Maart 2008 Stoppers, wie kletst er meer?

Hallo allemaal

In maart zijn we begonnen voor een tweede kindje, en direct zwanger. Helaas, vanmorgen flink ongesteld geworden, na 5 weekjes zwangerschap. Jammer, maar er zal wel wat mis zijn gegaan met de cel-deling of innesteling. Dus even afwachten hoe mijn cyclus nu zal zijn, en dan opnieuw proberen......

Mag ik met jullie mee-kletsen??

groetjes pien

Hi Pien, tuurlijk, gezellig, klets maar mee! Tjeetje, wat naar zeg dat het is misgegaan... je hoort dat wel vaker, je klinkt erg nuchter, kun je er een beetje mee om gaan?
Ik hoop in ieder geval dat het de volgende keer beter verloopt. Ikzelf moet nog even wachten, tot 12 april... we zullen zien, maar zit pas aan ronde 1, dus niet teveel hopen... wat is je NOD, dan vul ik die in de tabel in...

groetjes BoeffieBoh

ik gooi het lijstje meteen maar even bovenaan;
Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar         1e ronde - 1e kindje             12-04-08
Nathalie, 24 jaar                 2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje             22-04-08
MamaMJ ???

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar         1e ronde - 1e kindje               31-03-08

volgens mij krijg je echt overal trouwens gratis spullen als je zwanger bent hahahaha, ik kan niet wachten (hoe hebberig klinkt dat, nou ja, ik ben natuurlijk wel een echte Hollander...)

en wat een mooi weertje he... ik zit alleen te sniffen , want heb hooikoorts, en mag die medicatie niet nemen.... word nog leuk voor de klas vandaag;

"dear students, today HATSJOE I am going to tell HATSJOE you something about HATSJOE the Thames river and its HATSJOE history....

weten jullie dat ook meteen ik geef dus Engels ;)

groetjes en ik probeer tussendoor nog wel even wat te pennen...

Boeffie

Ik denk dat mijn NOD 29 april is...maar weet het niet zeker, ivm de miskraam.

Ja ik ben heel nuchter hoor, er is gewoon iets mis gegaan, en daar kun je niks tegen doen. Het was direct raak, dus vruchtbaar genoeg, helemaal omdat mijn mannetje tijdens mijn ei in oostenrijk zat....dus van beide kanten niks te klagen. Ik vind het natuurlijk heel erg jammer, maar het is gewoon niet anders.

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Boeffieboh, 24 jaar         1e ronde - 1e kindje             12-04-08
Nathalie, 24 jaar                 2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Zazoutje, 25 jaar               1e ronde - 1e kindje             22-04-08
MamaMJ ???
Angel27, 27 jr                           2e ronde - 2e kindje         29-04-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 22 jaar         1e ronde - 1e kindje               31-03-08

Hoi hoi,
Even om je NOD lijste wat completer te maken.....

Ik ben dus mamaJM: 22jaar en ik zou deze week ongesteld moeten worden (zet t maar op 2-4-08) weet t niet precies namelijk maar ben nogsteeds niet ongesteld...hihi..
Het is de 1e ronde voor ons 2e kindje!
liefs mij

Hoi allemaal,

Ik had al een keer eerder gereageerd, maar heb even geen tijd gehad. Mijn dochtertje krijgt de bovenste tandjes, die heeft nu even alle aandacht nodig.
Tot op heden ben ik nog steeds niet ongesteld geweest (heb tot 6 maanden deels borstvoeding gegeven), is wel lastig want weet nu niet wanneer of of ik een NOD dag heb.
Heb natuurlijk al wel getest, maar deze was negatief. Moet nu donderdag eerst naar de huisarts voor een uitstrijkje . Pas daarna gaan we weer aan het werk...........

Terug
Bovenaan