A
Anoniem
Guest
Kipje; als ik had geweten dat het allemaal zolang ging duren was ik ook eerder gestopt. Ik dacht dit jaar wel zwanger te zijn (April gestopt). Maar helaas. Nu lijkt de eerste dosis Clomid niet aan te slaan, er was vandaag nog niets te zien. Vrijdag nog een x een echo op dag 17. Als er op dag 20 nog geen groeiend eitje te zien is word weer alles afgebroken met Provera. Ik heb dus gewoon sinds het stoppen nog geen enkele eisprong gehad. Alleen 1 opgewekte menstruatie met Provera voor het starten van de behandeling.
Qua foliumzuur raden ze in het ziekenhuis aan om multivitamine te gaan slikken waar ook vit d en 400microgram foliumzuur in zit. Ik slik zelf de davitamon mama plus. De multivitamine schijnt beter te zijn volgens gynaecologen.
Hoop voor jullie die nu van plan zijn te stoppen met hun anticonceptie wel een regelmatige cyclus krijgen!
Qua foliumzuur raden ze in het ziekenhuis aan om multivitamine te gaan slikken waar ook vit d en 400microgram foliumzuur in zit. Ik slik zelf de davitamon mama plus. De multivitamine schijnt beter te zijn volgens gynaecologen.
Hoop voor jullie die nu van plan zijn te stoppen met hun anticonceptie wel een regelmatige cyclus krijgen!