Hoi Inge, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je nog niet naar het "langer duurt" forum wil, daar wordt zo met medische termen gesmeten. Ook irritant: zoek je op vruchtbaarheid op google (in de hoop dat je nog een tip gemist hebt) kom je meteen bij allerlei sites over onvruchtbaarheid uit. Daar wil ik nog helemaal niet over nadenken.
Maar in de 13e ronde dus...lijkt met wel zwaar dat je de psychologische grens van het jaar over heen bent. Ik zou inderdaad maar eens met de huisarts gaan kletsen, al is het maar om je man even te laten testen. Dat is vrij simpel, en dan weet je op dat vlak in ieder geval waar je aan toe bent.
Sas, keep it cool, denk aan je nieuwe baan om je af te leiden, en misschien zit er een leuke verassing aan te komen, maar ik zou er niet teveel op proberen te rekenen. (om teleurstelling te voorkomen, maar je symptonen klinken wel goed)
En die nickname van me? Dat is ook iets mafs. Toen ik me aanmeldde op de site bedacht ik allerlei varianten op m ´n naam, maar ze waren allemaal al bezet. Toen tikte ik uit balorigheid "staartjager " in, zo heet de kat van m ´n moeder, met het idee, die naam heeft vast nog niemand. En dat klopte dus, en toen was ik Staartjager.
Overigens is die kat weer genoemd naar een boek van Tad Williams, "Staartjager ´s zang". Maar ik heet eigenlijk gewoon Maaike.
Groetjes, Maaike/Staartjager