Maat 50 echt nodig?

Ik had 2 setjes maat 50
Toen mijn zoontje geboren was.
3254 gram 48 cm was dit zelfs nog te groot dus ik heb wat setjes toen laten bij halen. En hij heeft  er echt wel wat weken ingezeten. 
Dus ik zou wel een setje of 2 in huis halen en mee  nemen.  En dan kan je altijd nog iemand wat bij laten halen als dit nodig is

Had op het laatste moment 4 pakjes maat 50 gekocht. En toen kwam er onverwacht een kindje van 2700 gram, die nog zwom in maat 50.  De eerste kraam cadeautjes bestonden vooral uit kleding Maat 50 toen.
Zou een paar dingetjes halen voor de eerste dag/dagen. Wanneer echt nodig is het web mooi kraamcadeau. 

Ik heb spijt dat ik het niet had gekocht, bij ons werd gezegd dat hij groter zou zijn dan het gemiddelde waardoor hij 50 nooit zou passen. Wat bleek, met de geboorte was hij onder het gemiddelde en zwom hij in alle pakjes. Hij is nu bijna een maand oud en 56 is nog te groot. Wel afhankelijk waar het vandaan komt. H&m is sowieso veeeul te groot.  We hebben nu als nog 50 aangeschaft maar had het misschien toch gewoon moeten kopen.  Ik heb nu veel 56 die straks te warm zijn voor het voorjaar. 

Mijn dochtertje heeft nog best lang met maatje 50 gedaan. Maar ach.. als het nodig is en je hebt het niet dan is het ook zo gehaald toch? Heel veel succes met alles!

Ik was in het begin los gegaan met shoppen en had uiteindelijk zon 7 pakjes 50. Volgens iedereen overdreven. Bij de groeiechos werd onze kleine als volledig gemiddeld geschat. Een verloskundige schatte hem zelfs als een 7,5 a 8 ponder. Toen kneep ik hem wel eventjes. Inmiddels is onze zoon geboren met 38,4 weken en bleek hij veel kleiner en lichter te zijn dan verwacht. Zelfs pakjes 50 zijn aan de grote kant. Ik ben blij dat ik onbewust genoeg heb gekocht. Ik zou sowieso 1 a 2 pakjes kopen voor het geval dat. En anders volg je gevoel ipv advies van anderen. Het verschil in merken ervaren wij trouwens ook. 

Wij zijn beide groot maar ons eerste kindje had echt wel maat 50 nodig. Ik zou er wel wat van kopen het is ook zo'n gek gezicht als ze erin zwemmen. 

Ik heb op het laatste moment nog wat kleertjes in maat 50 gekocht en ben blij dat ik het heb gedaan. Heb zelfs nog wat bij besteld in maat 50. Mijn zoontje is nu bijna een maand en past het eigenlijk nog steeds, al kan hij nu ook 56 aan.
Van truitjes kun je de mouwen omrollen idd, een te groot broekje zit veel te ruim om zijn billen.. zijn geboortegewicht was 3460.

Hoi hoi. Mijn zoontje heeft bijna 4 weken maatje 50 gedragen. Hij was gewoon van normale grote. Maat 56 was echt wel te groot. Maar ik denk wel dat als je het omslaat dat het dan gewoon kan. Mischien gewoon een simpel setje aanschaffen? 

Groetjes 

Terug
Bovenaan