meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

24maart
25maart Esk, ronde 8, 31 jaar, 1e kindje
26maart
27maart
28maart
29maart
30maart EstherBelgie, ronde 13, 30 jr, 2e   kindje
31maart Staartjager, ronde 10, 1e kindje
1 april Haily, ronde 12 ,26 jr ,1e kindje. (zaadonderzoek en anders naar gyn)
2 april
3 april
4 april
5 april
6 april
7 april
8 april
9 april
10 april Wietske, 37jr, 9e ronde 1e kindje cyclus 29 dagen
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april Ciz/Cis   11e ronde- 1e kindje- 28 jaar
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april
26 april
27 april
28 april
29 april
30 april

Hoi meiden,

Had een late eisprong deze keer (dag 15), dus nod paar daagjes opgeschoven naar de 10de. De 14de hebben we voor 't eerst een afspraak bij de gyn. Ik hoop zo dat t niet nodig is en ben ook wel heel benieuwd wat ze dan allemaal gaan onderzoeken, hoop maar dat er niet iets ernstigs mis is met 1 van ons beiden.

Groetjes Wietske

Nou, ik denk dat ik weer mag aanschuiven voor de volgende ronde: ik heb nu spotting (ook al zoiets nieuws...) dus verwacht snel RD's....

Helaas, en stom genoeg heb ik er nog steeds een goed gevoel bij. Ik snap ff niets van mezelf....

... en inmiddels kan ik het met de beste wil van de wereld geen spotting meer noemen. Helaas, ronde 9 is begonnen en nu heb ik dus deze maand een 3 dagen langere cyclus gehad. Balen!

Nou ja, ik voel er eigenlijk weinig bij. Voel me raar. Waarschijnlijk komt de klap nog als ik het m'n man vertel vanavond...

Groetjes, Esk

o nee he...
wat erg esk..! Had zulke goede hoop voor je!

En nog harder balen dat je nu opeens een langere cyclus hebt zeg, je was zo stipt op tijd! Nu maar hopen dat het een eenmalige vergissing was...
sterkte esk.. bah.. ik denk aan je..
liefs sas

Esk, wat lees ik nou! Ik hoopte zo dat het een goed teken was. Wat verschrikkelijk balen, zeg!
Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden. Bah!

Sas, misschien inderdaad goed om oook eens langs de HA te gaan. Ze zeggen eigenlijk dat minder dan 10 dg innesteling aan de korte kant is, maar zeg nooit nooit natuurlijk. Laten we hopen dat die HA helemaal niet meer nodig is, he
Het zaadonderzoek is inderdaad hier niet door gegaan. Stiekum hoop ik toch (ook) dat het allemaal niet nodig is. Zeker nu ik heb kunnen ervaren hoe 'fijn' dat medische circuit werkt.

Cis, succes de komende 'klusdagen". Is soms toch fijn als je weer wat kan doen wat invloed heeft, he! Al hoewel ik er soms ook schoon genoeg van heb.

Hier buikpijn, darmen van slag, misselijk, opgezette borsten. Kortom, alle PMS-klachten die ik anders ook heb. En natuurlijk nog steeds die enorme druk op de blaas die ik al 3 weken bijna continu heb zonder blaasontsteking, maar eigenlijk wil ik helemaal niet langs de HA...

succes meiden!

Esk, wat enorm balen zeg, juist nu je er zo'n goed gevoel over had!

Haily, wat een tegenslag met het zaadonderzoek zeg. Wat balen dat je huisarts je niet wist wat hij moest doen en je geen/verkeerde info heeft gegeven. Kan me voorstellen dat je er vandaag even doorheen zat. Ook geeft je vriend je niet echt de gehoopte reactie jammergenoeg. Mannen zijn toch anders dan vrouwen en zien alles veel nuchterder...

Hier gaat het goed. Ik heb een beetje het idee dat het wel eens raak kan zijn; aan de andere kant kan ik me na 13 rondes bijna niet meer voorstellen dat het nu ineens wel goed kan zijn. Ik ben een beetje bang voor de teleurstelling. Gisteren heb ik een test gekocht, maar net als met chocolade kan die test bij mij nooit lang in de kast liggen... Ik dacht dat als ik weer een kortere cyclus zou hebben, net als vorige mnd, ik misschien al wel kon testen; negatief. Maar natuurlijk is de 27ste wel wat vroeg en is er nog hoop. Ik ga morgen maar weer twee testen halen en proberen af te wachten. En op z'n vroegst zondag te testen. Spannend hoor...! Het enige echte waar ik 'last' van heb is dat ik een raar gevoel heb in mijn buik van woensdag (alsof ik ongi zou moeten worden, alleen net iets anders), wat vaker plassen en bijna geen afscheiding. Zwangere buuf belde nog vandaag hoe het was, zij had precies dezelfde dingen...
Ik laat nog wat horen!

Vele groetjes!!!
Esther.

Ik baal mee met Esk.. na twee dagen spotting ook RD's
Ronde 11 kan beginnen :(

Hoi meiden! lekker weertje he vandaag! tschijnt na het weekend eindelijk dan een beetje lente te worden jahoeoeoeoe!

Esther: nou ben benieuwd hoor! Zou geweldig zijn zeg!! het is je gegund na 13 ronden!!
ik duim voor je!

Haily: wat gek van je blaas? wat is dat nou weer dan? Is manlief alweer een beetje bijgetrtokken? En bijna je nod... rotdagen zijn het! succes hoor!!

( ik zit wel een beetje te balen nu hoor, ik had telkens gelijk met haily en eshter mn nod, nu is die nog niet eens in zicht.. bah..)

En staartjager.. voor jou alweer slecht nieuws... Wat is het elke keer toch weer een enorme teleustelling als je weeeer niet zwanger blijkt te zijn.. Je gaat op den duur de moed een beetje verliezen.. Ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt.. Had het   je   zo gegund..

nou lieve meiden, ik denk aan jullie in jullie teleurstellingen, hoop en spanningen!

liefs sas

(ps, het maandje overslaan is er overigens niet van gekomen. De keren dat we geklust hebben was het braaf zonder bescherning hhaha... alleen is het misschien wel te weinig geweest, heb namelijk geen idee wanneer mn ei is, komt of is geweest, dus we doen maar waar we zin in hebben.. best hoor. )

Terug
Bovenaan