Hallo dames even een up-date van mij. Ik ben ondertussen naar de huisarts geweest en heb een doorverwijzing voor de gynaecoloog. Heb ook bloed geprikt om te checken voor bloedarmoede aangezien ik al zo lang menstrueer. Maar dat was allemaal nog prima. Heb nu een uitnodiging gekregen voor de gynaecoloog, op 4 januari. Dus dat duurt nog even, plus mijn vriend en ik wilden dan heel graag even op vakantie. Gisteren contact gehad met het ziekenhuis en ik mag volgende week bellen of er ergens uitvallers zijn zodat ik eerder kan (duimen!)
Ben ondertussen alweer 2 weken continu ongesteld, dacht gisteren dat het over was... Maar begon vandaag gewoon weer overnieuw! Gigantische hoofdpijn en misselijk...
Ezz-83 snap je helemaal. In het begin had ik hele lange periodes en was ik dus weken overtijd. Nu is het de andere kant op geschoven. Je wordt er ook onwijs onzeker van. Ik vind het een hele rare ervaring om je lijf niet te kennen. Heb zelf 15 jaar de pil gebruikt. Vind het ook raar hoe je lijf verder veranderd. Borsten die veel minder gevuld zijn bijvoorbeeld. Al sinds mijn 14e aan de pil, dus ken mijn lijf niet anders.
<span style="line-height: 1.5;">Gebruiker-89 ik hoop dat het goed aan slaat! </span>