meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Lieve meiden,

Daar ben ik dan weer even heel vluchtig!!
Afgelopen zaterdag de begrafenis van mijn computer moeten regelen, hahahaha......Hij is nu echt kapot verklaart, HELPPPPP.
Nu zijn ze bezig met iets anders, en als het goed is heb ik woensdag of donderdag weer een computer!!! JOEPPIE

Maar wat jullie schreven over die andere dag om het zaad/sperma  in te leveren, gods daar had ik weer helemaal niet aan gedacht.
Dat ga ik morgen toch maar eens effe doen! Dank je meiden.

Hier is het verder rustig. Gebruik momenteel ook helemaal geen testjes of tempjes meer! Ik kap daar maar eens effe mee. En ik moet zeggen het geeft meer rust.
(tot nu toe dan, hahaha)
We hadden wat problemen met het boeken van de wintersport van volgend jaar.
We hebben steeds gezegd dat we met de hele club weer mee zouden gaan, maar ja.........wie weet.
Vervolgens ging er weer een mail rond in de vriendenclub dat het geboekt was.
Ik heb toch maar even mijn vriendin gebeld en ben er even gaan babbelen. Heb het dus maar gewoon vertelt (met een brok in mijn keel). We hebben nu voor ons 2 geannuleerd, (gelukkig nog zonder kosten) zonder dat alle andere dat weten. Bah ik ben geen mens van geheimen. Maar goed......

Ik heb het NOD schema niet bekeken, maar voor iedereen die er bijna is.......heeeeeeeel veel succes!

En bij wie het weer mis is......bah wat balen. Ik baal met jullie mee!

Dikke kus Ciz

ps. Inge welkom!!!

Ciz, wat balen van je computer! Is er een nieuwe,aangezien je wel kan reageren? Ik hoop dat het lukt om d einleverdag te veranderen!

Sas al nieuws? en hoe was de appeltaart?

Inge, welkom natuurlijk!

Hier waarschijnlijk slecht nieuws. Sinds gister zeer lichte spotting en toename van de 'ongi-buik'. het rare is alleen dat m'n temperatuur hoog blijft: al 5 dagen 36.8 en daarvoor lager. Dus ik wacht op het moment dat hij gaat zakken en de RD echt gaan losbreken.

Groetjes Haily

Hallo meiden,

Daar ben ik ook weer eens. Ik heb niet echt een vrolijk weekend achter de rug helaas. Ben zaterdag ongesteld geworden. Ik moest er echt van huilen, dat heb ik nog nooit gehad, ik merk wel dat de frustraties steeds toenemen. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, en die weet ook dat we een tijdje bezig zijn. Ik heb met haar afgesproken dat mijn man zijn sperma gaat brengen voor onderzoek, en daarna zien we weer verder.
Mn man blijft gelukkig wel nuchter, maar ik ben zo ongeduldig aan het worden :(.

Haily en Sas weten jullie al meer??  Zooo spannend dat wachten.  Evelien, nog van harte gefeliciteerd!!!! Ben superblij voor je

Iedereen die zn NOD verwacht, veel sterkte!!!

Groetjes,
Marjan

Marjan: wat een rotweekend... vervelend dat je weer ongesteld bent geworden!!!  ik hoop dat je je  weer wat beter voelt, weet hoe verschrikkelijk je je kunt voelen..  Hoe lang zijn jullie nu bezig? Spannend hoor, naar de ha... succes!!

Haily: Je bent wel voor het eerst overtijd nu?? 2 maart toch je nod? En ja spotting.. kan twee kanten op he.. als het bij mij zover is, is het geen goed nieuws. Maar ik duim nog even door hoor... en hoop heeeeeeeeeel erg op goed nieuws voor je!!!  Is het  gelukt met klussen van het weekend??

Cis: balen van je computer!! En ja lastig he, al die lange termijn plannen (vakantie enzo)  en al dat gedraai eromheen.. maar ja voor het goede doel, en netjes opgelost zo!

Hier nog geen bloed. Als ik van mn normale cyclus uitga ben ik nu 1 a twee dagen over tijd. Mn vorige cyclus was langer, dan zou ik vandaag spotting gehad hebben en morgen ongi. Echter nog niets hier ... wordt weer een langere cyclus of zou het toch??? ik heb een heeeeeeeeeel klein beetje hoop gekregen, maar we wachten nog even af. Ben nog steeds rustig, echt een unicum haha.

Doeii

Hallo allemaal!!! Jaja ik leef nog... Ik heb me voorgenomen om hier niet meer zo vaak te komen. Het is hier heel fijn maar ik ben door steeds te forummen gewoon teveel bezig met het zwanger worden. En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat het wel helpt... De reden dat ik hier nu wel ineens weer ben is ... omdat de RD's doorgebroken zijn, 3 a 4 dagen te vroeg!!! Balen, maar vol goede moed op naar de 13e ronde. En omdat ik nu eerder ongi ben zal mijn eisprong ook eerder komen en niet tijdens mijn nachten zijn (zelfs ongeveer tijdens 1 van de 5 vrije dagen!); groot pluspunt!! Mijn man zal er aan moeten geloven de komende maand!!! Hehe dat vind ie vast niet erg.
De twee buurvrouwen waar we goed bevriend mee zijn waar ik vorige keer samen zwanger mee was (eigenlijk waren het er 7 van jan-dec uitgerekend) zijn ook voor een tweede aan het proberen, aan de ene kant ben ik bang dat zij eerder zijn dan ik maar aan de andere kant gun ik het ze natuurlijk van harte!!! Hopelijk zijn we weer samen zwanger, zou erg gezellig zijn.
Nadeel van hier zo weinig komen is dat ik wel een heel eind heb moeten bijlezen, en het duizelt me een beetje... Morgen nog maar eens opnieuw lezen hehehe.

Evie; wat een geweldig nieuws!!!! Ben echt blij voor je. Een onbezorgde zwangerschap gewenst, geniet er van!!!

Dan ben ik ZO benieuwd naar Sassie... Het klinkt zo positief!!!! Ik hoop echt dat het raak is, en zal de komende dagen eens kijken hoe het ermee staat. Hoelang kijk je het nog aan, en wanneer ga je testen? Meid ik duim voor je!!!!!!! Mij mag je wel zo'n appeltaartje geven, daar ben ik dol op!!!
Haily, spannend... Hopelijk is het geen ongi... Ik duim ook voor jou!!!

Groetjes, Esther.

even heel snel een update van mij, net een lange dag gehad, dus moe.. manlief is chinees halen, hmmmmmm!
Hier nog niks... t begint langzaamaan spannend te worden hier... maar nog steeds het gevoel dat ie eraan komt.. to be continued..!

eshter: goed wat van je te horen! ik dacht die komt dadelijk opeens vertellen dat ze zwanger is. maar helaas..   bah bah bah bah...  je klinkt gelukkig wel positief.
 voel je je goed verder??

baaaaii

Hoi Meiden,

Ik had toch een rara droom gehad vanacht. Ik had gedroom dat Sas hier op het forum vertelde dat ze zwanger was! Ik dus net gelijk kijken of ik het wel echt gedroomd had en ja helaas. Ik hoop echt dat mijn droom uit gaat komen deze aankomende dagen. Volgende week heb ik weer een afspraak bij de verloskundige voor een tweede echo, echt spannend! Fijne dag vandaag allemaal.

Liefs Evelien

haha!! Droom  je over mij???  nou er zit een kansje in dat ik dat een dezer dagen toch echt kom vertellen.. nog steeds niet ongesteld...!   Het voelt echter nog steeds alsof ik elk moment ongesteld kan worden... hmmm. Aan de ene kant echt geen hoop, aan de andere kant stiekem toch wel een beetje..

haily: hoe is het met jou??

quote: evie1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2008 08:47:12'));

Hoi Meiden,

Ik had toch een rara droom gehad vanacht. Ik had gedroom dat Sas hier op het forum vertelde dat ze zwanger was! Ik dus net gelijk kijken of ik het wel echt gedroomd had en ja helaas. Ik hoop echt dat mijn droom uit gaat komen deze aankomende dagen. Volgende week heb ik weer een afspraak bij de verloskundige voor een tweede echo, echt spannend! Fijne dag vandaag allemaal.

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan