Sas, het is spannend hoor

Ik duim nog steeds voor je. Ik kan het wel begrijpen dat je liever nog niet wilt testen. Aan de andere kant: je bent over tijd en wat de uitslag ook zal zijn, die test gaat er niets aan veranderen. Maar ik kan het wel begrijpen hoor dus veel succes morgen en hopelijk heb je goed nieuws!
Marjan, fijn dat het alweer wat beter gaat en je moet zeker doen waar jullie je prettig bij voelen.
Esther, voor jou ook vervelend dat de RD's er weer zijn. En fijn dat je ei nu op een gunstig moment is. Dat geeft hoop voor de volgende ronde!
Inge, ook voor jouw vervelend dat de RD's er zijn geweest. Het blijft toch weer een tegenvaller iedere maand en hoogzwangere vrouwen zien is dan ook niet het meest opwekkende beeld op de wereld (vind ik dan).
En Haily, hoe gaat het met jou. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar je afwezigheid op het forum geeft me er niet een heel geweldig gevoel bij. Laat snel wat van je horen. We missen je!
Wat mij betreft: komend weekend zijn we in Genève. Mijn man moet maandag en dinsdag daar zijn voor z'n werk en ik heb besloten hem te vergezellen. Hebben we toch nog een paar dagen samen en we zijn dan even weg. Klusdagen vallen in deze daagjes (denk ik, ovulatietesten moeten het uitwijzen), dus we hopen op een Zwitserse baby

over 9 en een halve maand. Nee, grapje... we hopen gewoon dat we deze ronde meer geluk hebben, maar ik probeer er eigenlijk nu niet teveel bij stil te staan. Vandaar ook mijn af en toe langere afwezigheid.
Groetjes, Esk