Meer dames die voor de eerste gaan?

hallo dames!!

jaja wij proberen ook zwanger te worden... Alleen via een andere weg KID behandeling... Wij zijn 2 vrouwen met een grote kinderwens :)

nu de eerste poging achter de rug... Spannend!!! Bijzonder gevoel van binnen!! Ik ben nu 3 dgn over tijd inprincipe.... Nog even de tijd geven het is nu 2 wk geleden... Geduld moet je hebben zeg!! Ooooh wil het graaag weten:) ik weet dat het mss niet de eerste keer raak is maar heb ook verder geen ervaring nog op dit gebied...

Iemand die dezelfde ervaring heeft??? Mss ook tips wat betreft een goeie zwangerschapstest?? Welke is fijn?

Groetjes

@Johanna-1985

Bedankt voor je reactie. Als ik het gemiddelde van deze twee cyclussen neem zou ik op 29 dagen zitten en ben ik nu dus twee dagen over tijd. Toch?

ben erg in dubio. Testen of niet? Wil mezelf niet gek maken. Wil het alleen zo graag haha...

@Ezz-83

Ik zou misschien je langste cyclus nog even afwachten. Dus wachten tot dag 35 of liefst dag 36. Als je dan nog niet ongesteld bent zou ik testen. Succes!!

Even een up-date ook van mij :) Ik ben ondertussen sinds 21 september bijna onafgebroken ongesteld. Afgelopen week een aantal dagen niets gehad en ik was onwijs opgelucht. Voelde me goed en was weer begonnen met flium (was ik mee gestopt omdat het voor mijn gevoel toch geen nut had). Maar helaas afgelopen vrijdag toch weer heftige bloeding gekregen en tot op vandaag nog gewoon ongesteld... Ik was er helemaal klaar mee dus afgelopen een afspraak gemaakt bij de hipuisarts en om een doorverwijzing gevraagd naar de gyn. En gelukkig gekregen :) moest ook bloed prikken om mijn ijzer niveau te checken. Nu wachten, ergens de komende 2 weken wordt ik opgeroepen.

gebruiker 89, ik had eigenlijk altijd zware menstruatie tijdens de pil. Toen onderzoeken gehad voor endometriose omdat ik er zo veel last van had. Pik heb kort geleden van mijn zus gehoord dat zij ook PCOS heeft. Fijn dat jij eindelijk iets meer duidelijkheid hebt. Hopen dat de medicatie aan slaat!

Ezz-83, ik vind dat ook een onwijs lastige periode. De onzekerheid. Te vroeg testen kan een valse negatief geven, beter iets langer wachten want het veranderd de situatie niet. Aan de andere kant hoop je misschien dan langer dan nodig op iets wat er niet is... Hoe dan ook, onwijs zenuwslopend! Maar ik weet wel als ik nu vriendinnen zie die wel in verwachting zijn dat de zenuwslopende periode niet stopt bij een positieve test, de onzekerheid begint dan ergens pas. Dus laat je niet te gek maken met de test :)

succes dames!

hallo Dames,

Ik ben 26 jaar getrouwd en al 10 jaar samen en dat sinds juni bezegeld met een huwelijk. Nu dacht ik eerst dat ik lekker zou genieten van het getrouwde leven en daarna wel een keer zou beginnen aan kinderen die ik overigens altijd al graag had willen hebben maar nooit in de goede stabiele situatie zat. Nu merk ik dat de wens erg groot is en dat ik een beetje verslaafd ben aan alles wat met zwanger te maken heeft ik zeg zelf dat ik last heb van "rammelende eierstokken" ;) Maar nu hebben we besloten om in januari mijn implanon eruit te halen!!! Alleen heb ik die implanon nu al een jaar of 7 en ben ik dus ook niet meer ongesteld geweest in die tijd (heerlijk) maar toen ik aan de pil zat was ik wel veel ongesteld en kon ik niet doorslikken want het kwam toch. Nu hoor ik die enge berichten over PCOS en begin ik me zorgen te maken. Maar ik wacht wel af. Ik vindt het wel fijn om te stoppen met de implanon en mijn lichaam gewoon puur natuur te laten werken en kijken hoe dat voelt. Mijn man lust nog graag een biertje maar niet overdreven hoor maar ik heb gevraagd of hij ook wil minderen rond de pogingen maar dat vindt hij onzin.... hoe gaan jullie daarmee om?

Hier even een update van mij. Zit vandaag op dag 43 en nog steeds geen menstruatie. Vanmorgen een test gedaan en negatief. Ik word er gek van. Geen menstruatie en niet zwanger. Ik word er zo onzeker van. Meer dames die hier last van hebben? Van zo'n onregelmatige cyclus?

Spannend San! Denk er idd niet te veel over na hoe het gaat zijn na het verwijderen. Als je geluk hebt heb je meteen een mooie regelmatige cyclus en dit is bij de meeste dames het geval.

Ezz; vervelend dat het zo onregelmatig blijft! Helaas kan het maanden duren tot het regelmatig is. Ik zou niet te vaak gaan testen dat word dan steeds een teleurstelling. Ik ben op een gegeven moment iedere maand gaan testen en als ik bepaalde klachten had deed ik er een tussendoor. Maargoed ik heb nooit meer een spontane menstruatie gehad na het stoppen. Afgelopen week ben ik naar 7 maanden weer ongesteld geweest maar dit was dmv medicijnen helaas.

Hey gebruiker 89, wel goed om te horen dat de medicatie aan slaat en je eindelijk een menstruatie hebt gehad.  Hoe gaat het nu verder dan?

Ezz-83,zulke maanden heb ik ook gehad. Echt om gek van te worden... Helaas kwam elke keer de menstruatie uiteindelijk wel. Hoe lang ben je nu met de pil gestopt?

San-89, ik ben zelf gestopt met drinken, mijn vriend drinkt niet maar als hij regelmatig drinkt zou je aan het begin van je periode bijvoorbeeld het kunnen minderen. Maar ik zou er niet direct te zwaar aan hangen. Het beïnvloed volgens mij de kwaliteit wel, maar hoeft niet zo te zijn dat het daardoor niet gaat lukken. Vooral niet vanaf dag een er te gespannen in gaan. Het feit dat je er aan begint is al spannend genoeg.

Succes weer allemaal!

Terug
Bovenaan