meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Testen!!! Heb je geen test liggen in huis? Toen ik zwanger was van Froukje voelde het ook aan alsof ik ongi moest worden, maar ik was 2 dgn over tijd en hartstikke zwanger! Sorry ik ben nog zenuwachtiger dan jij geloof ik. Wil je geen valse hoop geven en je moet maar testen wanneer je zelf wil... (NU! Hahaha...)
Spannend spannend.... Meid ik duim mijn vingers blauw!!!
Esther.

hahaha eshter!!!!
nou, nu kan in ieder geval niet, heb er geen in huis.. we denken nu vrijdag te gaan testen. Ben natuurlijk vorige cyclus ook over tijd geweest, dus dat zegt ook niet alles bij mij.. alleen nog nooit zo lang als nu... Ben alleen zoooo bang, vorige keer viel het zo tegen.. wij helemaal blij en vol hoop, de test al uit de verpakking en pats.. weg droom ongesteld.. ben ik nu ook een beetje bang voor.... maar goed.... nog eventjes geduld hebben! (of je moet de test vanuit belgie hierheen komen brengen?? !!

dank voor je enthousiasme, doet me goed

liefs sas

hoi allemaal.

Ben hier een paar dagen niet geweest. Werken, zaterdag ongesteld geworden en verjaardag tussendoor. Zag ik daar mn hoogzwangere schoonzus. Dan ben ik stiekem toch wel een beetje jaloers als ik haar zie. erg he!

Maar het is hier wel spannend!
- Sassie nog steeds geen RD's te bekennen? blijf ons op de hoogte houden natuurlijk. ik  ben erg benieuwd.
- Haily ook nog geen RD's toch? De hoge temperatuur is natuurlijk wel hoopvol.
Succes allebei de komende dagen.

En marjan balen dat je ongesteld ben geworden. grrrr
Esther ook balen dat je eerder ongesteld ben geworden  dan normaal!

Ik moet nu wachten op de klusdagen. Ik ga deze maand maar weer eens ovulatietesten bestellen.

groetjes iedereen!!

Hoi Sas, ik kan me voorstellen dat je bang bent voor weer een tegenslag... Spannend hoor. Ik zal je niet meer lastig vallen tot ik vrijdag wat hoor. Hoe is het op je nieuwe werk??
Haily, ik heb jou al twee dagen niet gezien, hoe gaat het met je? Ik hoop dat alles ok is maar ik ben bang dat het een slecht teken is dat je hier twee dagen niet geweest bent...
Hier gaat  het prima, ik voel me inderdaad erg goed. Dat ik weet dat mijn man er hetzelfde over denkt als ik heeft me erg goed gedaan, en ik kan er weer een paar rondes tegen.
(PS Haily, de artsen hier die ik tegenkom sturen niet door na een half jaar maar ook na een jaar. Enig verschil is dat ik zo kan bellen en een afspraak kan maken met de gyn, daar heb ik in principe echt geen verwijzing van de HA voor nodig.)
Groetjes, Esther.

Hey Sassie, wat spannend, ik kom telkens even op het forum kijken of je al iets nieuws hebt geplaats. Ik denk aan je!!!

Inge, balen he, ik ben ook afgelopen zaterdag geworden. Errrugg frustrerend... En ik snap het heel goed dat het een beetje confronterend is, die zwangere schoonzus. In mijn omgeving is ook zowat iedereen zwanger.. Dussss ik weet hoe je je voelt. Hoe lang is jouw cyclus?  Misschien hebben wij  een beetje dezelfde.  

Haily, hoe  is  het bij jouu?

Met mij gaat het gelukkig al weer beter. De domper is weer weg.  Ik  probeer  me nu even bezig te houden met andere dingetjes (de grote voorjaarschoonmaak  met mn mannetje haha). Je wilt niet weten hoe afleidend al dat stof kan werken hihi. Volgende week ergens mijn ei.. Dus even daar op wachten.  Mijn  man en ik hebben trouwens besloten om nog even te wachten met  de gyn. Dat vinden we  nog even te heftig. We proberen het  zowiezo even deze maand nog.  

Groetjes,  
Marjan    

Sas, het is spannend hoor :) Ik duim nog steeds voor je. Ik kan het wel begrijpen dat je liever nog niet wilt testen. Aan de andere kant: je bent over tijd en wat de uitslag ook zal zijn, die test gaat er niets aan veranderen. Maar ik kan het wel begrijpen hoor dus veel succes morgen en hopelijk heb je goed nieuws!

Marjan, fijn dat het alweer wat beter gaat en je moet zeker doen waar jullie je prettig bij voelen.

Esther, voor jou ook vervelend dat de RD's er weer zijn. En fijn dat je ei nu op een gunstig moment is. Dat geeft hoop voor de volgende ronde!

Inge, ook voor jouw vervelend dat de RD's er zijn geweest. Het blijft toch weer een tegenvaller iedere maand en hoogzwangere vrouwen zien is dan ook niet het meest opwekkende beeld op de wereld (vind ik dan).

En Haily, hoe gaat het met jou. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar je afwezigheid op het forum geeft me er niet een heel geweldig gevoel bij. Laat snel wat van je horen. We missen je!

Wat mij betreft: komend weekend zijn we in Genève. Mijn man moet maandag en dinsdag daar zijn voor z'n werk en ik heb besloten hem te vergezellen. Hebben we toch nog een paar dagen samen en we zijn dan even weg. Klusdagen vallen in deze daagjes (denk ik, ovulatietesten moeten het uitwijzen), dus we hopen op een Zwitserse baby :) over 9 en een halve maand. Nee, grapje... we hopen gewoon dat we deze ronde meer geluk hebben, maar ik probeer er eigenlijk nu niet teveel bij stil te staan. Vandaar ook mijn af en toe langere afwezigheid.

Groetjes, Esk

Nou hier dus inderdaad na 2 dagen overtijd alsnog mis. Ben vandaag bij HA geweest: 2 keuzes (aangezien ik al temperatuur en ovu-testen gebruik)meteen naar gyn of eerst zaadonderzoek en lichamelijk onderzoek bij m'n vriend. Dat laatste(lich ond)  is volgens mij niet standaard en had ik niet verwacht. Dus ik heb hem het 'slechte nieuws' net verteld.

Bij vele andere meiden zie ik de afgelopen dagen ook al weer de RD's. Boehoe!!!
Maar bij Sas?? al nieuws????? Ik begin toch echt wel een goed gevoel er over te krijgen!!! Elke ronde een zwangere de laatste 2 maanden, dat moeten we toch doorzetten, he!!

Groetjes Haily

Lijst wordt weer een beetje leeg:

Zwanger!!:
februari ,Natalie 25 jaar, in ronde 9,  uitgerekend 10 oktober 2008 (als het goed is, krijg 26 feb echo)
Evelien, in ronde 14  uitgerekend op 25 september 2008 (12 maart weer echo)

Nodlijst:
4 maart Saskia 24 jaar, ronde 11, 1e kindje......

12 maart Wietske, 37 jr, 8e ronde, 1e kindje
13 maart
14 maart
15maart
16 maart
17 maart
18 maart
19 maart
20maart
21maart
22maart
23maart
24maart
25maart
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart
31maart
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)

Terug
Bovenaan