Hoi iedereen,
Ik ben 26 jaar en ben na 11 jaar gestopt met de pil omwille van een grote kinderwens. Eigenlijk ben ik nog volop aan het wachten op mijn 1ste echte menstruatie(cyclus gestart op 28 december), maar ik praat graag al mee. Het is fijn om toch erover te praten met iemand anders dan je vriend. Wij kiezen ervoor om de omgeving nog niet op te hoogte te brengen omdat het misschien stress kan veroorzaken. En het ook fijn zou zijn moest het een verassing blijven!
Het is wel zo dat we momenteel nog condooms gebruiken omdat ik eerst mijn lichaam wil laten wennen aan het ontpillen. Misschien maar niet slecht, want ik heb al last van duizeligheid! We zouden dan tegen juni pas echt beginnen. Maar mijn kriebels voor het moederschap kan ik niet bedwingen!
Ik ken vriendinnen/familie/collega's die zo goed als direct zwanger waren, maar even goed die meer dan een jaar nodig hadden om zwanger te geraken. Dus vrouwen/toekomstige mama's:
1 tip: Laat de natuur gewoon zijn ding doen, ontspan genoeg en niet teveel stressen! Maar in ieder geval veeel succes! 🙂
Elles2309 ik duim mee voor je!