Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

haha eetse allemaal.. mijn boterhammetjes met (zelfgemaakte)ei salade waren ook heerlijk...

T is hier wel gezellige kletsboel zeg...Leuk! hou ik wel van..moet er alleen nog beetje inkomen, want jullie kunnen zulke elllleeelange verhalen schrijven..ik ben me er beetje aan doorslaan om er ff in te komen. maar wat n werk zeg..hhihihi
Ik ben trouwens nog niet ongesteld..... ben echt benieuwd? zou t liefst een test doen hihi...maar w8 t/m a.s. zondag als ik evt niet al ongi ben geworden..
succes allemaal als jullie ook in die twijfel/onzekere periode zitten!!

jaaah was ik weer even, inmiddels weer thuis met laptop op de bank, heerlijk weertje buiten, wat wil een mens nog meer???
Omdat we gaan verhuizen over drie weken, ben ik elke dag met dozen in de weer, net ook maar weer eens heel wat kleding opgeruimd, ooit heb ik een felix the cat romper gekocht, kwam ik weer tegen, voor t geval dat haha
Nou ja, ik ben heel benieuwd of t raak is, ik denk het niet, weet niet waarom, is zo'n gevoel he.
Hebben jullie ook van die mini foliumzuur pilletjes? Je vraagt je toch af hoe zo'n kleine tablet, nou echt wat kan doen, maar ik slik ze braaf :)

Ik geloof dat ik me zo maar eens aan een filmpje ga vergapen, of aan mijn berg nakijkwerk :(
Gisteren avond trouwens reservation road gezien, gaat over verlies van een kind, nou janken met de pet op hoor... moet je toch niet aan denken... pfff...

x boeffieboh

Hallo Dames,

Hier ben ik eindelijk weer....
Vannacht dienst gehad, pffff voor de eerste keer, maar heb gelukkig alles weer bij kunnen lezen....was gelukkig niet zoveel als zaterdag hahahaha.

Ik heb ook vrij lang gerookt, maar toen ik mijn vriend leerde kennen stond hij er al heel snel op dat ik ging stoppen. Dus toen ben ik meteen gestopt en zonder moeite!!!!! Knap he.
Ik denk dat als je het echt wilt en echt een doel hebt dat je dan makkelijk kunt stoppen....gewoon denken: Het is niet goed voor het kindje...ik moet stoppen.
En iedere keer als je eentje wilt opsteken; BABY!!!!

Ik ben ook nog steeds niet ongi geworden...........
Gister wel een beetje een rozig kleurtje, maar heeft niet doorgezet vannacht.

Ik heb het dus ook niet kunnen laten om gister een test te doen....mijn vriend had zo de kriebels...maar zoals verwacht was het natuurlijk mis.

Hij had echt de pest in en was diep getreurd, maar ik hou de moed vol en w8 tot eind deze week (denk ik). En anders; NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN!
Hij had stiekem gehoopt dat er toch al iets van een klein streepje te zien was; al was het maar 0,1 mm. Ik hem uitgelegt dat het allemaal nog veel te vroeg is om te testen en als het positief zou zijn dat dat echt een wonder is meteen de  eerste keer raak.
Hij snapte het wel, maar had toch op iets meer gehoopt.

pfff ik vind het toch wel spannend allemaal.

Hoe is het met jullie?? Al aan het foliumzuur????

quote: boeffieboh24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-03-2008 16:26:08'));

oh en voor mamaj, een kort verhaal: ....dat was em dan   hahahahaaaaaaaaaaa
:)

hahaha die vind ik wel goedSnel klaar met lezen he...hahaha...
zo erg ist niet hoor.. doe lekker je verhaal hier..! ik lees wel mee!
Hier nogsteeds niet ongi...hihi vind t best spannend eerlijk gezegd, ben zo benieuwd...
groetjes...

hey mama22, gezellig dat je er weer bent!
Mijn vriend is er niet zo mee bezig, die vind dat we niet teveel moeten rekenen ezo, maar ben ik niet met hem eens, zoals ik al zei, hoe eerder hoe beter ivm medicatie die ik stop heb moeten zetten.
Ik moet zeggen dat ik me vandaag wel rete goed voel, aangezien ik vorige week met nieuwe tabletten (prozac) ben begonnen en die dus goed hun werk doen. Geen bijwerkingen meer, en verder topfit (of zou dat komen door het feit dat ik weer een conditie opbouw, nu ik niet meer rook???!)
Nou ja, ik wacht 12 april wel af hoor...

ik ben voor jou heel benieuwd...

doei doei

Terug
Bovenaan