten lezen? Ik vond vorige week het boek van beatrijs Smulder voor weinig op een rommelmarkt... leuk en interessant boek, en heb ook al het boek van Aukje van Ginneken uit.. dusss..

Ik ga vanmiddag weg, maar ben benieuwd wat er tussentijds weer gepost wordt.

Goedemiddag op deze regenachtige lentedag
Zo Boeffie dat is ideaal dat je altijd condooms gebruikte, en dat je precies je cyclus weet!! Haha voor de rest is het nog een beetje gissen volgens mij.
Ik werk trouwens ook in Deventer, ik doe administratief werk.
Het is echt verslavend dit ja, ik ging net gelijk even kijken toen ik uit bed kwam. (ja ben een echt uitslaper, zolang het kan hihi) Was zo leuk gister... Al die herkenbare verhalen!!
Nou ik hou het kort want ik ga zo naar een verjaardag, waarschijnlijk tot vanavond en anders morgen wel ;)

Fijne dag iedereen!

Liefs

hoi allemaal, ik kom net uit de stad, en voor t eerst maakte ik me druk om de mega rooklucht die in een restaurantje hing.. pff en ik ben niet eens zwanger..maar ineens vind ik dat rookverbod wel erg ideaal...

groetels Nina

Hoiiiiiii meiden was ik weer, ben uitgefeest, hihih. Heb weer een beetje bij gelezen hier en daar. Het was idd gezellig gisteravond. Om ff terug te komen op de vragen. Ik heb nog geen boeken over zwangerschap of zwanger willen worden gelezen. Op dit forum lees ik van alles, ook mede door de ervaringen van anderen. En af en toe neus ik op het net om info op te zoeken waar ik benieuwd naar bed. Maar nu een beetje moe. Lig beetje lui op de bank met dekentje, laptop erbij en verhaaltjes van jullie te lezen, hihih. Fijne avond en misschien tot later!

Liefs Nathalie

Nou ik lig ook lekker op de bank nu, laptoppie op schoot... en idd ook even bijlezen!! Mijn vriend zijn helemaal in een happy stemming, gewoon het idee dat we er nu echt aan gaan beginnen. Alleen als ik al die verhalen hoor van zoveel andere dat het nog zooooo lang kan gaan duren dan wordt ik wel een beetje depri. Als ik iets wil, dan wil ik het gelijk maar ja zo werkt het natuurlijk niet met zwanger worden  Ik kom er nu wel een beetje in, in dat forummen. Ben er nu achter met wat ze bedoelen met " op de wachtbank" haha, gisteren dacht ik nog dat diegene die daar op zitten niet wisten wanneer ze ongesteld moesten worden.!!!

Zelf heb ik ook nog geen boeken gelezen, lees net als Nathalie veel op het internet. En poeh er is een hoop te vinden!! Doen jullie er nog iets extra's aan om zwanger te worden?? Naast het extra klussen op D-day ;)   Ik las nl. dat je na het klussen het beste nog even 20 minuten met een kussen onder je billen moet liggen!?? Nou ja zal wel onzin zijn maar probeer het toch even uit haha.

En ik kan me voorstellen dat je de rook vind stinken in restaurants vies vind, helaas ben ik zelf een roker. maar ik stop wel zodra ik zwanger ben, ja miss. klinkt dit voor een nietroker echt stom, ik zou eigenlijk nu al moeten stoppen maar ja dat lukt nog niet
Nou morgen ben ik een avondje zonder vriend dus waarschijnlijk (wel zeker haha) hier ook nog te vinden, dus nog meerdere? Zou gezellig zijn...

Liefs

Foeifoei roken, hihi. Ik doe het gelukkig niet, maar mijn vriend wel. Ik weet niet of je veel rookt? Misschien kun je nu alvast proberen te minderen, want het heeft wel invloed op je vruchtbaarheid. Ik heb het idd ook gelezen van bekkenkantelen of eventueel kussentje. Ik heb het wel 1x gedaan en denk dat ik deze periode rond D-day zoals jij het zo mooi zeg, wel doe. Je weet maar nooit hè, hahha. Heb dan toch het idee het dan beter er naar toe stroom, hahah.

Het kan zijn dat ik morgen nog ff bij mijn opa en oma ben, want dan zijn de echt 60 jaar getrouwd. Maar ik lees nog wel flink mee hoor, hihih.

Ik denk dat ik zo maar eens mijn bedje in duik, zit hier behoorlijk te gapen, hihi

Weltrusten voor strakkies allemaal en tot snel!

Liefs Nathalie

joehoeee allemaal, ik heb trouwens tien jaar zwaar gerookt haha, dus ik ben al aardig vervuild vanbinnen, wil ik alleen echt niet bij voorbereidingen en een zwangerschap. Naja, ik was me toch benauwd gisteren avond... niet leuk meer.
Ik heb nu net ff een lunch half uurtje, dan weer voor de klas. Ik moet straks op stagebezoek op een basisschool, dus das wel weer leuk al die kleine dreutels..

Verder... is mijn broodje kaas lekkeer! ;)
doeii boeffieboh

Hhaha boeffieboh, mijn broodjes zijn ook lekker hoor. Had erg honger, terwijl ik er vanmorgen niks door kon krijgen, vreemd vreemd. Ik heb mijn ochtendje werk er weer opzitten. Vanmiddag belasting aangifte regelen en nog andere dingen doen.
Ik ben me toch een partij moe, vannacht onwijs slecht geslapen. Het liefst zou ik nu in bed kruipen en er de komende uren niet meer uit komen, maar ja dan slaap ik vast vannacht weer niet goed en heb er ook geen tijd voor eigenlijk, hihih.

Hoe is ie daar?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan