Meer dames die voor de eerste gaan?

Ik ben bang dat het hier uitloopt op een menstruatie.. Licht bloedverlies nu, maar dan weet ik iig wel dat mijn cyclus op 30 dagen zit en dat is volgens mij redelijk netjes

Jaa daarom had er al wel beetje op gerekend dus nieuwe ronden nieuwe kansen

Fijn dat de Provera mee viel gebruiker! Ik word daar moe van en wat chagrijnig haha. En ik bloed er bijna niet van! Nu dus even wachten op de uitslagen, ben benieuwd wat eruit komt en of je over 4 a 5 weken opnieuw een bloeding krijgt uit zichzelf.

Hier niet veel nieuws vandaag een echo gehad op cd11 maar helaas nog geen dominant eitje te zien.. Dinsdag weer een echo.. Hopend op iets groeiends

Sanne balen dat je een menstruatie hebt gekregen maar wel fijn om te weten dat je cyclus kort blijft

Hoihoi, wij gaan ook voor de eerste, ik moet deze dagen ongesteld worden als me menstruatie regelmatig is na de pilstop. Heb menstruatie pijn telkens (al een week) dus zal wel komen deze dagen. hoopte dat het gelijk raak was maar is denk ik ook wel een uitzondering. Nog meer afwachtend voor deze dagen ?

Hoi, februari 2015 zijn mijn vriend en ik er voor gegaan, ons eerste kindje! In september kwamen we erachter dat ik zwanger was. Jammer genoeg heb ik 15 november een miskraam gehad. Op dat moment was ik 11 weken zwanger. Nu gaan wij het opnieuw proberen, ik heb 30 december weer voor het eerst mijn menstruatie gehad. Al is het moeilijk voor ons, we gaan er met veel hoop en moed weer voor!  Hopelijk kunnen wij volgende keer een gezond kindje verwelkomen.

Hoi iedereen,

Ik ben 26 jaar en ben na 11 jaar gestopt met de pil omwille van een grote kinderwens. Eigenlijk ben ik nog volop aan het wachten op mijn 1ste echte menstruatie(cyclus gestart op 28 december), maar ik praat graag al mee. Het is fijn om toch erover te praten met iemand anders dan je vriend. Wij kiezen ervoor om de omgeving nog niet op te hoogte te brengen omdat het misschien stress kan veroorzaken. En het ook fijn zou zijn moest het een verassing blijven!

Het is wel zo dat we momenteel nog condooms gebruiken omdat ik eerst mijn lichaam wil laten wennen aan het ontpillen. Misschien maar niet slecht, want ik heb al last van duizeligheid! We zouden dan tegen juni pas echt beginnen. Maar mijn kriebels voor het moederschap kan ik niet bedwingen!

Ik ken vriendinnen/familie/collega's die zo goed als direct zwanger waren, maar even goed die meer dan een jaar nodig hadden om zwanger te geraken. Dus vrouwen/toekomstige mama's:
1 tip: Laat de natuur gewoon zijn ding doen, ontspan genoeg en niet teveel stressen! Maar in ieder geval veeel succes! :)

Elles2309 ik duim mee voor je!

Terug
Bovenaan