Meer dames die voor de eerste gaan?

Hey gebruiker, ik ben nu sinds zaterdag aan de Clomid voor 5 dagen. Vrijdag weer een echo om te kijken of er al eitjes aan het groeien zijn. Hopelijk werkt deze dosering.

Gebruiker551420, mijn mirena spiraal is in augustus eruit gegaan.

Ik vind het wel heel vervelend. Word er ontzettend onzeker van.   Ik heb 5 jaar een spiraaltje gehad, daarvoor zo'n 10 jaar de pil gehad, dus ik weet ook echt niet wat mijn cyclus is.

Hallo dames even een up-date van mij. Ik ben ondertussen naar de huisarts geweest en heb een doorverwijzing voor de gynaecoloog. Heb ook bloed geprikt om te checken voor bloedarmoede aangezien ik al zo lang menstrueer. Maar dat was allemaal nog prima. Heb nu een uitnodiging gekregen voor de gynaecoloog, op 4 januari. Dus dat duurt nog even, plus mijn vriend en ik wilden dan heel graag even op vakantie. Gisteren contact gehad met het ziekenhuis en ik mag volgende week bellen of er ergens uitvallers zijn zodat ik eerder kan (duimen!)

Ben ondertussen alweer 2 weken continu ongesteld, dacht gisteren dat het over was... Maar begon vandaag gewoon weer overnieuw! Gigantische hoofdpijn en misselijk...

Ezz-83 snap je helemaal. In het begin had ik hele lange periodes en was ik dus weken overtijd. Nu is het de andere kant op geschoven. Je wordt er ook onwijs onzeker van. Ik vind het een hele rare ervaring om je lijf niet te kennen. Heb zelf 15 jaar de pil gebruikt. Vind het ook raar hoe je lijf verder veranderd. Borsten die  veel minder gevuld zijn bijvoorbeeld. Al sinds mijn 14e aan de pil, dus ken mijn lijf niet anders.

<span style="line-height: 1.5;">Gebruiker-89 ik hoop dat het goed aan slaat! </span>

Gebruiker 551420 Balen zeg dat je zolang ongesteld blijft steeds! Maar gelukkig heb je nu een doorverwijzing voor dde gyn! Weet je al of je eerder terecht kunt?

Hello lady's!

Over een weekje gaat mn implanon eruit en ik kan niet wachten! Zoals ik de verhalen hier lees gelukkig niet langer gewacht.

Hoop dat het allemaal vlot gaat!

En hier nog goed nieuws?

hey kipje007

Door jou bericht zou ik em er nu ook al uit willen laten halen maar heb afgesproken met mijn man vanaf januari dus ga al een afspraak maken bij huisarts voor 6 januari!!! ik ben ook zo benieuwd en hoop dat wij misschien veel geluk hebben en een mooi bericht snel hier achter kunnen laten

Voor de andere ik vindt het echt heel erg dat het niet vlot loopt en de ongesteldheid niet regelmatig is maar blijf hoop houden..

Ezz-83 erg irritant he die lange cyclus.
Mijn laatste menstruatie was 2 oktober (nog van de pil) dus ik zit nu al op dag 68.. oeff dat is best lang

San 89, wij hadden ook afgesproken om te wachten tot februari ivm ons werk, klinkt gek maar ik zou niet graag bevallen in de drukke periode van mijn vriend zijn werk.

Maar omdat ik zoveel verhalen las dat het zo lang kan duren (ik vind 2 maanden wachten eigenlijk al te lang) hebben we besloten om in december al te stoppen.

Nog minder dan een week maar tijd gaat te langzaam :(

Iemand nog tips waar ik aan moet denken? Ik slik al foliumzuur :)

Liefss

Terug
Bovenaan