meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Ben trouwens ernstig rustig, dus daar geniet ik maar even van! Normaal ben ik rond deze tijd al lekker aan het zenuwpezen...

Eshter: we hebben al een poosje niets van je gehoord, gaat alles goed???

Het valt deze keer inderdaad wel mee met de teleurstelling, ik heb m ´n dip eigenlijk meer van tevoren gehad, hoe maf dat ook klinkt. Net of ik ergens al wist dat ik deze keer ongesteld zou worden.
Moeheid lijkt ook verdwenen... ondanks dat ik gisteren uit een slaapdienst kwam heb ik boodschappen gedaan, het huis schoon gemaakt en de vriezer ontdooid.

Sas, fijn dat je zo rustig kan blijven, je wordt zo moe van dat gezenuw en de klap als de RD ´s komen is dan des te groter.

Haily,  als dat bij jou beter werkt, gewoon blijven hopen! Het klinkt toch erg goed. Ben je al eens eerder net voor een NOD misselijk of duizelig geweest?

Ik heb het idee dat het volgende maand of die keer erop wel eens raak zou kunnen zijn. De lente komt eraan, dat doet altijd wonderen voor m ´n humeur, en wie weet wat nog meer.

Hee staartjager

(hoe kom je eigenlijk aan die naam????!!)
Gelukkig dat het deze ronde meevalt met de teleurstelling! Fijn dat je zelf eht idee hebt dat het snel goed komt, zou geweldig zijn!

Ik denk nog steeds dat ik niet zwanger ben, maar heb eigenlijk ook wel gekke dingen, die ik nog niet eerder heb gehad.. Beginnend met die eisprong die ik opeens voelde. Nu sinds een paar dagen met vlagen erg misselijk, eten valt vaak niet goed. (maar ja er heerst zoveel dat dit ook makkelijk een virusje kan zijn)
Verder viel ik vanmorgen bijna flauw, het werd helemaal zwart voor mn ogen en ik zakte door   mn benen heen. Ook ging ik zonder portemonnee naar de supermarkt?   Laat dingen uit mn handen vallen.. Hahah je ziet het niet echt overtuigende dingen dus, maar wou het toch even kwijt. Kan natuurlijk ook komen door onbewuste spanningen, moet maandag beginnen met mn nieuwe baan. Of mn lijf dacht weer eens wat nieuws te bedenken... pff
Het is niet dat ik nu denk dat ik zwanger ben, voel nog steeds overduidelijk mn ongi aankomen, maar ja.. tis wel raar.

he meiden... succes allemaal! ik ga dadelijk lekker aan de friet!!

Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten?    Ik heb al meerdere keren meegelezen en het is hier altijd wel gezellig.
Op het forum "als zwanger worden langer duurt" wil ik nog niet echt zijn. Daar praten ze over die termen waar ik (nog) niks van af weet.
Ik ben vandaag weer ong. geworden!  En ronde 13 kan beginnen. We zouden naar de HA gaan als het deze maand niet gelukt was. Dus..maar eens een afspraak maken.
Zijn er nog meer meiden die al een jaar bezig zijn?

Hoop dat ik mag meekletsen met jullie.  
Groetjes Inge

ha inge

ja hoor je bent van harte welkom! Wat naar dat je ongesteld bent geworden... Het doet elke ronde meer zeer lijkt het wel...
Spannend hoor, naar de ha! er zijn hier een paar meiden die ook net de eerste stappen gezet hebben (waarvan er 1 even is afgehaakt hier wegens omstandigheden)
Ik zelf nog niet, ga maandag bij mn neiuwe job beginnen, eerst   me daar even op storten, daar kan ik geen gynbezoeken bij hebben denk ik. Voor ons waarschijnlijk dus nog 1 ronde hierna, dan moeten wij er ook aan geloven.

Ik ben in april begonnen met proberen, zit nu in ronde elf, en zit te wachten tot ik wel of niet ongesteld wordt... Normaal zou ik vandaag ongesteld moeten worden, maar mijn cyclus doet de laatste maanden een beetje raar, dus weet nu niet precies waar ik op moet rekenen.   we wachten af..

nou sterkte met deze dagen, die zijn altijd best even pittig.

groetjes!

Oh fijn dat ik mag meekletsen met jullie. Dit is al de 3e keer dat ik dit bericht wil plaatsen! pc doet raar!

Sassie: wat vervelend dat je cyclus raar doet. Ik was in het begin ook altijd redelijk regelmatig.(30-32 dagen)  Maar de laatste maanden ook ineens anders. 35, 37 dagen. En deze maand weer 32!?! raar allemaal.

Het is idd elke maand weer een grotere teleurstelling dat je ongi wordt. Dan kan ik beter maar iets te doen hebben dan thuis te zitten niksen. Gelukkig aankomende week veel werken.

Het zijn wel spannende tijden bij jou! Nieuwe baan en straks hopelijk een positieve test. kan je je wel inhouden 'niet' te testen? Ik heb het daar altijd erg moeilijk mee. Ik zal voor je duimen.

groetjes Inge

Hoi Inge, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je nog niet naar het "langer duurt" forum wil, daar wordt zo met medische termen gesmeten. Ook irritant: zoek je op vruchtbaarheid op google (in de hoop dat je nog een tip gemist hebt) kom je meteen bij allerlei sites over onvruchtbaarheid uit. Daar wil ik nog helemaal niet over nadenken.
Maar in de 13e ronde dus...lijkt met wel zwaar dat je de psychologische grens van het jaar over heen bent. Ik zou inderdaad maar eens met de huisarts gaan kletsen, al is het maar om je man even te laten testen. Dat is vrij simpel, en dan weet je op dat vlak in ieder geval waar je aan toe bent.

Sas, keep it cool, denk aan je nieuwe baan om je af te leiden, en misschien zit er een leuke verassing aan te komen, maar ik zou er niet teveel op proberen te rekenen. (om teleurstelling te voorkomen, maar je symptonen klinken wel goed)
En die nickname van me? Dat is ook iets mafs. Toen ik me aanmeldde op de site bedacht ik allerlei varianten op m ´n naam, maar ze waren allemaal al bezet. Toen tikte ik uit balorigheid "staartjager " in, zo heet de kat van m ´n moeder, met het idee, die naam heeft vast nog niemand. En dat klopte dus, en toen was ik Staartjager.
Overigens is die kat weer genoemd naar een boek van Tad Williams, "Staartjager ´s zang". Maar ik heet eigenlijk gewoon Maaike.

Groetjes, Maaike/Staartjager

hej staartjager haha, leuk verhaaltje hoor! daar zit ik dan heel saai met mn sassie 83...

Ik reken overigens ook nergens op hoor, qua zwangerschap. Ga nog steeds vanuit dat ik ongesteld wordt. Het wordt dan trouwens wel weer een langere cyclus. Anders had ik gisteren al spotting gehad en dan vanmorgen ongi. Beetje balen dus. Maar goed, we wachten geduldig af. Ben nog erg rustig eigenlijk, goed he! haha.
nou ik hou jullie op de hoogte.

Haily.... als je tussen het stuccen door nog even tijdhebt voor een update horen we het graag! hoe is het>????????

fijn weekend nog! Ik ga straks lekker appelkruimeltaart bakken. hmmmm, dan ruikt het altijd zo gezellig en lekker in huis.. iemand zin in een stukje?

Terug
Bovenaan