Meer dames die voor de eerste gaan?

Gebruiker551420; wat fijn dat je ondertussen bij de gyn bent geweest. Ik heb net zoals jou heel veel eitjes op mijn eierstokken zitten. Ben benieuwd wat de Provera voor jou doet! Moet je op dag 3 ook weer een echo? Dit had ik wel de 1e ronde.

Ik ben vandaag ongesteld geworden van mijn Provera kuur. Donderdag begin ik met de Clomid 100mg voor het rijpen van de eitjes. Hopend dat deze dosering zijn werk doet!

Hey gebruiker 89,

Nee ik moet wel bloedprikken op de derde dag van de menstruatie.

Wat was de reden voor de echo op de derde dag?

Wat is clomid precies?

Deze week bij mijn zwangere vriendin een hele tijd het baby'tje kunnen voelen. Fantastisch! Maar toch ook wel zwaar. En zij had geen idee omdat we het nog niet aan mensen willen vertellen dat we bezig zijn zeg maar.

Hoe doen jullie dat?

Succes maar weer dames

Oké verder geen onderzoeken meer?
Ben je al met de Provera begonnen? Veel bijwerkingen van?
Ik had een echo als uitgangecho voor de Clomid. Mag je niet mee beginnen als er bv cyste zitten. Clomid is een soort oestrogeen wat ervoor moet zorgen dat de eitjes gaan groeien zodat je een eisprong kunt krijgen.
Lastig hè met Zwangeren in je omgeving als het zelf niet wilt lukken! Ik vind het soms ook lastig als ik weer lees dat er iemand zwanger is enz.

Hoi Meiden, mijn naam is Sanne en ook wij gaan voor onze 1e spruit. 8 december gestopt met de pil en van een cyclus van 28 dagen uitgaande zou ik morgen mijn nod moeten hebben. Heb halverwege al vage klachtjes gehad lage rugpijn, misselijkheid met vlagen, gespannen buik en zere borsten.. Toen een poosje niks en sinds vandaag weer hetzelfde.. Ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat

Hey Sanne, spannend joh! Hoop dat je snel leuk nieuws hebt!

Gebruiker 89, ik heb de provera ondertussen achter de rug. Gelukkig geen bijverschijnselen gehad. Op de derde dag van menstruatie wezen bloed prikken voor een hele lijst van dingen die ze gaan onderzoeken en nu wachten tot de 20ste voor bloed uitslag. Nu wel mega ongesteld. Voor het eerst sinds stoppen met de pil. Voelt eigenlijk wel fijn. Hopen dat mijn lijf deze kickstart nodig had en het nu weer zelf goed oppikt.

Hoe wordt het nu bij jou gebruiker 89 en kipje 007?

Gebruiker 89 nog steeds niks maar wel nog steeds zere borsten sinds maandag.. We wachten rustig af  anders na het weekend misschien test doen?! Hoe is het bij jou?

551420 heftig masr wel fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden!! Nu hopen dat je beetje regelmatige cyclus krijgt, heeel veeel succes!!

Hey, wij hebben in november een mk gehad. 13 december begin eerste menstruatie, dus nu vol spanning en enorme angst afwachten of we een fijn nieuwjaarsgeschenkje krijgen... @Sanne, we zitten dus samen lekker af te wachten :)

Voor de anderen, ik wens jullie echt enorm veel succes, en geef vooral de hoop niet op!

Terug
Bovenaan